Sylvanas ve Stitches için rework de barındıran 11 Aralık 2018 tarihli yeni Heroes of the Storm yaması yayında.

Toys etkinliği, Sylvanas & Stitches oynayış güncellemeleri ve dahasını barındıran en yeni Heroes of the Storm yaması yayında! Daha fazla detay için okumaya devam edin.

NOT: TURUNCU metin, PTR ve Asıl yama notları arasındaki bir değişikliği belirtmektedir.


Hızlı Erişim:


Genel

  • Toys Etkinlik Görevi
    • Zarı atın, görevleri tamamlayın ve muhteşem ödüller için Nexus’ta bir masa oyunu macerasında “The Kid”e katılın!

Battlegroundlar

Volskaya Foundry

  • Triglav Protector’a girmek için channellamak artık hasarla engellenemeyecek.
    • NOT: Bu değişiklik, 19 Kasım haftası itibariyle yayındadır.

Geliştirici Yorumu: Bir hata olmasa da, Orphea’nın Eternal Feast’iyle Triglav Protector arasındaki etkileşim çok güçlüydü ve tüm objective’i ona bağlı karşı oyuna hiçbir fırsat tanımadan yok edebilirdi. Bu aynı zamanda, bir takımın, tüm kaynaklarını tüketerek objective’i kazanabilmesini ancak belirli koşullar altında kendilerini onu kullanamayacak durumda da bulabildiği battlegroundla ilgili bir tutarsızlıkta vurgulanmıştı, bu değişiklikle her iki sorunu da ortadan kaldırdık.


Sanat

  • Stitches, oynayış güncellemeleriyle uyuşması adına çeşitli güncellenmiş efektler ve animasyonlar aldı.
  • Sylvanas, oynayış güncellemeleriyle uyuşması adına çeşitli güncellenmiş efektler ve animasyonlar aldı.

Tasarım

Zırh

  • Artık, tıpkı Hareket Hızı değiştiricileri gibi, oyun artık yalnızca tek seferde bir Kahramana yalnızca en yüksek (ya da en düşük) olan Zırh miktarını uygulayacak. Bu değişikliği dengelemek adına yetenek/talent Zırh değerlerini Kahraman bazlı olarak elden geçirdik:
    • Anub’arak
      • Nerubian Armor (W)
        • Yeni işlev:
          • Harden Carapace’den kazanılan Spell Armor’u 20 arttıracak (60’tı).
    • The Butcher
      • Enraged (Pasif)
        • Zırh, 15’ten 25’e çıkarıldı.
    • Chen
      • Purifying Brew (Trait)
        • Spell Armor, 30’dan 40’a çıkarıldı.
      • Untapped Potential (R)
        • Zırh, 50’den 60’a çıkarıldı.
    • Diablo
      • Sacrificial Soul (Q)
        • Zırh, 20’den 25’e çıkarıldı.
        • Maksimum Soul’da Zırh, 40’tan 50’ye çıkarıldı.
    • E.T.C.
      • Rockstar (Trait)
        • Zırh, 20’den 25’e çıkarıldı.
      • Show Stopper (Q)
        • Zırh, 15’ten 35’e çıkarıldı.
    • Gazlowe
      • Robo-Goblin (R)
        • Zırh, 30’dan 40’a çıkarıldı.
    • Lt. Morales
      • Safeguard (W)
        • Zırh, 25’ten 30’a çıkarıldı.
      • Trauma Trigger (Pasif)
        • Zırh, 30’dan 40’a çıkarıldı.
    • Nova
      • Anti-Armor Shells (Pasif)
        • Fiziksel Zırh parçası, 10’dan 15’e çıkarıldı.
    • Raynor
      • Bounty Hunter (Trait)
        • Zırh, 5’ten 10’a çıkarıldı.
    • Rexxar
      • Hunter-Gatherer (Pasif)
        • Zırh, 10’dan 15’e çıkarıldı.
    • Tassadar
      • Khala’s Light (Q)
        • Zırh, 15’ten 20’ye çıkarıldı.
    • Tyrael
      • Defense of the Angels (Aktif)
        • Zırh, 40’tan 50’ye çıkarıldı.
    • Uther
      • Devotion (Trait)
        • Zırh, 15’ten 25’e çıkarıldı.
    • Valeera
      • Smoke Bomb (R)
        • Zırh, 25’ten 30’a çıkarıldı.
    • Zul’jin
      • Amani Hide (Aktif)
        • Zırh, 10’dan 15’e çıkarıldı.

Catapultlar

  • Bir takım bir Fort’u yok ettiğinde, artık her 3. Minion dalgasında bir Catapult kazanacak.
    • NOT: Savunan takımlar için, erken oyun Cataputlarını çok yıkıcı olmaktan uzak tutmak için, Catapult saldırı sıçrama boyutu, saldırı menzili ve hasar/sağlığı oyun ilerledikçe seviye seviye artacak.

Deneyim Değişiklikleri

  • Bir Fort ya da Keep yok etmekten kazanılan tüm Deneyim kaldırıldı.
  • Bir Fort ya da Keep’i yok etmek artık takımınıza pasif olarak kazanılan Deneyimlerde istiflenen bir %20’lik artış sağlayacaktır.
    • NOT: Towers of Doom, tüm Experience ve Catapult değişikliklerinden muaftır.
  • Kuleleri yok etmekten kazanılan Deneyim %50 düşürüldü.
  • Pasif Deneyim kazanımı %15 arttırıldı.
  • Savunan Mercenaryleri ortadan kaldırmaktan kazanılan deneyim %100 arttırıldı.
    • Hanamura Temple ve Volsksaya Foundry Eşya Kampları bu değişiklikten hariç tutulmuştur.
  • Lanelenen Mercenary Deneyimi
    • Lanelenen Mercenaryleri ortadan kaldırmak artık Savunan Mercenary Deneyiminin %100’ü kadarını verecek.

Geliştirici Yorumu: 2019 Oynayış Güncellemeleri’ne ilişkin tüm geri bildirimler için çok teşekkür ederiz. Bu değişikliklerin sonuçları hakkında çok sayıda topluluk spekülasyonları olsa da, Fort ve Keep XPleri kaybıyla ilgili yankı getiren endişeler bulunmakta. Fort ve Keeplerden gelen XP’nin tamamen kaybının özellikle de sağlıklı olmayan seviyelerde, özellikle yüksek oyun seviyelerinde onları yok etme teşviğini azaltabileceğini kabul ediyoruz. Yanıt olarak, büyük patlamalar yerine kademeli bir güç artışı kazandırırken, onları erkenden alaşağı etmeleri için oyuncuları ödüllendirici bir yolla yapılara XP’yi yeniden verdik. Bu, aynı zamanda takımları düşman yapılarını olabildiğince çabuk yok ettikleri için ödüllendirirken, karşılaşmaları daha yakın hale getirme hedefimizi güçlendirecektir.

Geliştirici Yorumu: Geri bildirimlere kulak verdikten sonra, kazanan takımlara öne geçmek için daha fazla fırsat vermek adına 2019 oynayış güncellemelerinde belirtilen lanelenen Mercenary değişikliğini geri çekmeye karar verdik.

Mercenaryler

  • Boss Campleri, Sentinel Campler (Hanamura Temple) ve Support Campler (Volskaya Foundry) artık Elite olarak işaretli.
    • Elite Mercenary Campler, Unstoppable ve Unbribable’dır.

Birim Yarıçapları

  • Birçok Kahraman için birim yarıçapı %5-%15 düşürüldü.

Geliştirici Yorumu: Birçok kahraman ekrandayken görsel netliği geliştirmek amacıyla, kahramanların altında gösterilen Kahraman Çemberinin görselini güncelledik. Bu çabayı pekiştirmek için, tüm kahramanlar için Birim Yarıçapında bir geçiş yaptık. Bu yarıçap düzenlemelerinin, yetenekleri uygulama ve onlardan kaçınmada küçük ama amaçlanan bir etkisi olacağının farkındayız ve sonuç olarak, 2019 Oynayış Güncellemeleri’nin bu değişiklikleri gerçekleştirmek için en iyi zaman olduğunu hissettik.

Yukarı Git


Kullanıcı Arayüzü

  • Zırh, arttırılmış İyileştirme ve düşürülmüş İyileştirme sağlık çubuğu belirteçleri görsel güncelleme aldı.

Kahramanlar

ASSASSIN SPECIALIST WARRIOR
Fenix Sylvanas Stitches

Yukarı Git


Assassin

Fenix

Fenix

Yetenekler

  • Purification Salvo (R)
    • Hasar, 86’dan 79’a düşürüldü.

Talentlar

  • Seviye 4
    • Inhibiting Energy (W)
      • Artık yalnızca Plasma Cutter’ın yavaşlatmasını değil tüm yavaşlatmaları (kendisi hariç) uyguluyor.
      • Yavaşlatma süresi, 4’ten 3 saniyeye düşürüldü.
      • Yavaşlatma miktarı, %35’ten %30’a düşürüldü.
    • Warp Conduit (E)
      • Kaldırıldı.
  • Seviye 7
    • Warp Warfare (E)
      • İşlev eklendi:
        • Fenix bir Kahramanı alaşağı ettikten sonra, artık ayrıca Warp’ın cooldown süresini de sıfırlayacak.
    • Divert Power: Weapons (Aktif)
      • Yeni işlev:
        • 5 saniyeliğine %40 Temel Saldırı hasarı kazanmak için etkinleştirilir. Kahramanlara karşı Temel Saldırılar bu süreyi yeniler. Bu hasar bonusu kalktığında, Fenix’in tüm Kalkanları kalkar. 40 saniyelik cooldown’ı vardır.
  • Seviye 13
    • Dampening Field (Trait)
      • Spell Armor, 20’den 25’e çıkarıldı.
    • Auxiliary Shields (Trait)
      • Kalkan miktarı %20’den %40’a çıkarıldı.
      • Sağlık kaybı, %10’dan %30’a çıkarıldı.

Geri Dön


Specialist

Sylvanas

Sylvanas

Statlar

  • Sağlık, 1425’ten 1550’ye çıkarıldı.
  • Sağlık Yenileme, 2.969’dan 3.23’e çıkarıldı.
  • Temel Saldırı hasarı, 90’dan 81’e düşürüldü.

Yetenekler

  • Withering Fire (Q)
    • İşlev elden geçirildi:
      • Q’ya bir kez basmak en yakın düşmana 5 Withering Fire oku atacak.
    • Mana gereksinimi, 0’dan 25’e çıkarıldı.
    • Hasar, 48’den 39’a düşürüldü.
    • Menzil, 6.25’ten 8’e çıkarıldı.
    • Cooldown, 2’den 8 saniyeye çıkarıldı.
    • Cooldown artık tüm şarjları yenileyecek.
    • Artık Minion ölümleriyle şarj kazanmayacak.
    • Yakındaki Kahraman ölümleri artık bu yeteneğin cooldown süresini yenileyecek.
    • Atış oranı 0.188’den 0.375’e düşürüldü (%50 daha yavaş).
    • Bir önceki Withering Fire cast’i hala atılırken Withering Fire castlenemeyecek.
  • Shadow Dagger (W)
    • İşlev elden geçirildi:
      • Shadow Dagger artık her hasar verdiğinde yakındaki hedeflere yayılmayacak.
      • Shadow Dagger’ın ana hedefine Sylvanas tarafındna verilen hasar, onun etkisini en yakındaki düşmanlara yayacak.
    • Mana gereksinimi, 75’ten 50’ye düşürüldü.
    • Süre, 2’den 2.5 saniyeye çıkarıldı.
    • Hasar, 37’den 29’a düşürüldü.
  • Haunting Wave (E)
    • Banshee ilerleme hızı ~%6 arttırıldı.
  • Mind Control (R)
    • Cooldown, 60’tan 50 saniyeye düşürüldü.
    • Yeni işlev:
      • Cast’ten 0.25 saniye sonra, yoluna çıkan ilk düşman Kahramana darbe vuran bir füze atar. Darbe yiyen Kahramanlar Silencelanır, %30 Yavaşlatılır ve 1.75 saniye boyunca Sylvanas’a doğru yürümeye zorlanır.
  • Black Arrows (Trait)
    • Yeni işlev:
      • Tüm Temel Saldırıların ve Yeteneklerin, sonraki 10 saniye boyunca tüm Minionları, Mercenaryleri ve Yapıları 3 saniyeliğine sersemletmesini sağlamak için etkinleştirilir. 40 saniyelik cooldown’ı vardır.
    • Yeni Pasif işlevi – Banshee’s Curse:
      • Temel Saldırılar, düşmanları 3 saniyeliğine Banshee’s Curse ile etkiler. Sylvanas, 3 Banshee’s Curse istifine sahip düşmanlara %25 bonus hasar verir.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Overflowing Quiver (Q)
      • Kaldırıldı.
    • Dreadful Wake (E)
      • Kaldırıldı.
    • Overwhelming Affliction (Trait)
      • Seviye 16’dan taşındı.
      • İşlev elden geçirildi:
        • 3 Banshee’s Curse istifine sahip düşman Kahramanlar %15 yavaşlatılır. Yavaşlatılan düşman Kahramanlara karşı Temel Saldırılar, maksimum Sağlıklarının %1’i kadar hasar verir.
    • Yeni Talent: Unfurling Shadows (W)
      • Görev: Shadow Dagger, 3 Banshee’s Curse istifine sahip düşman Kahramanlara her hasar verdiğinde, onun hasarı %0.5 artar.
    • Yeni Talent: Banshee’s Curse (Q)
      • Withering Fire ile bir düşman Kahraman vurmak, Sylvanas’ın Saldırı Hızını ve Yetenek Gücünü 6 saniyeliğine %5 arttırır, 5 defaya kadar istiflenir.
    • Seviye 4
      • With the Wind (Q)
        • Kaldırıldı.
      • Mercenary Queen (Trait)
        • Seviye 1’den taşındı.
        • İşlev elden geçirildi:
          • Sylvanas’ın yakınındaki dost, Elite olmayan Mercenaryler %60 daha fazla hasar verir. Sylvanas, 3 Banshee’s Curse istifine sahip Mercenaryleri Sersemletir ve onlara %30 ek hasar verir.
      • Possession (Aktif)
        • Seviye 7’den taşındı.
        • Artık Catapultlarda kullanabilmek için 3 şarj gerekiyor.
      • Unstable Poison (W)
        • Seviye 7’den taşındı.
        • Hasar, 116’dan 130’a çıkarıldı.
        • Artık Banshee’s Curse, Black Arrows ya da Shadow Dagger’dan etkilenen düşman minionlarda tetikleniyor.
        • Yarıçap, 2’den 2.5’e çıkarıldı.
    • Seviye 7
      • Barbed Shot (Q)
        • Yeni işlev:
          • Withering Fire’ın 5 atışıyla aynı düşmanı vurmak, son atışın %350 bonus hasar vermesini sağlayacak.
      • Lost Soul (W)
        • Moved from Level 4
        • İşlev elden geçirildi:
          • Sylvanas, 3 Banshee’s Curse istifine sahip bir düşman Kahraman üzerinde her bir Temel Saldırı kullanışında, Shadow Dagger süresi 1.75 saniye azalır.
      • Yeni Talent: Festering Wounds (E)
        • Haunting Wave, %25 daha fazla hasar verir ve 3 Banshee’s Curse istifi uygular.
    • Seviye 13
      • Cold Embrace (W)
        • Seviye 16’dan taşındı.
        • Süre, 2’den 2.5 saniyeye çıkarıldı.
        • Artık ayrıca Shadow Dagger’ın yayıldığı hedeflerin de Zırhını 10 azaltacak.
      • Spell Shield (Aktif)
        • Kaldırıldı.
      • Remorseless (Trait)
        • Seviye 16’dan taşındı.
        • Yeni işlev:
          • Sylvanas’ın Temel Saldırı menzilini 1 arttırır. 3 Banshee’s Curse istifine sahip düşman Kahramanlara karşı Temel Saldırılar, talentlanmamış bir Withering Fire atar. Bu atış, Banshee’s Curse uygular.
      • Windrunner (E)
        • İşlev elden geçirildi:
          • Haunting Wave ile ışınlanmak, Withering Fire’ın cooldown süresini sıfırlar. Haunting Wave, ışınlandıktan sonraki 5 saniye içinde ikinci bir kez karşılıksız olarak kullanılabilir.
    • Seviye 16
      • Life Drain (W)
        • Seviye 13’ten taşındı.
        • Yeni işlev:
          • 3 Banshee’s Curse istifine sahip düşmanlara hasar vermek, Sylvanas’ı verilen hasarın %15’i kadar iyileştirir. Kahramanlara karşı iki katına çıkar.
      • Evasive Fire (Q)
        • İşlev elden geçirildi:
          • Düşmanları Withering Fire ile vurmak, Sylvanas’a, %30’a kadar istiflenmek üzere 2 saniyeliğine %6 bonus Hareket Hızı kazandırır. Temel Saldırılar bu süreyi yeniler.
      • Will of the Forsaken (Aktif)
        • Seviye 13’ten taşındı.
    • Seviye 20
      • Dark Lady’s Call (R)
        • Yeni işlev:
          • Mind Control’ün cooldown süresini 30 saniye azaltır. Mind Control ile vurulan Kahramanların görüşü, 5 saniyeliğine büyük ölçüde azalır.
      • Withering Barrage (Q)
        • Seviye 4’ten taşındı.
        • Yeni işlev:
          • Withering Fire ile bir düşman Kahraman vurmak, onun cooldown süresini 0.75 saniye azaltır.

Geliştirici Yorumu: Savaşşefi’nize selam durun! Umuyoruz ki, Sylvanas’ta yaptığımız değişikliklerin tadını en az bizim kadar çıkarırsınız. Sylvanas artık düşman yapılarını alaşağı etme konusundaki eşsiz yeteneğini korurken etkili bir çarpışma gücüne sahiptir. Bu gücün karşılığında, yeteneklerinde, onun diğer kahramanlarla etkileşimlerini daha ilgi çekici hale getirecek çok sayıda karşı oynayışa sahiptir. Ayrıca, gücünün benzersiz bir kısmını talentlar haline getirmeye çalışıyoruz, onu denemek için fırsat bulduğunuzda geri bildirimlerinizi duymak isteriz!

Geri Dön


Warrior

Stitches

Stitches

Yetenekler

  • Hook (Q)
    • Menzil, 12.5’ten 11’e düşürüldü.
  • Slam (W)
    • Cast süresi, 0.25’ten 0.313’e çıkarıldı.
    • Cooldown, 6’dan 7 saniyeye düşürüldü.
    • Menzil, 8’den 9.5’e çıkarıldı.
    • Mana gereksinimi, 30’tan 35’e düşürüldü.
    • İşlev eklendi:
      • Artık %40 bonus hasar veren bir iç alana sahip ve 1.5 saniyeliğine %40’lık bir yavaşlatma uyguluyor.
  • Devour(E)
    • Yetenek Etkileri artık yeteneğin castinin bitişi yerine başlangıcında gerçekleşecek.
  • Vile Cleaver (Pasif)
    • Yeni işlev:
      • Temel Saldırılar yakındaki düşmanlara Vile Gas uygulayarak 3 saniyeliğine 45 hasarla zehirleyecek. Vile Gas’ı yeniden uygulamak, süresini sıfırlamak yerine 10 saniyeye kadar süresini uzatacak.

Talentlar

  • Seviye 1
    • Chew Your Food (E)
      • Kaldırıldı.
    • Dampen Magic (Pasif)
      • Kaldırıldı.
    • Heavy Slam (W)
      • Kaldırıldı.
    • Hungry for More (Pasif)
      • Yeni işlev:
        • Görev: Regen Globelar, kalıcı olarak 30 Sağlık kazandıracak.
        • Her 15 Regen Globe’da, Stitches maksimum %20’ye kadar olmak üzere %5 kalıcı Hareket Hızı kazanacak.
    • Savor the Flavor (E)
      • Ek HoT etkisi süresi, 5’ten 4 saniyeye düşürüldü.
      • Seviye 7’den taşındı.
        • Yeni işlev:
          • Bir Kahramanda Devour castlemek, 5 saniye boyunca maksimum Sağlığın ek bir %10’u kadar daha Sağlık ve Mana yeniler ve Stitches’ın sağlık yenilemesini kalıcı olarak 1 arttırır.
    • Yeni Talent: Patchwork Creation (Pasif)
      • Alınan tüm iyileştirmeleri %15 arttırır.
      • Yakındaki Minion ve Kahraman ölümleri Stitches’ı iyileştirir (Minionlar için 30, Kahramanlar için 300).
        • Kahraman alaşağı etmeden gelen iyileştirme miktarı, 300’den 240’a düşürüldü.
  • Seviye 4
    • Amplified Healing (Pasif)
      • Kaldırıldı.
    • Restorative Fumes (Trait)
      • Kaldırıldı.
    • Putrid Ground (W)
      • Kaldırıldı.
    • Yeni Talent – Playtime! (W)
      • Slam ile vurulan Kahramanlar, Stitches’ın diğer Temel Yeteneklerinin cooldownlarını 0.5 saniye azaltır. Bu cooldown azaltımı, Slam’in iç darbe alanıyla vurulan Kahramanlar için 2 saniyeye çıkacaktır.
    • Yeni Talent – Chop Chop (W)
      • Slam’ın iç alanıyla bir Kahraman vurmak, Stitches’ın Temel Saldırı Hızını 4 saniyeliğine %50 arttırır.
    • Yeni Talent: Serrated Edge (Q)
      • Bir düşman Kahramanı Hooklamak, maksimum sağlığının %5’i kadar hasar verir ve Hook’un cooldown’ını 4 saniye azaltır.
        • Cooldown düşürümü, 4’ten 3 saniyeye düşürüldü.
  • Seviye 7
    • Last Bite (E)
      • Kaldırıldı.
    • Yeni Talent – Blight (Trait)
      • Vile Gas, verdiği hasarın %33’ü kadar iyileştirir. Yakındaki tüm düşmanlara Vile Gas uygulamak için ve aldıkları iyileştirmeleri 5 saniyeliğine %20 azaltmak için etkinleştirilir. 40 saniyelik cooldown’ı vardır.
    • Cannibalize (Pasif)
      • Seviye 20’den taşındı.
      • Yeni işlev:
        • Temel Saldırılar ve Slam’in iç alanıyla vurulan Kahramanlar, Stitches’ı maksimum sağlıklarının %2’si kadar iyileştirecek.
          • İyileştirme, maksimum sağlığın %2’sinden %1.75’ine düşürüldü.
    • Tenderizer (Pasif)
      • Yeni işlev:
        • Temel Saldırılar, hedefi 2.5 saniyeliğine %25 yavaşlatacak. Eğer etkilenen hedef Slam’in Yavaşlatmasından etkilendiyse, bu süre yenilenecek.
  • Seviye 13
    • Flea Bag (Pasif)
      • Kaldırıldı.
    • Mega Smash (W)
      • Kaldırıldı.
    • Indigestion (E)
      • Kaldırıldı.
    • Yeni Talent – Lacerate (W)
      • Slam, düşmanları Vile Gas ile etkileyecek ve 4 saniyeliğine zırhı 10 azaltacak.
    • Yeni Talent – Digestive Juices (E)
      • Bir düşman Kahramanı yutmak, verdiği hasarı 4 saniyeliğine %40 azaltır.
    • Yeni Talent – Gas Flare (Pasif)
      • Stitches, etrafındaki düşmanlara her saniye 16 hasar verir. Bu hasar, bir düşman Kahramanı başarıyla Hookladıktan sonraki 4 saniye boyunca %150 artacaktır.
        • Saniye başına hasar, 16’dan 15’e düşürüldü.
  • Seviye 16
    • Pulverize (W)
      • Yeni işlev:
        • Slam, tüm düşmanları 1 saniyeliğine %75 yavaşlatacak.
          • Yavaşlatma süresi, 1’den 0.75 saniyeye düşürüldü.
    • Shish Kabob (Q)
      • Kaldırıldı.
    • Toxic Gas (Pasif)
      • Kaldırıldı.
    • Fishing Hook (Q)
      • Menzil bonusu, %40’tan %50’ye çıkarıldı.
    • Yeni Talent – Meat Hook (Q)
      • Bir düşman Kahramanı Hooklamak, maksimum sağlığın %16’sını 4 saniye boyunca yeniler. 4 saniye boyunca, Hooklanan Kahramana karşı Temel Saldırılar, bu iyileştirme etkisinin süresini yeniler.
  • Seviye 20
    • Yeni Talent –Second Helping (E)
      • Ek bir Devour şarjı kazandırır. Bir düşman Kahramanı yutmak, Heroic yeteneğinizin cooldown süresini 5 saniye azaltır.
    • Yeni Talent – Shambling Horror (Aktif)
      • Pasif: Stitches artık Yavaşlatma etkilerinden etkilenmez.
      • 4 saniyeliğine 50 Zırh kazanmak için etkinleştirilir. 60 saniyelik cooldown’ı vardır.

Yukarı Git


Koleksiyon

Birçok mevsimlik eşyalar koleksiyona geri döndü ve sınırlı süreliğine craftlanmaya ve Loot Chestlerde çıkmaya hazır!

Yeni Paketler

  • Aşağıdaki yeni paketler kısa süreliğine satışta!
    • Toy Heroes Paketi
    • Cuddle Bear Stitches Kostüm Paketi
    • Cosmic Force Valeera Kostüm Paketi
    • Dehakasaurus Rex Kostüm Paketi

Yeni Kostümler (Yalnızca Kısa Süreliğine!)

  • Stitches
    • Cuddle Bear Stitches
    • Snuggle Bear Stitches
    • Honey Bear Stitches
  • Dehaka
    • Dehakasaurus Rex
    • Dino-Metal Dehakasaurus Rex
    • Playtime Dehakasaurus Rex
  • Valeera
    • Cosmic Force Valeera
    • Psionic Cosmic Force Valeera
    • Nega Force Valeera
  • Sylvanas
    • Mint Sugar Plum Sylvanas

Yeni Binekler (Yalnızca Kısa Süreliğine!)

  • Cosmic Lion
    • Psionic Lion
    • Nega Lion
  • Plush Unicorn
    • Plush Zombicorn
    • Pretty Plush Unicorn
    • Fuzzy Plush Unicorn
    • Honey Plush Unicorn

Yeni Portreler, Spreyler ve Emojiler

  • Ayrıca oyuna çeşitli yeni emoji paketleri ve portreler de eklendi.

Yukarı Git


Hata Düzeltmeleri

Genel

  • Drag scroll kullanırken kamera atlamalarına ve imleç sıfırlanmalarına neden olan bir sorun giderildi.
  • Yapay zekâ davranışına bir dizi iyileştirme yapıldı.

Kahramanlar, Yetenekler ve Talentlar

  • Brightwing: Birden fazla hedefe vurduğunda Brightwing’in Sticky Flare talent etkisini uygulamasını engelleyen bir sorun giderildi.
  • Brightwing: Birden fazla hedefe vurduğunda Brightwing’in Hush! talent etkisini uygulamasını engelleyen bir sorun giderildi.
  • Chromie: Dragon’s Breath uyarısı artık yetenek castlendikten sonra gözükecek.
  • Deckard: Hearthstone kullanırken Deckard’ın geçidinin Savaş Sisi içinde gözükmesine neden olan bir sorun giderildi.
  • Leoric: Drain Hope’un hasarının ve iyileştirmesinin zaman durdurma etkileriyle sürmesine izin veren bir sorun giderildi.
  • Lunara: Öldüğünde Lunara’nın seslendirmesinin oynamasını engelleyen bir sorun giderildi.
  • Stitches: Slam artık darbe alanını ve hedefleri açığa çıkaracaktır.
  • Stitches: Serrated Edge, artık Helping Hand kullanırken dost hedeflere bonus hasar vermeyecek.

  • Stukov: Massive Shot’ın hedefinden Weighted Pustule kaldırmasına neden olan bir sorun giderildi.

Kullanıcı Arayüzü

  • Oyunun genelindeki bir dizi açıklama sorunları ve tutarsızlıkları giderildi.
  • Queue ekranında Kahraman modellerinin, oyuncuların “Ready” butonuna basmalarını engellemesine neden olan bir sorun giderildi.
  • Bir partideyken 3 haneli grandmaster rakamların portrenin dışına çıkmasına neden olan bir sorun giderildi.
  • Kel’Thuzad: Glacial Spike için bir hızlı cast seçeneği eklendi.
  • Zul’jin: Amani Rage için bir hızlı cast seçeneği eklendi.

Yukarı Git


Bu yazıyı, resmî Heroes of the Storm forumlarında diğer oyuncularla tartışmak için tıklayın.

Heroes of the Storm PTR Yama Notları – 5 Kasım 2018