Heroes of the Storm için 19 Ağustos 2020 tarihli dengeleme güncellemesinden notlarla sizlerleyiz.

Heroes of the Storm kısa süre önce Kahraman dengeleme değişiklikleriyle güncellendi! Detaylar için okumaya devam edin.


Hızlı Erişim:


Kahramanlar

TANK BRUISER HEALER MELEE RANGED
Anub’arak Chen Deckard Illidan Cassia
Arthas Deathwing Tyrande Qhira Chromie
Blaze Uther Zeratul Junkrat
E.T.C. Zul’jin
Mei
Muradin

Yukarı Git


Tank

Anub’arak

Talentlar

  • Seviye 13
    • Burning Rage [Pasif]
      • Kaldırıldı.
    • Yeni Talent: Burning Beetles [Pasif]
      • Yakındaki düşmanlara her saniyede bir 21 hasar verir. Beetle’lar yakındaki düşmanlara 7 hasar verecek.
Geliştirici Yorumu: Anub’arak’ın Burning Rage’inin kahraman için daha iyi bir temaya sahip olabileceğine dair bazı geri bildirimler aldık ve buna katılıyoruz. Huzurlarınızda Burning Beetles!

Yukarı Git

Arthas

Temel

  • Howling Blast [W]
    • Menzil 8’den 9’a çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Frost Presence [W]
      • Howling Blast’a verilen bonus menzil %30’dan %20’ye düşürüldü.
  • Seviye 20
    • Death’s Advance [Aktif]
      • Artık bir E talentı.
      • Yeni işlev: Hareket Hızı’nı %10 arttırır. Frozen Tempest’in maksimum Yavaşlatma ve Saldırı Hızı Yavaşlatma miktarı %40’tan %60’a çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Howling Blast, oyunumuzun neredeyse başlangıcından beri çok uzun bir süredir aynıydı. O zamandan beri birçok şey değişti ve o zamandan bu yana çeşitli yetenek ve etkilerin ortalama menzillerinin nasıl değiştiğine bağlı olarak bir menzil artışının garanti edildiğine inanıyoruz.

Yukarı Git

Blaze

Talentlar

  • Seviye 1
    • Endurance Stimpack [Aktif]
      • Kalkan miktarı 480’den 530’a çıkarıldı.
  • Seviye 4
    • Incinerator Gauntlets [Pasif]
      • Minion, Mercenary ve Canavarlara bonus hasar %70’ten %50’ye düşürüldü.
Geliştirici Yorumu: Incinerator Gauntlets’i güçlü bir PvE seçeneği haline getirme hedefimize ulaşmış olsak da bunu biraz aştık ve onun gücünü diğer Warriorların bu alanda sunabilecekleriyle daha uyumlu bir hale getirmeye çalışıyoruz.

Yukarı Git

E.T.C.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Guitar Hero [E]
      • Süre bonusu 0.25 saniyeden 0.5 saniyeye çıkarıldı.
      • İyileştirme, verilen hasarın %60’ından %50’sine düşürüldü.
  • Seviye 4
    • Crowd Surfer [Q]
      • Ek işlev: Powerslide hiçbir düşmana vurmazsa, cooldown süresi 5 saniye azalır ve harcadığı Mana’yı iade edecek.
  • Seviye 7
    • Hammer-On [Pasif]
      • Yeni işlev: Guitar Solo etkinken, Temel Saldırılar %30 bonus hasar verecek.
  • Seviye 13
    • Encore [W]
      • Ek işlev: Face Melt ya da Amp ile geri ittirilen düşman Kahramanlar, E.T.C.’nin Heroic’inin cooldown süresini %8 düşürecek.
  • Seviye 20
    • Crowd Pleaser [R2]
      • Artık Stage Dive’ın cooldown süresini düşürmeyecek.
      • Ek işlev: Stage Dive’ın Yavaşlatma miktarını %30 arttıracak.
Geliştirici Yorumu: İyi performans gösterdiğinden dolayı E.T.C.’de talent değişiklikleri yapmakta, o kısımda biraz yardıma ihtiyacı olduğunu hissetmemize rağmen biraz tereddüt ettik. Sırf bir Kahraman iyi performans gösteriyor diye ihtiyaç duyulan talent geliştirmelerini süresiz olarak ertelemenin Kahramanlarımıza uzun vadede en iyi şekilde hizmet edeceğine inanmıyoruz, bu yüzden bu iyileştirmeleri gerçekleştiriyoruz ve nasıl oturduklarını gördükten sonra buna göre ayarlamalar yapacağız.

Yukarı Git

Mei

Talentlar

  • Seviye 4
    • Crystallize [Trait]
      • Zırh miktarı 50’den 40’a düşürüldü.
    • Cold Front [E]
      • Cooldown düşürümü 7 saniyeden 8 saniyeye çıkarıldı.
      • Mana iadesi 50’den 70’e çıkarıldı.
  • Seviye 10
    • Avalanche [R1]
      • Cooldown süresi 70 saniyeden 90 saniyeye çıkarıldı.
      • Mana gereksinimi 70’ten 80’e çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Flurry [W]
      • Cooldown yenileme oranı %75’ten %100’e çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Mei’nin bulunduğu konumdan genel olarak çok memnunuz, ancak işleri düzeltmeye yardımcı olmak için bazı talentları geliştirmeye devam etmek istedik. Bunu yaparken, takım savaşlarında çok fazla aktiflik süresine sahip olduğunu hissettirdiği için Avalanche’ın cooldown süresini de önemli ölçüde artırdık.

Yukarı Git

Muradin

Temel

  • Storm Bolt [Q]
    • Görevi tamamlamak ayrıca Muradin’in Temel Saldırılarının ona 3 Mana kazandırmasını da sağlayacak.
Geliştirici Yorumu: Amacımız Storm Bolt için temel görevi tamamlandığında Muradin’in daha fazla Mana gerilimine sahip olması değildi. Muradin zaten yeterli miktarda Mana gerginliğine sahip olduğundan, görevini tamamladığında bunun azaltılmasının uygun olduğunu düşündük.

Yukarı Git


Bruiser

Chen

Temel

  • Breath of Fire [W]
    • DoT hasarı 55’ten 57’ye çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Freshest Ingredients [Trait]
      • Regeneration Globe süresi %100’den %150’ye çıkarıldı.
  • Seviye 16
    • Celerity [E]
      • Cooldown düşürümü 1.5 saniyeden 2 saniyeye çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Chen’e, düşmanlarına baskı yapma ve bazı düşük performans gösteren talentları güçlendirme becerisine yardımcı olması için garanti olacağına inandığımız bazı küçük güçlendirmeler veriyoruz. Bu değişikliklerin oynayışını büyük ölçüde değiştirmesini beklemiyoruz, ancak koridor aşamasında daha iyi performans göstermesine yardımcı olacaktır ve oyunun ilerleyen bölümlerinde dört gözle beklemesi için ona biraz ekstra güç verecektir.

Yukarı Git

Deathwing

Talentlar

  • Seviye 1
    • Molten Blood [Trait]
      • İyileştirme, maksimum Sağlığın %0.5’inden %0.6’sına çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Bu talent değişikliği, Sağlığını düşürdüğümüz Deathwing’e yaptığımız önceki değişiklikleri telafi etmek içindir.

Yukarı Git


Healer

Deckard

Talentlar

  • Seviye 16
    • Safety in Numbers [Trait]
      • Bonus kazanmak için gereken yakındaki müttefik Kahraman sayısı 3’ten 2’ye düşürüldü.
      • Zırh bonusu 15’ten 10’a düşürüldü.
Geliştirici Yorumu: Safety in Numbers’ın değer elde etmek için daha tutarlı bir talent olmasını istiyoruz, bu nedenle Deckard’ın dost Kahramanlara yakın olma şartını 3’ten 2’ye düşürüyoruz ve dengelemek adına bonusunu biraz düşürüyoruz.

Yukarı Git

Tyrande

Temel

  • Light of Elune [Q]
    • İyileştirme 255’ten 270’e çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 13
    • Harsh Moonlight [W]
      • Artık Yavaşlatma ve hasar azaltma özelliğini vurulan tüm hedeflere uygulayıp görsel olarak onları küçültecek.
      • Hasar azaltma %40’tan %35’e düşürüldü.
      • Yavaşlatma miktarı %40’tan %35’e düşürüldü.
    • Ranger’s Mark [Trait]
      • Lunar Flare’in cooldown düşürümü 1.5 saniyeden 3 saniyeye çıkarıldı.
  • Seviye 16
    • Empower [W]
      • Artık vurduğu tüm hedeflere bonus hasar verecek.
Geliştirici Yorumu: Tyrande’ye temel bir İyileştirme güçlendirmesi veriyoruz ve W’sunun daha sinerjik olarak daha güçlü olmasını sağlıyoruz. Dengelemek için, Harsh Moonlight’ın gücünü biraz azaltıyoruz, ancak yine de özellikle Seviye 1’deki Ranger ile eşleştirildiğinde inanılmaz derecede güçlü bir yetenek olacağına inanıyoruz.

Yukarı Git

Uther

Temel

  • Sağlık 2000’den 1975’e düşürüldü.
  • Sağlık Yenileme 4.17’den 4.11’e düşürüldü.
  • Holy Radiance [W]
    • Cooldown 12 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü.
    • Mana gereksinimi 70’ten 55’e düşürüldü.
    • İyileştirme miktarı 177’den 194’e çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Wave of Light [W]
      • Cooldown düşürümü, 1 saniyeden 0.75 saniyeye düşürüldü.
  • Seviye 16
    • Beacon of Light [Q]
      • İşlev elden geçirildi: Uther, Holy Light ile başkalarını iyileştirirken kendine %100 bonus iyileştirme alacak. Bu bonus, Sağlığı %50’nin altındayken %200’e çıkacak.
    • Tyr’s Deliverance [W]
      • Yeni işlev: Holy Radiance’ın hasarını ve iyileştirmesini %10 arttıracak. Düşman Kahramanlara karşı Temel Saldırılar, Uther’ın bir sonraki Holy Radiance kullanımında, hasarının ve iyileştirmesinin 4 defaya kadar istiflenmek üzere %10 artmasını sağlayacak.
Geliştirici Yorumu: Uther’ın Poke’a ve kalıcı AoE hasarına karşı zayıflığı amaçlanmış bir şeyler olsa da, bu yönde biraz fazla keskin olduğunu düşünüyoruz ve bu da çoğu zaman oyuncuların onu ekibinde Healer olarak kullanmaktan caydırıyordu. Bu konuda onu biraz daha iyi hale getirirken, birkaç Seviye 16 talentını da geliştiriyoruz.

Yukarı Git


Melee Assassin

Illidan

Talentlar

  • Seviye 4
    • Rapid Chase [Q]
      • Ek işlev: Dive’ın cooldown süresini, bir düşman Kahramana hasar verdiğinde 1 saniye düşürecek.
  • Seviye 7
    • Hunter’s Onslaught [Trait]
      • İyileştirme, verilen hasarın %25’inden %35’ine çıkarıldı.
  • Seviye 16
    • Fiery Brand [Pasif]
      • Bonus hasar vermesi için gereken saldırı sayısı 4’ten 3’e düşürüldü.
      • Hasar, maksimum Sağlığın %9’undan %7’sine düşürüldü.
Geliştirici Yorumu: Düşük performans gösteren talentlarda, onları daha rekabetçi hale getirecek bazı basit değişiklikler yapıyoruz.

Yukarı Git

Qhira

Talentlar

  • Seviye 7
    • The Thirst [Q]
      • İşlev elden geçirildi: Carnage, düşman Kahramanlara verilen hasarın %50’si kadar iyileştirecek. Carnage bir düşman Kahramana her hasar verdiğinde, Qhira’nın 4 saniye içinde bir düşman Kahramana bir sonraki Temel Saldırısı, 10 defaya kadar istiflenmek üzere %15 ek hasar verecek.
    • Siphoning Link [E]
      • Ek işlev: Qhira, Temel Saldırılarının verdiği hasarın %20’si kadar iyileşecek.
  • Seviye 16
    • Lingering Ailment [E]
      • Ek işlev: Grappling Hook ile vurulan düşman Kahramanların Zırhları 3 saniyeliğine 15 azalır.
    • Swing Life Away [E]
      • Cooldown yeniden şarj oranı %200’den %250’ye çıkarıldı.
Geliştirici Yorumu: Qhira’nın tier’larının daha rekabetçi olmasına yardımcı olacak bazı basit talent değişiklikleri yapıyoruz. Özellikle Siphoning Link, oldukça uzun bir bekleme süresi olan Revolving Sweep’e vurmaya bağlı olmayan bir bonus sağladığı için artık çok daha çekici olacaktır.

Yukarı Git

Zeratul

Talentlar

  • Seviye 20
    • Unwavering Pressure [W]
      • İşlev elden geçirildi: Singularity Spike’ın Mana gereksinimi kaldırıldı. Heroic olmayan hedeflere karşı Temel Saldırılar, Singularity Spike’ın cooldown süresini 1.25 saniye düşürürken, düşman Kahramanlara karşı ise 2.5 saniye düşürecek.
    • Shadow Stride [Pasif]
      • Ek işlev: Vorpal Blade kullanmak Zeratul’a 3 saniye boyunca 260 hasar emen bir Kalkan kazandırır.
Geliştirici Yorumu: Zeratul’un Seviye 20 talentlarında yaptığımız ilk değişikliklerde amacımıza ulaşamadık. Daha rekabetçi olması için onları güçlendiriyoruz.

Yukarı Git


Ranged Assassin

Cassia

Talentlar

  • Seviye 7
    • Surge of Light [Trait]
      • Hasar 285’ten 250’ye düşürüldü.
  • Seviye 16
    • Power Strike [Q]
      • Ek işlev: Lightning Fury ile vurulan Kahramanlar, cooldown süresini 1 saniye düşürür.
Geliştirici Yorumu: Geçtiğimiz birkaç dengeleme değişikliğinden sonra daha uyumlu olsa da, ele almak istediğimiz birkaç talent daha vardı. Surge of Light hâlâ biraz fazla performans sergilerken, Power Strike’ın biraz daha güçlü olması için bir şeylere ihtiyacı vardı. Surge of Light’ın hasarını düşürmek ve Power Strike’a küçük bir cooldown azaltma işlevi vermek, her iki yeteneği de genel olarak daha iyi bir noktaya kaydıracaktır.

Yukarı Git

Chromie

Talentlar

  • Seviye 1
    • Deep Breathing [W]
      • Yeni işlev:
        • Görev: Dragon’s Breath bir düşman Kahraman her vuruşunda, hasarı %30’a kadar olmak üzere %1.5 artar.
        • Ödül: 20 Kahramana vurduktan sonra, Dragon’s Breath’in cooldown süresi 5 saniye azalır ve Mana gereksinimi 65’ten 30’a düşer.
    • Timewalker’s Pursuit [Aktif]
      • Yeni işlev: %15 Spell Power kazanır ve Time Traps’i kurma süresini 0.75 saniye düşürür. Hedeflenen alanı 2 saniyeliğine açığa çıkarmak için etkinleştirilir. Görülen düşmanlar 4 saniyeliğine ortaya çıkarılır. 25 saniye cooldown’a sahiptir.
  • Seviye 5
    • Mobius Loop [W]
      • Yeni işlev: Dragon’s Breath, merkeziyle vurulan düşmanlara %50 bonus hasar verir. Merkeziyle vurulan düşman Kahramanlar 1 saniyeliğine %60 Yavaşlatılır.
  • Seviye 8
    • Slowing Sands [R1]
      • Yavaşlatma miktarı her 0.25 saniye başına %7’den %10’a çıkarıldı.
  • Seviye 11
    • Here and There [Aktif]
      • Işınlanma menzili 11’den 20’ye çıkarıldı.
  • Seviye 18
    • Unravelling [R1]
      • Spell Armor düşürümü 5’ten 7’ye çıkarıldı.
      • Spell Armor maksimum istifi 6’dan 5’e düşürüldü.
      • Ek işlev: Slowing Sands iptal edildikten 5 saniye sonrasına dek devam eder.
Geliştirici Yorumu: Once Again the First Time şu anda Chromie’nin Seviye 1 talentlarına hakim durumda ve bu da Chromie oyuncularının sonraki aşamalarda üstlenmek isteyeceği yetenekleri büyük ölçüde etkiliyor. Bu değişikliklerin birincil amacı, talent’ın şu anda sunduklarıyla rekabet edebilecek ikna edici, alternatif yollar sağlamaktır.

Yukarı Git

Junkrat

Temel

  • Temel Saldırı hasarı 110’dan 120’ye çıkarıldı.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Extra-Wound Timers [Q]
      • Son el bombasındaki bonus hasar %60’tan %80’e çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Bombs Away [Q]
      • Bonus hasar %25’ten %30’a çıkarıldı.
  • Seviye 20
    • I Hate Waiting! [Z]
      • Binek cooldown düşürümü 12 saniyeden 8 saniyeye düşürüldü.
Geliştirici Yorumu: Junkrat metadan biraz düştü ve bu değişiklikler onun daha rekabetçi olmasına yardımcı olmayı amaçlıyor. Özellikle Temel Saldırı güçlendirmesi, oyunun erken safhalarında dalgaları daha etkili bir şekilde temizlemesine yardımcı olacaktır ve Seviye 13’te Bombs Away’i almaya çalışan oyuncular için ekstra bir teşvik görevi görecektir.

Yukarı Git

Zul’jin

Talentlar

  • Seviye 20
    • Yeni Talent: A Surprise For Ya [Pasif]
      • Temel Saldırılar, Kahramanlara öncelik vererek yakındaki düşmanlara %50 hasarla sıçrar.
Geliştirici Yorumu: Talent’ın belirttiği gibi, sizin için bir sürprizimiz var! Zul’jin’e, agresif oyuncular için eğlenceli ve zorlayıcı bir seçenek olacağını düşündüğümüz Seviye 20 Temel Saldırı talent’ı ekledik.

Yukarı Git


Hata Düzeltmeleri

Kahramanlar

  • Maiev
    • Heroic olmayan hedeflere vururken Pursuit of Vengeance’ın cooldown düşürümü kazanabildiği bir sorun düzeltildi.

Yukarı Git


Bu yazıyı resmî Heroes of the Storm forumlarında diğer oyuncularla tartışmak için buraya tıklayın.

Heroes of the Storm Dengeleme Yaması Notları - 19 Ağustos 2020