Elwynn belası Hogger, Nexus’ta! 1 Aralık 2020 tarihli Heroes of the Storm güncellemesinden Türkçe yama notları sizlerle.

Sıradaki Heroes of the Storm yamamız yayında ve yeni bir Kahramanı getiriyor: Hogger! Daha fazla bilgi için okumaya devam edin.

NOT: Turuncu metin, PTR ile Live sunucular arasındaki değişiklikleri göstermektedir.


Yeni Kahraman: Hogger, Scourge of Elwynn

Gizlilik nedenleriyle, YouTube oynatıcısının yüklenmesi için izninize ihtiyacı var. Daha fazla bilgi için bakınız: Gizlilik Politikamız.
Kabul Ediyorum

Toprak parçaları yaratan, kaotik, hareketli bir bruiser olan ve ağır hasar veren Hogger şimdi Nexus’ta savaşa katılıyor!

Trait [D]

  • Loot Hoard
    • Küçük bir alana, 102 hasar veren ve 5 saniye boyunca toprak görevi gören bir hurda yığını atar. Süresi dolduğunda, Hogger’ın 5 saniye boyunca her saniye maksimum Sağlığının %3’ünü yenilemek için toplayabileceği bir Meat parçası Hoard’dan çıkar.
    • Cooldown: 20 saniye.

Trait [Pasif]

  • Rage
    • Rage, hasar alarak ya da Temel Saldırı hasarı vererek kazanılır. Hogger’ın Temel Yetenek cooldownları, her 2 Rage puanı için %1 daha hızlı yenilenir. Rage kazanmadan geçen 3 saniyenin ardından hızla azalmaya başlar.

Temel Yetenekler

  • Staggering Blow [Q]
    • Zincirini geniş bir yay çizerek sallar, isabet eden düşmanlara 140 hasar verir ve onları geri iter. Bir düşman araziye çarparsa, ek 150 hasar alır, 0,75 saniyeliğine Sersemletilir ve Hogger’a 10 Rage verir.
    • Cooldown: 12 saniye.
  • Ez-Thro Dynamite [W]
    • 1.5 saniyelik fitile sahip Dinamit dolu bir çanta fırlatır. Patlamanın ardından düşmanlar 180 hasar alır ve 2 saniyeliğine %30 Yavaşlatılır. Dinamit, doğrudan bir düşman Kahramanın üzerine indiğinde anında patlar ve Hogger’a 10 Rage verir.
    • Cooldown: 8 saniye.
  • Hogg Wild [E]
    • Hogger, 0,25 saniye sonra Unstoppable hale gelir ve kontrolsüz bir şekilde hedeflenen yöne doğru döne döne ilerler, karşılaştığı herhangi bir araziden seker. Her 0,25 saniyede bir yakındaki düşmanlara mevcut her Rage puanı için %1 artmak üzere 36 hasar verir. Araziye çarpıp sektiğinde dönme süresini yeniler.
    • Cooldown: 14 saniye.
    • Artık Yapılara hasar vermiyor.

Heroic Yetenekler

  • Hoardapult [R1]
    • Hogger bağlı şekilde güçlendirilmiş bir Loot Hoard fırlatarak 140 hasar verir ve düşmanları 2 saniyeliğine %50 Yavaşlatır. Hoardapult’un Loot Hoard’ı 20 saniyeye kadar sürer, ancak Hogger yakında değilken hızla bozulur. Hogger, her 10 saniyede bir Loot Hoard’dan bir parça Meat alabilir.
    • Cooldown: 50 saniye.
  • Shockwave [R2]
    • 0,5 saniye sonra yere çarparak uzun bir çizgide hareket eden bir şok dalgası gönderir. İlk çarpmada isabet alan rakipler 306 hasar alır ve 1,25 saniye boyunca Sersemletilir. Yalnızca şok dalgasının vurduğu düşmanlar 210 hasar alır ve 0,75 saniye boyunca Sersemletilir.
    • Cooldown: 70 saniye.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Journeyman Cooking [W]
      • Görev: Ez-Thro Dynamite ile bir düşman Kahramana vurmak, Hogger’ın maksimum Sağlığının %6’sını yeniler ve Hogger’ın Sağlığını kalıcı olarak 10 artırarak maksimum 750 ilave Can’a kadar yükseltir.
    • Bones to Gnaw [Trait]
      • Loot Hoard, yere çarptığında Meat yaratır. Meat aktifken 10 zırh kazanır.
    • On The Prowl [Aktif]
      • 8 saniyede 30 Rage kazanmak için etkinleştirilir. Pasif: Hogger her saniye, sahip olduğu her Rage puanı için %2 artmak üzere 6 Sağlık yeniler.
      • Cooldown: 45 saniye.
  • Seviye 4
    • Brute Strength [Q]
      • Loot Hoard’ın menzilini %15 arttırır. Staggering Blow ile vurulan her Kahraman, Hogger’ın Temel Saldırı hasarını, 100’e kadar olmak üzere kalıcı olarak 1 arttırır.
    • Aggro Range [E]
      • Hogg Wild’ın alanını %25 arttırır ve vurulan düşman başına 1 Rage oluşturur. Bu, Kahramanlara karşı 3’e çıkar.
    • Hogger’s Joggers [Pasif]
      • 30 Rage ya da üzerindeyken, Hogger %10 artırılmış Hareket Hızı ve iyileştirme alır. 50 Rage’in üzerindeyken, bu bonuslar %15’e çıkar.
  • Seviye 7
    • Seeing Red [Q/E]
      • 50 Rage’in üzerindeyken, Staggering Blow ve Hogg Wild’ın cooldownları %30 daha hızlı yenilenir ve Hogger %25 artırılmış Saldırı Hızı kazanır.
    • Dense Blasting Powder [W]
      • Doğrudan vuruşlar, hedefin ötesinde ek bir dinamit yığını oluşturur. Bir Ez-Thro Dynamite’i Staggering Blow ile vurmak 3 Dinamit çubuğu fırlatır.
    • Garbage Fire [W/Trait]
      • Loot Hoard’ın cooldown süresini 4 saniye düşürür. Loot Hoard her 0,5 saniyede bir 22 hasar verir ve yakındaki düşmanları geniş bir alanda %20 Yavaşlatır.
  • Seviye 13
    • Dust Devil [E]
      • Hogg Wild, etkinken ve sona erdikten 3 saniye sonrasına dek 40 30 Zırh kazandırır. Hogger, 50 ya da daha fazla Rage’e sahipse bu Zırh değeri 60’a 50’ye çıkar.
    • Pummel [E]
      • Hogg Wild tarafından vurulan düşmanlar, 5 kata kadar stacklenerek 1,5 saniyeliğine %10 Yavaşlatılır. Vurulan kahramanların da Spell Power’ı 3 saniyeliğine %50 azalır.
    • Bloodthirst [Pasif]
      • Hogger; Temel Saldırılar, Hogg Wild ve Staggering Blow tarafından Kahramanlara verilen hasarın %33’ü kadar iyileştirilir.
  • Seviye 16
    • Headbanger [Q]
      • Staggering Blow’dan araziye çarpan kahramanlar, maksimum sağlığın %8’ini hasar olarak alır ve ek bir 0,5 saniye boyunca sersemletilir.
    • Kablooie! [W]
      • Ez-Thro Dynamite ile doğrudan darbeler %40 daha fazla hasar verir, cooldown süresini 1,5 saniye azaltır ve Yavaşlatma miktarını %50’ye çıkarır.
      • [Pasif] Ez-Thro Dynamite’in menzili %25 artar.
    • Furzerker [Pasif]
      • Kahramanlara Staggering Blow veya Ez-Thro Dynamite ile vurmak, Hogger’ın bir sonraki Temel Saldırısının hasarını %50 arttırır. 2 Temel Saldırıya kadar stacklenir.
      • Hogg Wild sona erdiğinde, Hogger 2 saniyeliğine %30 Hareket Hızı kazanır.
  • Seviye 20
    • Secret Stash [R1]
      • Hoardapult’un Loot Hoard’u, her 2 saniyede bir Ez-Thro Dynamite’i yakındaki rastgele bir düşman Kahramana doğru fırlatır. Her 5 saniyede bir, bir parça veya Meat de Hogger’a doğru fırlatılır.
    • Power Spike [R2]
      • Shockwave tarafından vurulan her Kahramanın Zırhı 4 saniyeliğine 15 azaltılır ve Hogger’a 20 Rage kazandırır.
      • [Pasif] Shockwave’in cooldown süresi Rage’den etkilenir.
    • No Control [E] [Aktif]
      • Talentsız bir Hogg Wild atmak ve bir düşman Kahramanı kovalaması için etkinleştirilir. Kahramana ulaştıktan sonra, Hogger yakındaki başka bir düşman Kahramanı kovalamaya geçer. Bir hedef kovalama menzilinde başka düşman Kahraman yoksa, bu yeteneklerin süresi hızla azalmaya başlayacaktır. 6 5 saniyeye kadar sürer. İptal edilemez. 60 saniye cooldown.
    • Anger Management [Pasif]
      • Hogger’ın maksimum Rage’ini 50 arttırır. Temel Saldırılar 5 ek Rage oluşturur.

Yukarı Git


Nexus Anomaly

Geliştirici Yorumu:
Selamlar sevgili Kahramanlar!

Son Seasonal Nexus Anomaly’miz Gladiator’s Medallion’u kaldırmaya karar verdik. Bu deneysel değişiklikle hem yaptığımız hem de hoşlanmadığımız pek çok şey olsa da, bunu devam ettirmek için yeterince net bir kazancımız yoktu.

Medallion’ın oyunculara CC zincirlerine karşı koyma konusunda nasıl bir etki yarattığını ve hangi kahraman ya da rol oynarsa oynasınlar oyunu oynayan herkes için evrensel olarak mevcut olan yeni bir beceri ifadesi vektörünü eklemesini beğendik.

Ancak zamanla Medallion’ın bir bütün olarak havalı oynayışlardan oyuna eklediğinden daha fazlasını aldığını hissettik. Takım arkadaşlarıyla kombolar kurmak, Heroes of the Storm’u hem oynamak hem de izlemek için heyecan verici kılan şeyin büyük bir parçasıydı ve bu oynayışların her 5 dakikada bir çalışmayan 5 olası örneğine sahip olmak, oyundan bir şeyleri biraz fazla götürüyordu. Bu sorunu çözmek için, Medallion’ın örneğin her oyuncu için oyun başına yalnızca bir kez kullanılabilir olması gibi diğer bazı yinelemelerini dahili olarak denedik, ancak frekansı çok fazla düşürmenin Medallion’ların yalnızca son savaşta kullanılmasına yol açtığını ve bunun da oyunu bir bütün olarak daha iyi hale getirmesi gereken yeni bir özellik için hedefe ulaşmamasına neden olduğunu bulduk.

Medallion ile ilgili sorunlarımıza rağmen, fikrin hâlâ ümit verici olduğuna inanıyoruz, bu nedenle gelecekte biraz daha denemeler görebilirsiniz. Ayrıca ileriye dönük olarak sezonluk Nexus Anomaly’ler yapmayacağımızı da hatırlatmak istedik. Bununla birlikte, Heroes of the Storm’u iyileştirmek için yinelemeye ve başka yollar bulmaya devam edeceğiz ve bu güncellemeleri hazır olduklarını hissettiğimizde yayınlayacağız. Her zaman olduğu gibi, hepimizin sevdiği bu oyunu oynadığınız için çok teşekkür ederiz.

Yukarı Git


Koleksiyon

Birçok sezonluk eşya koleksiyona geri dönüyor ve sınırlı bir süre için craftlamaya müsait ve Loot Chest’lerde mevcut olacaklar!

  • Yeni Paketler (Yalnızca Sınırlı Süreliğine!)
    • Hogger Heroic Bundle
    • Winter Veil Classic Bundle
  • Geri Dönen Paketler (Yalnızca Sınırlı Süreliğine!)
    • Toys 2018 Bundle
    • Toys 2019 Bundle
  • Yeni Kostümler
    • Stormwind Hogger
    • Redridge Hogger
    • Duskwood Hogger
    • Shipwrecker Hogger
      • Admiral Shipwrecker Hogger
      • Drowned Shipwrecker Hogger
      • Stately Shipwrecker Hogger
  • Yeni Binekler
    • Bottleship
      • Grog Bottleship
      • Seaweed Bottleship
  • Yeni Announcer
    • Hogger Announcer
  • Yeni İçerikler
    • Koleksiyona çeşitli yeni Portreler, Emoji Paketleri ve diğer eşyalar eklendi!

Yukarı Git


Storm League

  • Bir parti olarak queue olduğunuzda, Storm League artık yalnızca en yüksek oyuncunun MMR’ına dayalı maçları arayacak.

Geliştirici Yorumu: Bunun her tür smurf hesaplar için bir ‘sihirli değnek’ çözümü olmadığını bilsek de, sıralama tablosunda tırmanmaya çalışmanın hem taraflar hem de bireyler için daha adil hissetmesine yardımcı olacaktır.

  • Storm League Ödülü Binekler
    • 2020 5. Sezon Görev Serisinin final ödülü Quillbear bineği olacak, bu da Ranked Play’de 35 oyun kazandıktan sonra verilecektir.

Yukarı Git


Kahramanlar

Brightwing

Talentlar

  • Seviye 1
    • Hyper Shift [Z]
      • Bonus iyileştirme, maksimum Sağlığın %10’undan %8’ine düşürüldü.

Geliştirici Yorumu: Hyper Shift, Brightwing’in Seviye 1 talent seçimlerini domine ediyordu ve son zamanlarda kısmen gücü nedeniyle büyük ölçüde öne çıkmıştı. Şu anda çok fazla performans gösterdiğine inanmıyoruz, bu yüzden hafiften nerf’lüyoruz ve gelecekte herhangi bir ayarlama gerekip gerekmediğini görmek için gözümüz üzerinde olacak.

Imperius

Temel

  • Sağlık 2450’den 2375’e düşürüldü.
  • Sağlık Yenilemesi 5.11’den 4.95’e düşürüldü.

Talentlar

  • Seviye 7
    • Blaze of Glory [W]
      • Hasar 135’ten 150’ye çıkarıldı.

Geliştirici Yorumu: Imperius, özellikle oyunun üst sıralamalarında hâlâ baskın bir seçim. Genel gücünü düşürürken, aynı zamanda Seviye 7 tier’ında daha iyi rekabet etmesine yardımcı olmak için Blaze of Glory’sini güçlendiriyoruz.

Jaina

Talentlar

  • Seviye 7
    • Icefury Wand [Pasif]
      • İşlev elden geçirildi: Chill hedeflere yönelik Temel Saldırılar %50 ek hasar verir ve Blizzard’ın bekleme süresini 1,25 saniye azaltır. Bu, düşman Kahramanlara karşı iki katına çıkar.

Geliştirici Yorumu: Oyuncuların, Icefury Wand’ın Heroic olmayan hedeflere fayda sağlamasını sağlamasını istediklerine dair oldukça tutarlı geri bildirimler aldık. Bu fikri sevdik, bu yüzden gücünün bir kısmını tüm hedeflere karşı bonus olarak veriyoruz.

Sonya

Talentlar

  • Seviye 4
    • Shattered Ground [W]
      • Hasar, Seismic Slam’in temel hasarının %100’ünden %125’ine çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Ruthless [E]
      • Artık bonus hasar verildiğinde Kritik işareti gösterecek.
      • Bonus hasar için Sağlık eşiği %33’ten %50’ye çıkarıldı.
  • Seviye 16
    • Giant Slammer [W]
      • Hasar, %1.25 maksimum Sağlık’tan %1.5’e çıkarıldı.

Geliştirici Yorumu: Sonya’nın daha standart build’leriyle rekabet etmelerine yardımcı olmak adına az kullanılan talentlarından bazılarını güçlendiriyoruz. Özellikle [W] talentlarının çoğu bir süredir biraz düşük performans gösteriyordu, bu yüzden bu güçlendirmelerin oyuncuların build’e yeni bir görünüm kazandırmasını umuyoruz.

Thrall

Talentlar

  • Seviye 4
    • Feral Resilience [W]
      • Physical Armor, 50’den 75’e çıkarıldı.
  • Seviye 13
    • Spirit Shield [Aktif]
      • Spell Armor süresi 1.5 saniyeden 2 saniyeye çıkarıldı.
  • Seviye 20
    • Worldbreaker [R1]
      • Cooldown düşürümü, 20 saniyeden 40 saniyeye çıkarıldı.

Geliştirici Yorumu: Thrall’da herhangi bir güncelleme yapmayalı epey zaman oldu. Doğrusu, talentları oldukça sağlıklı bir yerdeydi, bu yüzden ayarlamalar yapma gereğini görmedik. Öyle olsa bile, bu değişikliklerin talent tier’larını daha sağlıklı hale getireceğine ve onu oynamak için bazı alternatif yolları teşvik edeceğine inanıyoruz.

Yukarı Git


Hata Düzeltmeleri

  • Alarak’ın, Counter-Strike cooldown’ını tetiklemeden Protected olabilmesine ve hareket edebilmesi sorunu düzeltildi.

Yukarı Git


Bu yazıyı resmî Heroes of the Storm forumlarında diğer oyuncularla tartışmak için buraya tıklayın.

G6G0N80EOC941426801305139