Heroes of the Storm için birçok kahramana dengeleme değişikliği içeren yeni bir güncelleme yayınlandı. 15 Haziran tarihli yamadan notlarla sizlerleyiz.

Heroes of the Storm, kısa süre önce Kahraman dengeleme değişiklikleriyle güncellendi! Ayrıntılar için okumaya devam edin.


Genel

  • Loan Talents, Gambit Talents olarak yeniden adlandırıldı.

Yukarı Git


Kahramanlar

TANKBRUISERHEALERRANGED
BlazeImperiusAnduinOrphea
GarroshBrightwingRaynor
JohannaStukovValla
Muradin
Stitches

Yukarı Git


Tank

Blaze

Temel

  • Flame Stream [Q]
    • Ek işlev: Her iki Flame Stream akışıyla bir düşmana vurmak 120 hasar verir. Bu ek vuruş, Flame Stream’in Pyromania cooldown azaltımını tetikler.

Talentlar

  • Seviye 1
    • New Habits [D]
      • Regeneration Globes’tan gelen Pyromania cooldown azaltımı 8’den 6 saniyeye düşürüldü.
  • Seviye 7
    • Crossfire [Q]
      • Kaldırıldı.
    • Suppressive Fire [Q]
      • Seviye 13’ten taşındı.
    • Nanomachine Coating [W]
      • Seviye 13’ten taşındı.
    • Fuel Leak [E]
      • Seviye 13’ten taşındı.
  • Seviye 13
    • Grill and Kill [W]
      • Seviye 7’den taşındı.
      • İşlev değiştirildi: Ignited Oil Spill hasar bonusu artık anında kazanılıyor.
      • Ignited Oil Spill hasar bonusu %35’ten %45’e çıkarıldı.
      • Görevi tamamlamak için gereken Kahraman vuruşu 60’dan 30’a düşürüldü.
      • Görev Ödülü Ignite süresi 2’den 2,5 saniyeye çıkarıldı.
    • Adhesive Petroleum [W]
      • Seviye 7’den taşındı.
      • Ek işlev: Ignite edildiğinde Oil Spill’in içinde duran düşmanlar, Blaze’den 3 saniye boyunca %35 daha fazla Basic Attack hasarı alırlar.
    • (Yeni) Collision Course [E]
      • Jet Propulsion, çarpışma hedefine ek 325 hasar verir.

Geliştirici Yorumu: Crossfire her zaman çılgınca popüler bir talent olmuştur, bu yüzden onu temel hale getiriyoruz. Bu erken hasar ilavesiyle, hasar talentları tier’ını geriye itmekte ve onu etkili tanklama talentlarıyla değiştirmekte rahatız.

Yukarı Git

Garrosh

Temel

  • Into the Fray [Aktif]
    • Seviye 7’den taşındı.
    • Armor 25’ten 20’ye düşürüldü.

Talentlar

  • Seviye 7
    • Intimidation [Q]
      • Attack Speed azaltımı %40’tan %30’a düşürüldü.
    • Oppressor [W]
      • Pasif bir talenttan Bloodthirst [W] talentına dönüştürüldü.
      • Spell Power azaltımı %40’tan %30’a düşürüldü.
      • Ek işlev: Bloodthirst ayrıca Spell Power azaltımı da uygular
    • (Yeni) Lok-tar Ogar! [Aktif]
      • Into the Fray Armor’u 20 arttırır.
      • Into the Fray’in cooldown süresi, vurulan her düşman Kahraman başına 12 saniye azalır.

Geliştirici Yorumu: Into the Fray, Garrosh’tan beklenenlerin çok önemli bir parçası haline geldi, bu yüzden çılgın Warchief’e teslim oluyoruz. Ayrıca, bu ilaveyi telafi etmek adına 7. seviye talentlarının gücünü biraz azaltıyoruz.

Yukarı Git

Johanna

Temel

  • Iron Skin [D]
    • Shield 674’ten 810’a çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 4
    • Hold Your Ground [D]
      • Shield yüzde artışı %60’tan %40’a düşürüldü.
  • Seviye 7
    • Sins Exposed [Q]
      • İyileştirme azaltımı %25’ten %35’e çıkarıldı.
    • Steed Charge [D]
      • Cooldown 30’dan 20 saniyeye düşürüldü.
  • Seviye 10
    • Falling Sword [R1]
      • Hasar 150’den 225’e çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Holy Fury [Pasif]
      • Periyodik hasar 12’den 15’e çıkarıldı.

Geliştirici Yorumu: Hold Your Ground’ın talent tier’ında bazı rekabetçi seçenekler var, ancak yine de istediğimizden daha gerekli görünüyor. Avantajlarından bazılarını kızıştırıyoruz ve talentı sevenler hâlâ mevcut gücüne sahip olacak – Hold Your Ground’ın shield’ı 1078,4’ten 1134’e çıkıyor. Johanna oldukça iyi bir yere geldi, bu yüzden onun zayıf talentlarından bazılarına hafifçe yardım ediyoruz.

Yukarı Git

Muradin

Temel

  • Storm Bolt [Q]
    • İşlev elden geçirildi: Artık bir temel Göreve sahip değil. Seviye 10’a ulaşıldığında Storm Bolt ek bir hedefi daha delip geçecek. Temel Saldırılar, Storm Bolt’un cooldown’ını 1 saniye azaltır ve 3 Mana yeniler.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Perfect Storm [Q]
      • Yeni işlev:
        • Görev: Düşman Kahramanlara karşı Temel Saldırılar, Storm Bolt’un hasarını 0,5 arttırır.
        • Görev: Bir düşman Kahraman, Storm Bolt ile vurulduktan sonraki 3 saniye içinde ölürse, Storm Bolt’un hasarı 10 artar.

Geliştirici Yorumu: Storm Bolt’un temel bir göreve sahip olması, oyuncuların oyunun erken safhalarında stackleme sırasında yetersiz oynamalarına neden olduğu için hiç mutlu olmadık. Gücünü ortadan kaldırmak yerine, Muradin 10. seviyeye ulaştığında işlevselliğini otomatik olarak açmaya karar verdik. Bu değişikliğin yanı sıra, Storm Bolt’un hem saldırganlığını hem de doğru kullanımını ödüllendirmek adına Perfect Storm’u yeniden tasarlama fırsatını da yakaladık.

Yukarı Git

Stitches

Temel

  • Vile Gas [D]
    • Süre 3’ten 4 saniyeye çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Hungry For More [Pasif]
      • Maksimum Sağlık bonusu 30’dan 25’e düşürüldü.
  • Seviye 4
    • Playtime! [W]
      • Slam iç alan cooldown azaltımı 1’den 1,5 saniyeye çıkarıldı.
    • Vile Cleaver [D]
      • Ek işlev: Slam, vurduğu tüm hedeflere Vile Gas uygular.
    • Tenderizer [Pasif]
      • İyileştirme %2’den %1,75’e düşürüldü.
  • Seviye 7
    • Serrated Edge [Q]
      • Hook cooldown azaltımı 5’ten 4 saniyeye düşürüldü.
    • Putrefaction [Trait]
      • İyileştirme azaltımı %30’dan %40’a çıkarıldı.
      • Vile Gas iyileştirmesi %60’dan %75’e çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Meat Hook [Q]
      • Saniye başına iyileştirme %5’ten %4’e düşürüldü.
      • Süre 4’ten 5 saniyeye çıkarıldı.
    • Chop Chop [Q/Trait]
      • Süre 5’ten 4 saniyeye düşürüldü.
      • Saldırı Hızı bonusu %50’den %40’a düşürüldü.
      • Ek işlev: Kahramanlara karşı Temel Saldırılar süreyi yeniler.
  • Seviye 16
    • Digestive Juices [E]
      • Devour cooldown azaltımı 5’ten 4 saniyeye düşürüldü.
      • Hasar azaltımı süresi 5’ten 4 saniyeye düşürüldü.
  • Seviye 20
    • Hungry Hungry Stitches [R2]
      • Ek işlev: Kahramanlar, Gorge sona erdikten sonra 1 saniyeliğine %75 Yavaşlatılır.
    • Master Hooker [Q]
      • Hook cooldown azaltımı 5’ten 4 saniyeye düşürüldü.
      • İyileştirme azaltımı %100’den %75’e düşürüldü.

Geliştirici Yorumu: Stitches, devasa bir sağlık havuzu ve birçok şifa ile Nexus’ta kendi yolunda başarılı bir şekilde ilerliyor. Her iki uçta da küçük bir azaltmanın ona çelme takmadan sağlıklı olacağını düşünüyoruz. Ayrıca, hem Serrated Edge hem de Master Hooker’da Hook’un cooldown süresindeki azaltmayı düşürüyoruz, bu yüzden Stitches’ın yemeğiyle oynaması için daha sıkı çalışması gerekecek.

Yukarı Git


Bruiser

Imperius

Temel

  • Temel Saldırı
    • Hasar 122’den 126’ya çıkarıldı.
  • Solarion’s Fire [W]
    • Hasar 100’den 110’a çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 4
    • Battle Hunger [Trait]
      • Bonus iyileştirme %70’den %80’e çıkarıldı.
  • Seviye 7
    • Blaze of Glory [W]
      • Hasar 150’den 185’e çıkarıldı.
    • Holy Fervor [Aktif]
      • Ek işlev: Molten Armor kullanmak 2 Temel Saldırı için Holy Fervor kazandırır.
  • Seviye 20
    • Unrelenting Descend [R2]
      • Ek işlev: Descending from the Heavens, Imperius’un maksimum Sağlık ve Manasının %30’unu yeniler.

Geliştirici Yorumu: Flash of Anger, Imperius’un diğer 7. seviye talentlarını bir süreliğine gölgede bıraktı, çünkü hem AoE hasarı hem de hayatta kalma için en önemli seçenekti. Hem Blaze of Glory hem de Holy Fervor için güçlendirmeler ve temel güçte önemli bir artışla birlikte, Imperius’tan daha fazla hareketler görmeyi umuyoruz.

Yukarı Git


Healer

Anduin

Temel

  • Pursued By Grace [D]
    • İyileştirme 26’dan 32’ye çıkarıldı.
  • Flash Heal [Q]
    • Mana gereksinimi 25’ten 20’ye düşürüldü.
    • İyileştirme 270’den 280’e çıkarıldı.
  • Chastise [E]
    • Cooldown, 10’dan 9 saniyeye düşürüldü.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Evenhanded Blessings [Q]
      • İyileştirme bonusu %10’dan %15’e çıkarıldı.
    • Lightwell [Aktif]
      • Cooldown, 80’den 75 saniyeye düşürüldü.
      • Bireysel iyileştirme cooldown’ı 1’den 0,875 saniyeye düşürüldü.
  • Seviye 4
    • Surge of Light [E]
      • Cooldown azaltımı 0,5’ten 0,75 saniyeye çıkarıldı.
  • Seviye 7
    • Binding Heal [Q]
      • İyileştirme 115’ten 135’e çıkarıldı.
    • Desperate Prayer [Aktif]
      • Cooldown, 40’tan 35 saniyeye düşürüldü.
      • İyileştirme 360’tan 375’e çıkarıldı.
  • Seviye 16
    • Renew [Q]
      • Saniye başına iyileştirme 26’dan 30’a çıkarıldı.
      • Süre 5’ten 6 saniyeye çıkarıldı.
    • (Yeni) Inner Focus [Aktif]
      • Yeni işlev:
        • Flash of Heal’ın cooldown’ını sıfırlamak ve bir sonraki iyileştirmesini %25 daha fazla hale getirmek için etkinleştirilir.
        • Düşman Kahramanlara hasar vermek bu cooldown’ı 1 saniye azaltır.
        • 20 saniye cooldown süresi vardır.

Geliştirici Yorumu: Anduin istediğimizden biraz daha düşük performans gösteriyor, bu yüzden temel gücünü ve az seçilen talentlarını güçlendiriyoruz. Oyuncular Inner Focus’u istediler, bu yüzden onu biraz farklı bir tatla geri veriyoruz – lütfen bunun oynarken nasıl hissettirdiğini bize bildirin.

Yukarı Git

Brightwing

Temel

  • Soothing Mist [D]
    • İyileştirme 105’ten 115’e çıkarıldı.
    • Cooldown, 100’den 90 saniyeye düşürüldü.
  • Phase Shift [Z]
    • Cooldown, 50’den 40 saniyeye düşürüldü.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Hyper Shift [Z]
      • Cooldown azaltımı 1,5’ten 1 saniyeye düşürüldü.
  • Seviye 7
    • Peekaboo! [Z]
      • Shield süresi 5’ten 4 saniyeye düşürüldü.
    • Critical Mist [D]
      • İyileştirme bonusu %100’den %140’a çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Pixie Boost [E]
      • Başlangıç Hareket Hızı bonusu %40’tan %50’ye çıkarıldı.
  • Seviye 20
    • Intensive Winds [R2]
      • İşlev değiştirildi: Artık Emerald Winds’ın Mana masrafını arttırmıyor.
    • Faerie Protector [Aktif]
      • Ek işlev: [Pasif] – Pixie Dust her zaman geri döner ve Brightwing’e uygulanır.
    • Speedy Dragon [Pasif]
      • Ek işlev: Phase Shift’in cast süresini 1 saniyeye düşürür.

Geliştirici Yorumu: Hyper Shift’e o kadar bağımlı olmayan bir Brightwing’i tercih ederdik, bu nedenle, Phase Shift’in temel cooldown süresinin yanı sıra cooldown süresindeki azaltmayı da düşürüyoruz. Hazır gelmişken Brightwing’in 20. seviye talentlarını da geliştiriyoruz, bu yüzden Brightwing yeni arkadaşlar edinmeye hazır!

Yukarı Git

Stukov

Talentlar

  • Seviye 1
    • Fetid Touch [W]
      • Ek işlev: Temel Saldırılar menzilli hale gelir ve düşmanları 1,5 saniyeliğine %15 Yavaşlatır ancak %50 daha az hasar verir.
    • Reactive Ballistospores [Aktif]
      • İşlev elden geçirildi:
        • Etkinleştirme: Yakındaki tüm düşman Kahramanlara anında bir Weighted Pustule yayar (60 saniye cooldown’ı vardır).
        • Pasif: Maksimum Sağlık %50’nin altındayken, Bio Kill-Switch cooldown’ı %150 daha hızlı yenilenir.
    • Low Blow [E]
      • Ek işlev: Lurking Arm, iptal edildikten ek 1 saniye daha devam eder.
    • Spine Launcher [Pasif]
      • Kaldırıldı.
  • Seviye 4
    • Biotic Armor [Q]
      • Bio-Kill Switch’i aktifleştirince gelen Fiziksel Zırh 75’ten 50’ye düşürüldü.
  • Seviye 7
    • Targeted Excision [D]
      • Weighted Pustule’den net olarak 1 düşman Kahraman etkilenmiş haldeyken Bio Kill-Switch’i etkinleştirmek artık Bio Kill-Switch’i 5 yerine 8 saniyeye sabitler.
  • Seviye 13
    • Lingering Spines [E]
      • Kaldırıldı.
    • Virulent Reaction [D]
      • Root süresi 2’den 1,5 saniyeye düşürüldü.

Geliştirici Yorumu: Stukov’un daha güçlü ve/veya daha sinerjik olanların gölgesinde kalan birkaç eğlenceli talentı vardı. Tatlarını kaybetmek istemedik, bu yüzden mevcut işlevselliklerini, biraz sevgiye ihtiyacı olan var olan talentlara işledik.

Yukarı Git


Ranged Assassin

Orphea

Talentlar

  • Seviye 1
    • En Pointe [Q]
      • Ek işlev: Shadow Waltz’ın bitişiyle Kahramanlara vurmak ek 1 Chaos kazandırır.
    • Growing Nightmare [E]
      • İşlev değiştirildi: Başlangıç hasar bonusu, Dread’in patlamasından hem dalgasına hem de patlamasına değiştirildi.
      • Başlangıç hasar bonusu %40’tan %50’ye çıkarıldı.
      • Görev ödülü hasar bonusu %25’ten %50’ye çıkarıldı.
  • Seviye 20
    • Monster Within [R1]
      • Ek işlev: Cooldown azaltımı, Eternal Feast bittikten 5 saniye sonra daha devam eder.
    • Engulfing Oblivion [R2]
      • Zırh azaltımı 25’ten 50’ye çıkarıldı.
    • Final Toccata [Aktif]
      • Süre 6’dan 5 saniyeye düşürüldü.
      • Ek işlev: Dashleme, Final Toccata’nın süresini 1 saniye uzatır.

Geliştirici Yorumu: Orphea oyuncuları hem Ancestral Strength’in (seviye 1) hem de Eldritch Conduit’in (seviye 20) gücünü doğru bir şekilde fark etti. Bu nedenle, rakiplerini bufflıyoruz, ne olacağını göreceğiz.

Yukarı Git

Raynor

Temel

  • Basic Attack
    • Hasar 92’den 98’e çıkarıldı.
  • Penetrating Round [Q]
    • Hasar 190’dan 205’e çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Ace in the Hole [Trait]
      • Talent, [Q]’dan [Trait]’e değiştirildi.
      • İşlev değiştirildi: Hasar bonusu artık Raynor’ın tüm hasarlarını etkiliyor.
      • Hasar bonusu %25’ten %10’a düşürüldü.
  • Seviye 20
    • Execute Orders [Pasif]
      • Execute Orders artık ARAM oyunlarında seçilemeyecek.

Geliştirici Yorumu: Jimmy henüz son savaşını vermedi. Ace in the Hole’u, çoğunlukla oyuncu duyarlılığına yanıt olarak ve aynı zamanda Gambit’e bağlı olmayan bir Temel Saldırı build’i açmak için orijinal işlevselliğine geri döndürüyoruz. Her zaman olduğu gibi, geri bildiriminiz için teşekkürler! Daha az güçlü bir versiyonun bile oyun modu için sağlıklı olmadığını düşündüğümüzden, ARAM’lardan Execute Orders’ı kaldırmaya karar verdik.

Yukarı Git

Valla

Talentlar

  • Seviye 1
    • Puncturing Arrow [Q]
      • Başlangıçta vurulan her Kahraman başına hasar bonusu 6’dan 7’ye çıkarıldı.
    • Fire At Will [W]
      • Vurulan her Kahraman başına hasar bonusu 4’ten 2’ye düşürüldü.
      • Ek işlev:
        • Görev: 20 Kahramana vurduktan sonra, ek 40 Multishot hasarı kazanılır.

Geliştirici Yorumu: Valla hâlâ Nexus’taki yerine yerleşiyor, ancak Multishot’ının çok sert vurduğu açık. Fire At Will’in ölçekleme yeteneğini büyük ölçüde azaltırken, ona erken bir hasar veriyoruz.

Yukarı Git


Hata Düzeltmeleri

Kahramanlar

  • Anduin
    • Renew’in etkisi artık ölünce kaybedilmiyor.
    • Moral Compass’ın menzil bonusu artık ölünce kaybedilmiyor.
  • Johanna
    • Falling Sword artık düşman Kahramanlara iki kez darbe vurmuyor.
  • Lúcio
    • Mixing Fire’ın cooldown azaltımı, tooltip’iyle eşleşecek şekilde güncellendi.
  • Malfurion
    • Serenity artık Tranquility’nin süresini arttırmıyor.
    • Serenity’in tooltip’i, arttırılmış iyileştirmesiyle eşleşecek şekilde güncellendi.
  • Ragnaros
    • Meteor Bomb’un hasar bonusu artık ölünce kaybedilmiyor.

Yukarı Git


Bu gönderiyi resmî Heroes of the Storm forumlarında diğer oyuncularla tartışmak için buraya tıklayın.

G6G0N80EOC941426801305139