Heroes of the Storm için birçok kahramana değişiklik içeren yeni bir dengeleme yaması yayınlandı. Yeni yamadan notlar sizlerle.

Heroes of the Storm Kahraman dengeleme değişiklikleriyle kısa süre önce güncellendi! Detaylar için okumaya devam edin.


Hızlı Erişim:


Genel

  • A Call For Help – Dengeleme Güncellemesi
    • Tower, Fort ve Keep’lerin düşman Kahramanlara verdiği hasar %10 düşürüldü.
    • Yapılardan gelen maksimum Armor düşürümü -40’tan -20’ye düşürüldü.
Geliştirici Yorumu: Call For Help sistemi hakkındaki tartışmalarınız ve geri bildirimleriniz için teşekkür ederiz. Oyuncuların, kulelerin altına dalmak için hâlâ çok cezalandırıcı olduğuna inandıklarına dair bir eğilim gördük, bu yüzden onların hasarlarını ve Armor debuff’larının güçlerini düşüreceğiz, böylece oyuncular push’larken agresif oynayışlar sergilemeye daha fazla teşvik edileceklerdir. Bu değişikliklerin neler ortaya çıkaracağını izlemeye devam edeceğiz, bu yüzden lütfen geri bildirimlerinizi bırakmaya devam edin.

Yukarı Git


Kahramanlar

TANK SUPPORT HEALER MELEE RANGED
Anub’arak The Lost Vikings Lt. Morales Qhira Cassia
Stitches Rehgar Zeratul Genji
Tyrael Tyrande Gul’dan
Uther Hanzo
Whitemane Raynor
Tracer
Zagara

Yukarı Git


Tank

Anub’arak

Temel

  • Harden Carapace [W]
    • Shield miktarı 315’ten 340’a çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 7
    • Leeching Scarabs [Trait]
      • Bonus saldırı hasarı %20’den %30’a çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Anub’arak diğer Warrior’lara göre biraz daha düşük performans göstermekte. Hayatta kalabilirliğinin biraz destek alabileceğine inanıyoruz, bu yüzden Harden Carapace’in Shield miktarını arttırıyoruz, bu da onu özellikle Yeteneklerden gelen burst hasarından kurtulmada bile daha da iyi hale getirecektir.

Yukarı Git

Stitches

Temel

  • Sağlık 3060’tan 3150’ye çıkarıldı.
  • Sağlık yenilenmesi 6.38’den 6.56’ya çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 4
    • Chop Chop [W]
      • İşlev elden geçirildi: Slam ile bir düşman Kahramana vurmak 3 saniyeliğine %25 arttırılmış Saldırı Hızı kazandırır. Eğer Slam’in iç darbe çemberinde vurulursa Saldırı Hızı bonusu ve süresi iki katına çıkar.
Geliştirici Yorumu: Stitches’ı tanımlayan benzersiz iki özelliği uzun menzilden düşmanlarının yerini değiştirme yeteneği ve Devour ile çeşitli talent etkileşimleriyle manipüle edebildiği inanılmaz derecede yüksek Sağlık havuzudur. Düşmanlarını harass’laması ve takım arkadaşlarını koruması için uzun takım savaşlarında bile daha uzun süre kalabilmesini sağlamak için bu buff’ta onun Sağlık havuzunu daha da arttırıyoruz.

Yukarı Git

Tyrael

Talentlar

  • Seviye 1
    • Salvation [W]
      • Shield miktarı bonusu %25’ten %40’a çıkarıldı.
  • Seviye 4
    • Divine Vigor [E]
      • İyileştirme %60’tan %75’e çıkarıldı.
  • Seviye 7
    • Purge Evil [E]
      • Saldırı hasarı bonusu %55’ten %60’a çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Law and Order [Pasif]
      • Smite hasarı bonusu %25’ten %35’e çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Tyrael’in talentları iyi bir noktada, ancak genellikle her tier’da diğerlerinden biraz daha fazla öne çıkan bir talent bulunuyor. Bu değişiklikler, bu tier’ların her birini eşitlemek için bunlardaki bir talent’a yöneliktir.

Yukarı Git


Support

The Lost Vikings

Talentlar

  • Seviye 1
    • Olaf the Stout [Pasif]
      • Ek işlev: Olaf’ın Sağlığını %20 arttırır.
    • Spy Games [Pasif]
      • Ek işlev: Stealth’tan çıktıktan sonra Erik 6 saniyeliğine %75 Temel Saldırı hasarı kazanır.
    • Viking Bribery [E]
      • Artık kampların %50 daha hızlı respawn olmasını sağlamayacak.
  • Seviye 7
    • Baleog the Fierce [Pasif]
      • Yeni işlev: Baleog’un saldırı menzilini 2.5 arttırır. Olaf ve Erik’in yanındayken takım çalışmasından ilham alarak Saldırı Hızı %50 artar.
    • Spin to Win! [Q]
      • Hasar 101’den 85’e düşürüldü.
      • Ek işlev: Düşman Kahramanlara karşı iki kat hasar verir.
    • Norse Force! [Q]
      • Cooldown 30 saniyeden 15 saniyeye düşürüldü.
  • Seviye 10
    • Longboat Raid [R1]
      • Sağlık 685’ten 750’ye çıkarıldı.
      • Her Viking başına Sağlık bonusu 171’den 185’e çıkarıldı.
    • Play Again! [R2]
      • Cooldown 80 saniyeden 100 saniyeye çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Nordic Attack Squad [W]
      • [W] yeteneğinden pasif talent’a dönüştürüldü.
      • Yeni işlev: Olaf, Baleog ve Erik diğer bir Viking’in yanındayken, Temel Saldırıları düşman Kahramanlara maksimum Sağlığın %1.25’ine eşit miktarda bonus hasar verecek.
Geliştirici Yorumu: The Lost Vikings’i değiştirmemizin üzerinden uzun zaman geçti. Bu değişiklik paketi, The Lost Vikings’in harita baskısını kontrol altında tutarken, PvP durumlarında onları önemli ölçüde daha güçlü hale getirmeyi hedeflemektedir. Vikings’e birlikte savaştıklarında güçlü faydalar sağlayacak özellikle birkaç talent bulunuyor, bu da savaş sırasında onları düzgün bir şekilde micro’layabilen oyuncuları ödüllendirecektir. Bu değişikliklerin, bu Kahramanlara hakim olmak için zaman ayıranlar için heyecan verici olacak daha önce hiç var olmayan yeni oynayış stilleri açmasını umuyoruz.

Yukarı Git


Healer

Lt. Morales

Talentlar

  • Seviye 4
    • Trauma Trigger [Pasif]
      • Cooldown 30 saniyeden 20 saniyeye düşürüldü.
  • Seviye 7
    • Physical Therapy [W]
      • Cooldown düşürümü 2 saniyeden 3 saniyeye çıkarıldı.
    • Medi-Drone [W]
      • İyileştirme %50’den %75’e çıkarıldı.
  • Seviye 16
    • First Responder [Q]
      • Bonus iyileştirme için Energy gereksinimi 70’den 60’a düşürüldü.
Geliştirici Yorumu: Lt. Morales’in talent ağacında düşük performans gösterenlere birkaç küçük buff veriyoruz. Genel anlamda iyi bir performans sergiliyor, bu yüzden bu buff’ların seçim oranını iyileştirmesi dışında onun için büyük bir değişiklik olmasını beklemeyin.

Yukarı Git

Rehgar

Talentlar

  • Seviye 20
    • Farseer’s Blessing [R1]
      • Yeni işlev: 1.5 saniye sonra, Ancestral Healing aynı hedefte ikinci kez castlenir. hedefin yakınındaki müttefikler 590 iyileştirilir.
Geliştirici Yorumu: Farseer’s Blessing’i, ilk cast’inden sonra ikinci bir proc vererek evrensel olarak daha güçlü bir ekite sahip olacak şekilde değiştiriyoruz. Bu, Ancestral Healing’e çok daha fazla esneklik katacaktır, çünkü artık uzun bir süre boyunca tek bir müttefiği kurtarabilir ya da birlikte grup halinde kalırlarsa Rehgar’ın takımını büyük miktarda iyileştirebilir.

Yukarı Git

Tyrande

Talentlar

  • Seviye 1
    • Ranger [W]
      • Seviye 4’ten taşındı.
      • Artık bir sonraki Sentinel’in vurduğu tüm Kahramanları delip geçmesini sağlayan aktif bir yetenek değil.
      • Yeni işlev: Sentinel vurduğu ilk düşman Kahramanı delip geçer.
    • Lunar Blaze [E]
      • Seviye 4’ten taşındı.
    • Trueshot Aura [Aktif]
      • Seviye 4’ten taşındı.
  • Seviye 4
    • Everlasting Light [Q]
      • Seviye 1’den taşındı.
      • Bonus İyileştirme %60’dan %80’e çıkarıldı.
    • Mark of Mending [Trait]
      • Seviye 1’den taşındı.
    • Elune’s Chosen [Aktif]
      • Seviye 1’den taşındı.
  • Seviye 7
    • Huntress’ Fury [Trait]
      • İşlev elden geçirildi: Temel Saldırı yalnızca yakındaki düşman Kahramanlara sıçrar.
      • Huntress’ Fury’den sıçrayan Temel Saldırılar ayrıca Light of Elune’a cooldown düşürümü verir.
  • Seviye 16
    • Darnassian Archery [Pasif]
      • Süre 6 saniyeden 4 saniyeye düşürüldü.
      • Artık Kahraman olmayanlara saldırırken bonusunu kaybetmeyecek.
Geliştirici Yorumu: İnanılmaz derecede yüksek teorik ödüllerle birlikte kullanım durumlarında Ranger ve Darnassian Archery’yi oldukça keskin hale getirerek onlarda biraz denemeler yaptık. Tyrande’nin durumunda bu umduğumuz gibi gitmedi, bu yüzden onları genel olarak daha kullanışlı hale getiriyoruz, bunun da güçlerinde net bir artış sağlayacağına inanıyoruz.

Yukarı Git

Uther

Talentlar

  • Seviye 20
    • Bulwark of Light [R1]
      • İşlev elden geçirildi: Divine Shield ayrıca başlangıçtaki hedefinini yakınındaki tüm Kahramanlara uygulanır ve 1 saniye daha uzun sürer.
    • Divine Protection [Trait]
      • Armor miktarı 40’tan 50’ye çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Bulwark of Light’ın birkaç önce planlanan asıl değişikliği, yakındaki tüm Kahramanlara Divine Shield vermekti. Bunun çok çılgınca olduğunu düşündük, bu yüzden onu sadece ek 1 Kahramana yeteneği verecek şekilde ayarladık. Şu anki iterasyon umduğumuz kadar iyi performans göstermiyor, bu yüzden çılgın fikrimize geri dönüyoruz. Umarız bu oyunu bozmaz.

Yukarı Git

Whitemane

Talentlar

  • Seviye 1
    • Righteous Flame [E]
      • Yeni işlev: Searing Lash hasarını %25 arttırır. Searing Lash’in ikinci saldırısı bir düşman Kahramana vurursa, bpmıs hasar %50’ye çıkar ve Whitemane’e 4 saniyeliğine %25 arttırılmış Saldırı Hızı kazandırır.
  • Seviye 7
    • Saintly Greatstaff [E]
      • Seviye 13’ten taşındı.
  • Seviye 13
    • Scarlet Wrath [Trait]
      • Seviye 7’den taşındı.
      • Ek işlev: Düşman Kahramanlara karşı Temel Saldırılar, Zeal’in cooldown’ını 1 saniye düşürür.
  • Seviye 16
    • Radiance [Q]
      • Ek işlev: Whitemane 3 Desperation istifine sahipken Zeal kullanılırsa, Whitemane’in Armor’unu düşürmek yerine onu 10 arttırır.
Geliştirici Yorumu: Whitemane genel gücü açısından çok iyi bir performans sergilemekte ancak talent’larının rekabet edebilirliklerinde bir şeyler alabileceğini düşünüyoruz. Bu değişiklikler daha önce var olmayan bazı yeni sinerjiler açacaktır, bu da ağacının genel olarak daha sağlıklı olmasına yardımcı olacaktır. Özellikle Scarlet Wrath ve Radiance’a yapılan değişikliklerin, Zeal kullanmayı seçmesiyle Desperation istiflerini düzgün bir şekilde yönetmesi için onu ödüllendirerek Whitemane’i oynamak için bazı yeni ve ilgi çekici yollar sağlayacağına inanıyoruz.

Yukarı Git


Melee Assassin

Qhira

Temel

  • Sağlık 1950’den 2000’e çıkarıldı.
  • Sağlık yenilenmesi 4.06’dan 4.17’ye çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Fatal Wounds [W]
      • %50 Sağlığın altındaki düşman Kahramanlara bonus hasar %40’tan %30’a düşürüldü.
    • Finishing Touch [Pasif]
      • Temel Saldırı hasarı bonusu %15’ten %20’ye çıkarıldı.
      • %50 Sağlığın altındaki düşman Kahramanlara hasar bonusu %15’ten %20’ye çıkarıldı.
  • Seviye 4
    • Ensnaring Swing [E]
      • Ana hedef Yavaşlatması %30’dan %40’a çıkarıldı.
  • Seviye 10
    • Unrelenting Strikes [R1]
      • Cooldown 75 saniyeden 60 saniyeye düşürüldü.
      • Mana gereksinimi 60’tan 50’ye düşürüldü.
      • Final Sersemletmesinin süresi 1 saniyeden 1.5 saniyeye çıkarıldı.
  • Seviye 16
    • Swing Life Away [E]
      • Cooldown düşürümü %150’den %200’e çıkarıldı.
      • Spell Armor süresi 2 saniyeden 2.5 saniyeye çıkarıldı.
  • Seviye 20
    • Silent Killer [R1]
      • Başlangıç cast’inde artık düşman Kahramanlara Silence uygulamıyor.
      • Ek işlev: Unrelenting Strikes tarafından vurulan düşman Kahramanlar 0.5 saniyeliğine Silence yer.
Geliştirici Yorumu: Qhira’da büyük değişiklik yapmamızın üzerinden uzun zaman geçti. Biraz düşük performans gösteriyordu, bu yüzden Sağlığını buff’lıyor ve rekabetçililiği ile Qhira’nın genel gücünü iyileştirmek için çeşitli talent’lara bazı değişiklikler yapıyoruz. Fatal Wounds şu anda onun güç pastasının çoğunu temsil etmekte, bu yüzden bu talent’ın gücünü düşürürken dengelemek için ağacının çeşitli diğer bölümlerini iyileştiriyoruz.

Yukarı Git

Zeratul

Talentlar

  • Seviye 20
    • Gift of the Xel’Naga [R2]
      • Kaldırıldı.
    • Nexus Blades [Pasif]
      • Kaldırıldı.
    • Yeni talent: Unwavering Pressure [W]
      • Singularity Spike ile işaretlenen ya da Yavaşlatılan düşman Kahramanlara karşı Temel Saldırılar, Singularity Spike’ın cooldown’ını 1.25 saniye düşürür.
    • Yeni talent: Shadow Stride [Pasif]
      • Vorpal Blade’in cooldown’ını 10 saniye düşürür.
Geliştirici Yorumu: Zeratul’un Seviye 20 talentları uzun süredir Twilight Falls ve Shadow Mending ile domine ediliyordu. Çok az oynayış gören iki seçeneği kaldırıyoruz ve bunların yerine daha uygun olacak talentlar ekliyoruz.

Yukarı Git


Ranged Assassin

Cassia

Temel

  • Hayati Değerler
    • Sağlık 1510’dan 1700’e çıkarıldı.
    • Sağlık yenilenmesi, saniye başına 3.15’ten 3.54’e çıkarıldı.
  • Silah
    • Hasar 122’den 130’a çıkarıldı.
    • Saniye başına saldırı 1’den 1.11’e çıkarıldı.
  • Lightning Fury [Q]
    • Hasar 150’den 165’e çıkarıldı.
    • Mana gereksinimi 25’ten 20’ye düşürüldü.
  • Avoidance [Trait]
    • Artık binek üzerindeyken çalışıyor.
    • İşlev elden geçirildi: 0.75 saniye sabit kaldıktan sonra, Armor 0.5 saniye boyunca hızla kaybolur.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Thunderstroke [Q]
      • Artık Avoidance Armor kazandırmıyor.
      • Vurulan her Kahraman başına görev hasarı 1’den 1.5’e çıkarıldı.
  • Seviye 7
    • Debilitating Thrusts [E]
      • Adı Grounding Rod olarak değiştirildi.
      • Yeni işlev: Lightning Fury ya da Fend ile vurulan düşmanlar 2 saniyeliğine %20 Yavaşlatılır.
  • Seviye 16
    • Martial Law [Pasif]
      • İşlev elden geçirildi: Düşman Kahramanlara karşı Temel Saldırılar maksimum Sağlığın %1’i kadar hasar verir. Sersemletilen, Root’lanan ya da Yavaşlatılan Kahramanlara karşı bu %3 maksimum Sağlığa çıkar.
Geliştirici Yorumu: Cassia büyük ölçüde, talentlarında kazandığı gücü dengelemek için temel kit nerf’leriyle çok ileri gitmemiz nedeniyle tahmin ettiğimizden daha zayıf performans gösterdi. Güç seviyesini arttırmak ve onu daha erişilebilir hale getirmek için bazı değişiklikler yapıyoruz, bunlar da onu daha zorlu hale getirecektir.

Yukarı Git

Genji

Temel

  • Sağlık 1620’den 1675’e çıkarıldı.
  • Sağlık yenilenmesi 3.38’den 3.49’a çıkarıldı.
  • Cyber Agility [Trait]
    • Cooldown 15 saniyeden 20 saniyeye çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Agile Dismount [Trait]
      • Cooldown düşürümü 10 saniyeden 14 saniyeye çıkarıldı.
  • Seviye 7
    • Augmented Guard [W]
      • Shield miktarı, bloklanan hasarın %75’inden %100’üne çıkarıldı.
    • Cyber Shield [Trait]
      • Spell Armor süresi 2.5 saniyeden 4 saniyeye çıkarıldı.
  • Seviye 10
    • X-Strike [R2]
      • Cooldown 80 saniyeden 60 saniyeye düşürüldü.
      • Mana gereksinimi 90’dan 70’e düşürüldü.
  • Seviye 13
    • Double Jump [Trait]
      • Kaldırıldı.
    • Yeni talent: Way of the Shimada [Pasif]
      • Genji’nin Temel Saldırı menzilini 1 arttırır. Genji bir düşman Kahramana bir Temel Saldırı ile her vurduğunda, Temel Saldırı hasarı %15’e kadar istiflenmek üzere 3 saniyeliğine %1 artar.
  • Seviye 20
    • Living Weapon [R2]
      • Cooldown düşürümü 12 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü.
Geliştirici Yorumu: Genji bir süredir genel olarak düşük bir kazanma oranı kaydediyordu. Yetenekli oyuncuların ellerinde hâlâ oldukça güçlü olduğuna inansak da, onda etkili olmak için gereken beceri gereksinimi, oyuncuların büyük bir çoğunluğu için biraz fazlaydı. Düşük performans gösteren birkaç talent’ını buff’lamanın yanı sıra, sağlığını hafiften buff’lıyor ve Cyber Agility ile genel hareketliliğini düşürüyoruz. Bu, özellikle daha genel durumlarda hayatta kalabilmesi açısından onu daha iyi bir yere taşıyacaktır.

Yukarı Git

Gul’dan

Temel

  • Fel Flame [Q]
    • Hasar 200’den 210’a çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 7
    • Curse of Exhaustion [W]
      • Yavaşlatma %50’den %40’a düşürüldü.
      • Bonusların işlemesi için artık düşmanların Corruption’dan etkilenmesini gerektirmiyor.
  • Seviye 13
    • Dark Bargain [Pasif]
      • Ek respawn süresi 15 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü.
Geliştirici Yorumu: Gul’dan’ın genel gücüne ufak tefek değişiklikler yapıyoruz. Özellikle Curse of Exhaustion, herhangi bir fayda elde etmek için Corruption ile combo gereksinimi nedeniyle geçmişte çok dar olduğunu hissettiğimizden kullanım sayılarında önemli bir buff alıyor.

Yukarı Git

Hanzo

Talentlar

  • Seviye 10
    • Dragonstrike [R1]
      • Hasar 78’den 84’e çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Mounted Archery [Pasif]
      • Ej işlev: Summon Mount’ın cooldown süresini 2 saniye düşürür.
  • Seviye 16
    • Flawless Technique [Pasif]
      • Storm Bow ve Temel Saldırı hasarı bonusları %390’dan %40’a çıkaarıldı.
Geliştirici Yorumu: Hanzo’nın düşük performans gösteren bazı talentlarını buff’lıyoruz. Genel olarak daha yüksek oynayış seviyelerinde oldukça iyi bir yerde, bu yüzden gücünü nerede arttıracağımız konusunda biraz tutucu oluyoruz.

Yukarı Git

Raynor

Talentlar

  • Seviye 1
    • Exterminator [Pasif]
      • Minion, Mercenary ve Canavarlara karşı bonus hasarı %75’ten %50’ye düşürüldü.
Geliştirici Yorumu: Exterminator’a son buff’ımızdan bu yana, neredeyse tüm durumlarda evrensel olarak çok iyi hale geldi. Talentın güçlü olmasını istiyoruz, ama Raynor’ın oynadığı haritaların talent’ı alırken çok daha dikkate alınmasını da istiyoruz.

Yukarı Git

Tracer

Temel

  • Reload [Trait]
    • Temel Saldırılardan gelen iyileştirme %15’ten %10’a düşürüldü.

Talentlar

  • Seviye 13
    • Untouchable [Q]
      • Artık Tracer’ın Blink menzilini arttırmıyor.
      • Yeni işlev: Blink kullandıktan sonra Tracer’ın Hareket Hızı 2 saniyeliğine %20 artar.
    • Telefrag [E]
      • Recall’da cooldown düşürümü 0.1875 saniyeden 0.25 saniyeye çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Rework’ünden bu yana Tracer biraz fazla iyi gidiyordu, bu yüzden temel life leech’ini ve Untouchable’ın işlevselliğini değiştiriyoruz. Bu değişiklikler, düşman Kahramanlarla daha az etkili bir şekilde hasar verip can kazanmasını sağlayacak, bu da counter-play için daha fazla olasılık açacaktır.

Yukarı Git

Zagara

Talentlar

  • Seviye 16
    • Jagged Barbs [Trait]
      • Saldırı menzili bonusu %10’dan %20’ye çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Jagged Barbs, tier’daki diğer talentlara kıyasla hâlâ düşük performans sergiliyordu. Daha güçlü olabileceğine inanıyoruz, bu yüzden Zagara’nın Creep’inde savaşabildiği sürece oıldukça güvenli bir menzilli auto-attacker olmasını sağlıyoruz.

Yukarı Git


Hata Düzeltmeleri

Genel

  • Oyunun önceki sürümlerinden tekrarları izlemek artık istemciyi çökertmeyecek.

Kahramanlar

  • Chromie
    • Sand Blast’tan etkilenen her talent, düzgün bir şekilde “Primary Sand Blast”a ya da onun işlevselliğiyle eşleşen “Chromie’den ya da onun Echo’larından” Sand Blast’lara atıfta bulunacak.
  • Deathwing
    • Bellowing Roar’ın Fear tooltip’i, süresini doğru bir şekilde 1.5 saniye olarak belirtmek üzere güncellendi.
  • Garrosh
    • Helping Hand ve Into the Fray artık kendisi ya da müttefikleri tarafından yerleştirilen Turret’lere uygulanamayacak.
  • Kael’thas
    • Hem Fel Infusion hem de Sunfire Enchantment artık Kael’thas’ın Fel Infusion’dan aldığı iyileştirmeyi düzgün bir şekilde arttıracak.
  • Mal’Ganis
    • Mal’Ganis bir düşman Kahramana Temel Saldırı gerçekleştirdiğinde Spreading Plague’in süresi tam süresi olan 5 saniyeye ayarlanacak.
  • Orphea
    • Shadow Waltz artık kullanımına eşit bedelde mana iade edecek.
  • Ragnaros
    • Sulfuras Smash artık Ragnaros onu Molten Core sırasında kullandığında aynı cooldown ve etkiye sahip olacak.
  • Tracer
    • Bullet Spray’in menzili artık %30 artacak ve bununla eşleşmesi için bir tooltip açıklaması da güncellendi.
    • Heavy Handed’ın zırh debuff’ı artık düzgün bir şekilde Yakın Menzilli hasardan sonra uygulanacak.

Battlegroundlar

  • Dragon Shire
    • Dragon Knight’ın Savage’i artık Unstoppable olan hedefin missile yönlendiricilerini interrupt etmeyecek ama Unstoppable olmayan hedeflerin missile yönlendiricilerini düzgün bir şekilde interrupt etmeye devam edecek.
  • Hanamura Temple
    • Sentinel’in Horizontal Slash için Warning Splat’i artık aramalarıyla doğru bir şekilde eşleşecek.

Yukarı Git


Bu yazıyı resmî Heroes of the Storm forumlarında diğer oyuncularla tartışmak için buraya tıklayın.

Heroes of the Storm Dengeleme Yaması Notları - 3 Haziran 2020