Heroes of the Storm’un 23 Haziran 2020 tarihli güncellemesi yayınlandı. Yeni yama beraberinde yeni bir Kahraman, yeni bir etkinlik, yeni bir Nexus Anomaly’si ve dahasını getiriyor!

Sıradaki Heroes of the Storm yamamız şimdi yayında ve beraberinde yeni bir Kahraman olan Mei’yi, Nexomania II etkinliğini, yeni bir Nexus Anomaly’si Climate Phenomena’yı ve bunların yanı sıra Mal’Ganis rework’ünü ve çok daha fazlasını getiriyor! Daha fazla bilgi için okumaya devam edin.

NOT: Turuncu metin, PTR ve Asıl yama notları arasındaki bir değişikliği belirtmektedir.


Hızlı Erişim


Yeni Kahraman: Bir İklimbilimci, Mei

Gizlilik nedenleriyle, YouTube oynatıcısının yüklenmesi için izninize ihtiyacı var. Daha fazla bilgi için bakınız: Gizlilik Politikamız.
Kabul Ediyorum

Güleryüzlü bir mizaçla birlikte parlak bir zihne sahip olan Dr. Mei-Ling Zhou, dünyanın artan iklim sorunlarının çözülmesine yardımcı olmak için Overwatch’a katılmıştı. Bir dizi hava değiştirici teknolojilerle donatılmış olan Mei, şimdi arkadaşlarını korumak ve sorunlu bir dünya için bir gelecek sağlamak için mücadele etmekte.

Trait [D]

  • Cryo-Freeze
    • Mei kendini buzla kaplar ve hızla, 1104’e kadar hasar emen ve gitgide azalan bir Kalkan kazanır. Bu Kalkan, etkinken Unstoppable kazanır ve maksimum Sağlığın %35’e kadarını geri kazandırır.
    • Cooldown: 40 saniye.

Temel Yetenekler

  • Snow Blind [Q]
    • Bir bölgedeki tüm düşmanlara çarpan bir kartopu fırlatır. Düşmanlar 70 hasar alır, 1.5 saniyeliğine %35 Yavaşlatılır ve Körleştirilirler.
    • Gereksinim: 35 Mana.
    • Cooldown: 10 saniye.
  • Blizzard [W]
    • Snowball’a, hedef konumda 2 saniyeliğine bir kar fırtınası oluşturma komutu verir. Kar fırtınasının içindeki düşmanlar her 0.25 saniyede bir 13 hasar alırlar ve %35’e kadar istiflenmek üzere %7 Yavaşlatılırlar. Kar fırtınası sona erdiğinde, alanının içindeki düşmanlar ek 75 hasar alır ve 1.25 saniyeliğine sersemletilirler.
    • Gereksinim: 70 Mana.
    • Cooldown: 14 saniye.
  • Icing [E]
    • Hızlı bir şekilde hedeflenen yönde kayar. Bu etki sona erdiğinde, Mei’nin yakınındaki düşmanlar geri ittirilirler, 52 hasar alırlar ve 1.5 saniye boyunca hızla azalmak üzere %80 Yavaşlatılırlar.
    • Gereksinim: 70 Mana.
    • Cooldown: 14 saniye.

Heroic Yetenekler

  • Avalanche [R1]
    • 0.5 saniyenin ardından, yoluna çıkan düşman Kahramanları tüketen devasa bir kartopu yuvarlar. Kartopu, yolunun sonunda dağılır, tüketilen Kahramanları serbest bırakır, 220 hasar verir ve tüketilen her Kahraman başına onları 0.5 saniyeliğine sersemletir.
    • Gereksinim: 70 Mana.
    • Cooldown: 65 saniye.
  • Ice Wall [R2]
    • 0.75 saniyelik bir gecikmenin ardından, ona çarpan düşman Kahramanları yakalayan aşılamaz bir duvar oluşturur. Duvar sona erdiğinde, yakalanan Kahramanlar 3 saniye boyunca azalarak %75 yavaşlatılırlar.
    • Gereksinim: 60 Mana.
    • Cooldown: 90 saniye.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Heavy Pack [Q]
      • Snow Blind’ın Yavaşlatma süresini %100 arttırır. Blizzard bir düşman Kahramana her hasar verdiğinde, Snow Blind’ın cooldown süresini 0.125 saniye düşürür.
    • Ice Storm [W]
      • Blizzard’ın düşman Kahramanlara her 3. vuruşunda, ek 45 hasar verir. Blizzard’ın son sersemletme hasarı tüm düşman kahramanlara karşı %125 artar.
    • Heat Transfer [Pasif]
      • Root’lanan, Sersemletilen ya da Yavaşlatılan Kahramanlara karşı Temel Saldırılar %33 daha fazla hasar verir. Mei bir düşman Kahramanı her Sersemlettiğinde ya da Yavaşlattığında 18 Sağlık kazanır.
  • Seviye 4
    • Slushball [Q]
      • Snow Blind %50 daha fazla hasar verir ve vurulan Yapılar 3 saniyeliğine devre dışı kalır.
    • Cold Front [E]
      • Icing etkinken Mei kendi Blizzard’ına girerse, Icing’in cooldown süresi 7 saniye düşer ve Mei 50 Mana kazanır.
    • Crystallize [Trait]
      • Cryo-Freeze’in cooldown süresini 15 saniye düşürür. Cryo-Freeze etkinken ve 2 saniye sonrasında, Mei 50 Spell Armor kazanır.
  • Seviye 7
    • Induce Hibernation [W]
      • Blizzard’ın alanındaki düşman Kahramanların verdikleri hasar %40 düşer. Blizzard sona erdiğinde, alanındaki düşman Kahramanlar bu etkiyi 4 saniye daha tutar.
    • Skating Away [E]
      • Icing sona erdiğinde, Mei’ye ve yakındaki müttefiklerine 3 saniyeliğine %20 Hareket Hızı ve 50 Fiziksel Zırh kazandırır.
    • Backup Battery [Aktif]
      • Tüm Root ve Yavaşlatmaları kaldırmak için etkinleştirilir ve 2 saniye boyunca maksimum Sağlığın %20’si kadarını yeniler. Mei her bir Regeneration Globe aldığında, bu yeteneğin cooldown süresi 10 saniye düşer.
  • Seviye 13
    • Flurry [W]
      • Mei, kendi Blizzard’ının içindeyken %50 arttırılmış saldırı hızı kazanır ve Blizzard’ın cooldown süresi %75 daha hızlı yenilenir. Kendi Blizzard’ı sona erdiğinde Mei hâlâ içindeyse, ek 3 saniye daha bu bonusları kazanır.
    • Cooling Servos [Trait]
      • Temel Saldırılar, hedef(ler)i 1.5 saniyeliğine %20 Yavaşlatır. Cryo-Freeze etkinken, Mei’nin Temel Yetenek cooldown süreleri %200 daha hızlı yenilenir.
    • Polar Vortex [Pasif]
      • Bir yeteneğin kullanılması, Mei’nin yakındaki düşmanlara 4 saniye boyunca saniyede 24 hasar vermesini sağlar. Bu etkiden hasar alan düşman Kahramanlarının ayrıca hareket ve saldırı hızları %20 Yavaşlatılır.
  • Seviye 16
    • Fresh Powder [Q]
      • Snow Blind ek bir şarj kazanır ve menzili %33 artar.
    • Black Ice [E]
      • Icing’in Yavaşlatma etkisi artık süresi boyunca azalmaz. Icing, Mei’ye çok yakın olan düşmanlara %300 daha fazla hasar verir.
    • Acclimation [Pasif]
      • Mei bir düşman Kahramanı her Yavaşlattığında ya da Sersemlettiğinde, verdiği hasar ve aldığı iyileştirme 20 defaya kadar istiflenmek üzere %1 artar. Maksimum istifteyken, Mei ayrıca 10 zırh kazanır. 8 saniye sürer.
  • Seviye 20
    • Cascade [R1]
      • Avalanche’ın cooldown süresi 25 saniye düşer. Avalanche ilerlerken sürekli olarak kendi önüne talent’lanmamış bir Snow Blind topları fırlatır.
    • Shatter [R2]
      • Ice Wall sona erdiğinde, yakalanan düşman Kahramanları 210 hasar alır ve Zırhları 5 saniyeliğine 25 düşer.
    • The Big One [Q]
      • Her 15 saniyede bir, bir sonraki Snow Blind %66 arttırılmış alana ve %200 arttırılmış hasar sahip olur.
    • Flash Freeze [Trait]
      • Ölümcül hasar aldığında Mei anında Cryo-Freeze kazanır. Bu etkinin 180 saniyelik bir cooldown süresi vardır.

Yukarı Git


Nexus Anomaly

A Call For Help

Geliştirici Yorumu: İlk olarak, Call for Help Anomaly ile ilgili çok sayıda geri bildirimler için hepinize teşekkür ederiz. Yanıtlarınızı yazmak için harcadığınız zamanı takdir ediyoruz ve bu, nereye gideceğimize karar vermemize büyük ölçüde yardımcı oldu. Değişikliklerle ilgili olarak, kule aggro sistemini bazı ayarlarla tutmaya karar verdik. Oyunun laning aşamasında saldırganlığı ödüllendirmek için hem ön kulelerin sağladığı negatif Zırh debuff’ını kaldırıyoruz hem de menzilindeki diğer Kahramanlara saldıran Kahramanlara artık öncelik vermemek için aggro sistemlerini geri döndürüyoruz. Fort’lar, Keep’ler ve Core, diğer Kahramanlara saldıran düşman Kahramanlara hala öncelik verecek ve bu da onları hem savunmak hem de alaşağı etmek için önemli yapılar olarak öne çıkaracak. Bu değişikliklerin nasıl iş yaptığını izlemeye devam edeceğiz ve gelecekte gerekli olduğuna inanırsak bu sistemleri daha fazla ayarlayacağız.

Yeni Nexus Anomaly – Climate Phenomena

Yağmur fırtınaları, kar fırtınaları ve buğulu sisler yaşayan dünyalarla birlikte Nexus genelinde garip hava koşulları tespit edildi! Mei’nin gelişi, gerçekleşmeye başlayan bu garip hava koşullarını analiz etmek ve incelemek için tam zamanını buldu. Climate Phenomena, oyuna çeşitli eğlenceli hava efektleri getiren en yeni Nexus Anomaly’mizdir. Her savaş meydanında, her 4 dakikada bir gerçekleşecek belirli bir hava olayı vardır ve ilk olay maçın başında başlar. Her hava olayı temizlenmeden önce 2 dakika sürer. Bu döngü oyun bitene kadar periyodik olarak tekrarlanır. Bu hava olayları aktifken Kahramanlar, aktif hava türüne göre benzersiz bir buff kazanabilirler. Bu buff’lar şunlardır:

  • Yağmur Fırtınaları
    • Her 25-40 saniyede bir tüm kahramanlara yıldırımla periyodik olarak saldırır ve yakındaki düşmanlara hasar veren bir Lightning Shield kazandırır.
      • Hareket Hızı %15 artar.
      • Yakındaki düşmanlara her saniyede bir 46 hasar verir.
      • Buff 8 saniye sürer.
  • Kar Fırtınaları
    • Kahramanlar savaş dışındayken zamanla küçük bir kalkan biriktirirler.
      • Kahramanlar, 224’e kadar istiflenmek üzere her 0.5 saniyede bir 28 Kalkan kazanırlar (toplam 8 istif).
      • Kalkanlar, yok edilene ya da Kar yağmayı kesene kadar devam eder.
  • Buğulu Sisler
    • Kahramanların çalılarda birkaç saniye bekledikten sonra Görünmezlik kazanmasını sağlar.
      • Bir çalıda 1.5 saniye bekledikten sonra, Kahramanlar Görünmezlik kazanırlar.
      • Görünmezlik 40 saniye ya da saldırı yapana, hasar alana, bir yetenek kullanana ya da Sisli hava yok olana dek sürer.

Hava olayları şu Battleground’larda etkin olacak:

  • Yağmur Fırtınaları
    • Garden of Terror
    • Sky Temple
    • Warhead Junction
    • Braxis Holdout
    • Dragon Shire
    • Blackheart’s Bay
  • Kar Fırtınaları
    • Cursed Hollow
    • Infernal Shrines
    • Volskaya Foundry
    • Alterac Pass
  • Buğulu Sisler
    • Tomb of the Spider Queen
    • Battlefield of Eternity
    • Hanamura Temple
    • Towers of Doom
  • Brawl modları da dahil olmak üzere diğer tüm Battleground’lar rastgele bir hava olayı kullanacak.

Yukarı Git


Genel

  • Yapay Zekâ
    • Yapay Zekâ ajanlar için maksimum takip mesafesi 5’ten 7’ye çıkarıldı. Bu, menzilli Kahramanları takip eden yakın menzilli Kahramanların hedeflere maksimum menzilde saldırmasını sağlayacaktır.
  • Favori Talentlar
    • Advanced Hotkey ayarlarındaki Hero Management bölümü altına “Quick Talent Selection Favorite (Ctrl + `)” adlı yeni bir kısayol eklendi.
    • Hızlı talent seçim paneli açıkken önceden seçtiğiniz favori talent’ları seçmek için bu kısayol tuşuna basabilirsiniz.
    • Önceden seçilen talent devre dışıysa ya da gelecekteki bir tier’daysa, bu kısayol tuşuna basmanın bir etkisi olmayacak.

Yukarı Git


Etkinlik

Gizlilik nedenleriyle, YouTube oynatıcısının yüklenmesi için izninize ihtiyacı var. Daha fazla bilgi için bakınız: Gizlilik Politikamız.
Kabul Ediyorum
  • Nexomania II Etkinlik Görevleri
    • Nexomania II, Heroes of the Storm için 23 Haziran haftasından 7 Eylül haftasına dek sürecek yaz etkinliğidir.
    • Nexomania pistindeki en prestijli duraklardan biri Intermultiversal Nexoweight Şampiyonası’dır: Kural yok, merhamet yok, yalnızca durmaksızın biceps yakan katliam var. Bu kez birçok taraftar Mal’gaucho Mal’Ganis’in hepsini kazanmasını bekliyordu. Stratholme’un Hareketli Belası, grubunun kendi tarafında kanlı bir yol açarak, rakiplerini iblisvari bir darbenin altında gömdü. Ancak grubun diğer tarafında, yalnızca La Gata de Batalla olarak bilinen gizemli bir sonradan görme, şampiyonluk karşılaşmasına giderken düşmanlarını birçok kez yenerek kendini layık bir mücadeleci olarak kanıtladı. Arena tıklım tıklım, Nexomania efsanesi MC Tombstone mikrofonda kükrerken son savaş başlamak üzere. Sen kimin tarafındasın?
  • Loot Chest’ler
    • Nexomania II etkinliği sırasında; progress, Heroes Brawl ya da altın harcayarak kazandığınız tüm Loot Sandıkları Nexomania II Loot Chest’ler olacak. (Değişmeden kalacak Kahramana Özel Sandıklar hariç.) Yukarıda gösterilen sınırlı süreli ürünlerin çoğu, yalnızca Nexomania II Loot Chest’lerden düşme şansına sahiptir. Önceki yılların yaz etkinlikleri sınırlı süreli loot chest’lerinden de eşyalar kazanabilirsiniz.
    • Not: Bu etkinliğin başlamasından önce kazanılan Loot Chest’ler, Nexomania II Loot Chest olmayacak.

Yukarı Git


Koleksiyon

Birçok mevsimlik ürün koleksiyona geri dönecek ve sınırlı bir süre için üretim için ve Loot Chest’lerde hazır olacak!

  • Yeni Paketler (Yalnızca Sınırlı Süreliğine!)
    • Pajama Party Mei Heroic Bundle
    • Nexoweight Championship Bundle
    • Mal’gaucho Mal’Ganis Skin Pack
    • El Bandido Imperius Skin Pack
    • Gata de Batalla Li Li Skin Pack
    • Nexomania Best Bros Bundle
    • Nexomania Bitter Rivals Bundle
    • Pumped up Pato Bundle
  • Yeni Kostümler
    • Renowned Mei
    • Vanguard Mei
    • Pajama Party Mei
      • Panda Pajama Party Mei
      • Gnoll Pajama Party Mei
    • Mal’gaucho Mal’Ganis
      • Nemesis Mal’gaucho Mal’Ganis
      • Underworld Mal’gaucho Mal’Ganis
    • El Bandido Imperius
      • El Fuego Imperius
      • Sinister El Bandido Imperius
      • Vigilante El Bandido Imperius
    • Gata de Batalla Li Li
      • Comeback Gata de Batalla Li Li
      • Underworld Gata de Batalla Li Li
    • Hulking El Chamuco Diablo
    • Pink Singlet El Chamuco Diablo
    • El Festejo Garrosh
    • El Jefe Amarillo Garrosh
    • La Medianoche Lunara
    • La Rosa Lunara
    • La Campeona Sonya
    • Pink Pantera Sonya
    • Championship El Mariachi E.T.C.
    • El Cielo E.T.C.
  • Yeni Binekler
    • Ratón de Batalla
      • Comeback Ratón de Batalla
      • Underworld Ratón de Batalla
    • Pumped Up Pato
      • Pumped Up Swan
      • Underworld Pumped Up Pato
    • Championship Luchihuahua
    • Festive Luchihuahua
    • Wild Pigñata
    • Festive Pigñata
    • Thraller Bill
  • Yeni Announcer
    • Mei Announcer
  • Yeni İçerik
    • Koleksiyona birkaç yeni Portre Sprey ve diğer eşyalar eklendi!

Yukarı Git


Storm League

2020’nin yaklaşan üçüncü Sezonuyla, Storm League’in ödül yapısında bazı değişiklikler yapmak istedik.

  • Gold Ödüllerinin Değiştirilmesi
    • 2020’nin 3. Sezonu’ndan başlayarak, Storm League’den, Sezon Sonu ödüllerinden ve Sezonluk Görev Serilerinden tüm Gold ödüllerini kaldırıyoruz. Bu aynı zamanda Sezon 2 ödüllerini de etkileyecektir. Yeni Sezonluk Görev Serisi ödül yapısı şu şekildedir: 5 galibiyetten sonra bir Nexomania II Chest, 15 galibiyetten sonra bir Rare Nexomania II Chest ve 30 galibiyetten sonra bir Epic Nexomania II Chest.
  • Storm League Ödülü Binekler
    • Storm League’in başlangıcından bu yana, Ranked Play ödülü Bineklerin emekliliği hakkında birçok geri bildirim aldık. Size kulak verdik ve önümüzdeki sezondan itibaren özel Storm League Bineklerinin geri dönüşünü duyurmaktan mutluluk duyuyoruz. 2020 Sezon 3 Görev Serisinin nihai ve son ödülü, Ranked Play’de 50 oyun kazandıktan sonra verilecek olan Regal Tiger Bineği olacak.
    • Sezon 3 itibariyle, hak ederek kazanılmış Regal Tiger’ınızı elde etmek için sezon sonunu beklemek zorunda kalmayacaksınız. Dört adımlık Fırtına Ligi Görev Serisini tamamlar tamamlamaz sizin olacak. Binek için yalnızca 50 oyun kazanmanız gerekir ve tüm Liglerdeki ve Division’lardaki oyunculara verilecek.
    • Her zamanki gibi, geri bildirimlerinizi dinlemekten mutluluk duyuyoruz. Lütfen düşüncelerinizi bizimle paylaşın, böylece Storm League ödüllerini daha da iyi ayarlamaya ve geliştirmeye devam edebiliriz.

Yukarı Git


Kahraman Rework’ü: Mal’Ganis

Temel

  • Vital’ler
    • Sağlık 2500’den 2450’ye düşürüldü.
    • Sağlık Yenilemesi 5.21’den 5.11’e düşürüldü.
  • Temel Saldırı
    • Temel Saldırı hasarı 100’den 92’ye düşürüldü.
  • Fel Claws [Q]
    • Hasar 69’dan 63’e düşürüldü.

Talentlar

  • Level 1
    • Vampiric Aura [Trait]
      • Ek işlev: Mal’Ganis, verilen Fiziksel Hasarın %30’u kadar iyileşir.
    • Time to Feed [Pasif]
      • İyileştirme 52’den 44’e düşürüldü.
      • Ek işlev: Mal’Ganis, Fel Claws ile yakındaki bir düşman Kahramana hasar verirse, bu iyileştirme iki katına çıkar.
  • Level 4
    • Fueled By Torment [W]
      • Düşman Kahramanlara karşı bonus İyileştirme %15’ten %20’ye çıkarıldı.
    • Might of Sargeras [W]
      • Artık Necrotic Embrace’in süresini düşürmüyor.
    • Echo of Doom [W]
      • Patlama hasarı 50’den 54’e çıkarıldı.
      • Patlama hasarı düşman Kahramanlara vurduğunda artık Necrotic Embrace’in süresini arttırmayacak.
      • Ek işlev: Patlama hasarıyla vurulan her düşman Kahraman başına 5 Mana kazanır ve Necrotic Embrace’in cooldown süresini 0.75 saniye düşürür.
  • Level 7
    • Nightmare Fuel [E]
      • Kaldırıldı.
    • Black Claws [Q]
      • Ek işlev: Fel Claws ile düşman Kahramanlara vurduktan sonra Temel Saldırılar ayrıca onların Zırhlarını 2 saniyeliğine 15 düşürür.
    • Will of Tichondrius [Q]
      • Yeni işlev: Fel Claws’in ilk 2 savuruşuyla vurulan her düşman Kahraman, son savuruşun %4’e kadar olmak üzere %1 maksimum Sağlık çalmasını sağlar. Mal’Ganis, Fel Claws’ın ilk 2 savuruşuyla en az 4 düşman Kahramana vurursa, son savuruş düşmanları ek 0.25 saniye daha Sersemletir.
    • Spreading Plague [E]
      • İşlev elden geçirildi: Spreading Plague’in etkisi, artık Night Rush sona erdiğinde değil Mal’Ganis Night Rush kullanmaya başladığında başlayacak.
  • Level 13
    • The Night Beckons [E]
      • Ek işlev: Temel Saldırılar, Uyuyan hedeflere %200 daha fazla hasar verir.
  • Level 16
    • Frenzied Assault [Pasif]
      • Yeni işlev: Daha yüksek Sağlık yüzdesine sahip düşman Kahramanlara yönelik Temel Saldırılar verilen hasarın ek %50’si kadar iyileştirir. Daha düşük Sağlık yüzdesine sahip düşman Kahramanlara yönelik Temel Saldırılar 2 saniyeliğine %35 Saldırı Hızı kazandırır.
    • Blind as a Bat [Aktif]
      • Ek işlev: Fel Claws’ın son savuruşuyla vurulan düşman Kahramanlar, bu Yeteneğin cooldown süresini 5 saniye düşürür.
  • Level 20
    • Vanquish the Weak [Q]
      • Yavaşlatma miktarı %15’ten %25’e çıkarıldı.
    • Alone in the Dark [E]
      • Ek işlev: Night Rush’ın cooldown süresini 4 saniye düşürür.

Geliştirici Yorumu: Bu değişikliklerle ilgili temel hedefimiz Mal’Ganis’in talent ağacını bir bütün olarak daha ilginç ve etkili hale getirmektir. Onu diğer Warrior’lara kıyasla benzer bir göreceli güçte tutmak için temel kitini biraz nerf’lememiz gerekirken, bu değişikliklerin onu genel olarak güçlü bir durumda bırakacağına ve oyunculara hayatta kalma ve savaş akışını nasıl kontrol ettiği konusunda Mal’Ganis’i nasıl oynamak istediklerine dair daha fazla ifade vereceğine inanıyoruz.

Yukarı Git


Kahramanlar

Murky

Temel

  • Spawn Egg [Trait]
    • Sağlık 324’ten 420’ye çıkarıldı.
    • Sağlık Ölçeklemesi, seviye başına 30’dan %4’e değiştirildi.

Geliştirici Yorumu: Murky’nin Spawn Egg’ini, oyun boyunca diğer birçok yerde bulunan standart %4 ölçeğe sahip olacak şekilde değiştiriyoruz. Bu, oyunun çoğu kısmı için yumurtanın Sağlığına bir buff’tır, Sağlık değeri, Seviye 20 işaretindeki mevcut seviyesiyle aynıdır.

Yukarı Git


Hata Düzeltmeleri

Genel

  • Toys 1 Etkinlik ödülü Portrelerin, onları 2018’deki Toys 1 Etkinliğinde kazanmış olanlar için kullanılamaması sorunu düzeltildi.

Kahramanlar

  • Anduin
    • Anduin’in Light of Stormwind’i artık düzgün bir şekilde DoT etkilerini kaldıracak.
  • Murky
    • Murky’nin Egg Sağlığı artık düzgün bir şekilde seviye başına %4’te ölçekleniyor.
  • Stitches
    • İlk cast’i sırasında Stitches interrupt edildiğinde Slam’in cooldown’a girebilmesi sorunu düzeltildi.
  • Tassadar
    • Tassadar için alttaki Ranged Assassin tooltip’i artık düzgün bir şekilde gösterilecek.

Yukarı Git


Bu yazıyı, resmî Heroes of the Storm forumlarında diğer oyuncularla tartışmak için tıklayın.

Heroes of the Storm Yama Notları - 23 Haziran 2020