World of Warcraft: Shadowlands’in sıradaki içerik güncellemesi 9.1: Chains of Domination 30 Haziran’da geliyor. Yeni güncellemeden yama notları sizlerle.

Chains of Domination içerik güncellemesi, 30 Haziran’da World of Warcraft’a geliyor!

Hain Sire Denathrius yenilgiye uğratılsa da Maw’ın gücü yine de büyüyor. Kyrian, necrolord, night fae ve venthyr’in yenilenmiş gücüyle Maw’a geri dönün ve bir sonraki içerik güncellemesi Chains of Domination’da hep birlikte Jailer’a saldırın.

YENİ GÜNCELLEMELER ALTIN SARISI RENKLE BELİRTİLMİŞTİR.


Yeni Bölge: Sırlar Şehri Korthia

Korthia

Jailer, süregelen planlarının bir parçası olarak, Shadowlands’in uzun süredir kayıp olan bir bölgesi olan Sırlar Şehri Korthia’yı buldu ve onu In-Between’in gizli yan yollarından Maw’a sürükledi. Bu yeni bölgede, Jailer’ın sonu gelmeyen güçlerine karşı savaşmak için birleşik bir bayrak altında covenantlarla birlik olacak ve bu unutulmuş dünyada Jailer’ın aradığı bilinmeyenleri ortaya çıkarmak için çalışacaksınız.

Korthia’nın size sunacağı sırları açığa çıkarın:

  • Maw’a geri dönün ve kyrian, necrolord, night fae ve venthyr’lerin yenilenmiş gücüyle Korthia’yı keşfedin ve Covenant Assaults’ta birlikte Jailer’e karşı saldırın.
  • Covenantlara ait günlük ziyaretçiler tarafından sunulan görevleri tamamlayın ve yeni Death’s Advance faction’ı ve ziyaretçinin ilişkili covenant’ı için reputation kazanın.
  • Mawsworn istilasının ardından Korthia’ya dağılmış kalıntı parçalarını ele geçirin ve onları The Archivist’in Codex faction reputation’ı ve yeni currency Catalogued Research için Archivist Roh-Suir’e teslim edin. Catalogued Research’ü, Conduit ve eşya yükseltmeleri, uçan bir binek ve cloak’ınız için kozmetik bir görünüm gibi çeşitli ödüllerle takas edebilirsiniz.
  • Kel’Thuzad ara sıra Tormentor of Torghast’ları Maw ve Korthia’ya gönderecek. Bir Tormentor’u yenmek, sizi Soul Cinders dolu ve ayrıca güçlü eşyaların yanı sıra ürkütücü el bineği Hand of Bahmethra‘yı toplamak ve bir araya getirmek için bir Bahmethra Chain Link içerebilen bir Tormentor’s Cache ile ödüllendirecek.
  • Korthia ve Desmotaeron’da yeni nadir eşyalar ve hazineler keşfedin. [DAHA FAZLA BİLGİ]

Yeni Raid: Sanctum of Domination

Sanctum of Domination

Jailer çağlar boyunca Maw’ın içindeydi. Şimdi, büyük tasarımının son aşamasını canlandırmaya hazırlanırken sonu gelmeyen orduları toplanıyor. Bolvar, yok olma tehlikesi karşısında Torghast’ın kalbine hücum etmek ve en güçlü olduğu yerde Jailer’la yüzleşmek için kalan son müttefiklerini bir araya getiriyor.

Sanctum of Domination’ı aşın ve 2. Sezon ile birlikte açılan destansı yeni raid’de Sylvanas ve Sürgün Edilen’in heybetli hizmetkârlarını öldürün. [DAHA FAZLA BİLGİ]


Yeni Mega-Dungeon: Tazavesh, the Veiled Market

Tazavesh, the Veiled Market

Partinizi toplayın ve yeni sekiz bossluk Mythic zorluktaki mega-dungeon Tazavesh, Veiled Market’te egzotik malları ve garip yaratıkları keşfedin. Gizemli simsarlarla dolu bir pazarda geçen bu dungeonda, kendi tasarımlarını gerçekleştirmeden önce çalıntı bir kalıntının gücünü serbest bırakmadan önce yoldan çıkmış bir simsarı kovalarken, korkak suikastçılar, dört kollu simsar muhafızları, bir korsan sonsuzluk ejderhası ve diğer düşmanlarla yüzleşeceksiniz.

Mythic moda özel bu instance, oyuncuları göz kamaştırıcı çeşitli silahlar, dünya dışı petler ve bir binek de dahil olmak üzere simsar topluluğunun imrendiği ganimetlerle ödüllendirebilir.

Tazavesh, the Veiled Market’e erişmek için Oribos’un Idyllia bölümünde Innkeeper Host Ta’rela’da başlayan kısa bir dizi görevi tamamlayacaksınız. The All’ey Cat of Oribos görevinde sizi kartellerin dünyası, onların karmaşık ilişkileri ve ustaca kelime oyunlarına olan eğilimleriyle tanıştıracak olan Al’dalil adında gizemli biriyle buluşmanız istenecek. Dungeonda ilerlerken zaman zaman rehberiniz olacak. [DAHA FAZLA BİLGİ]


Mythic+ Rating

Mythic+ Rating

Bu içerik güncellemesiyle birlikte oyuncular Mythic+ Dungeons sekmesi altındaki Group Finder (I) kullanıcı arayüzünde kişisel Mythic+ derecelerini görüntüleyerek Mythic+ dungeonlarda kendi ilerlemelerinin sorumluluğunu üstlenebilir ve ne kadar iyi performans gösterdiklerini görebilirler.

Daha önce tamamlamadığınız bir dungeon’a her girdiğinizde veya tamamladığınız bir dungeonda kendi en iyi zamanınızı yendiğinizde Rating’iniz artar. Bir key’i tamamlamak, üç faktöre dayalı bir derecelendirme sağlar: key seviyesi, key’deki Affixler ve dungeon zamanlayıcısına kıyasla sizin süreniz. Valor ile satın alınan yükseltmelerin kullanılabilirliği ve eşya seviyesi artık karakterinizin Mythic+ Rating’ine bağlıdır. Her sezonla birlikte Mythic+ Ratingleri sıfırlanacak. [DAHA FAZLA BİLGİ]


Shadowlands’de Uçma

Shadowlands Flying

Kanatlarınızı ve covenant temalı özel bir bineği kazanın! Shadowlands’de uçmayı, önceki genişleme paketlerindeki gibi bir Pathfinder başarımı ile size meydan okumak yerine, covenant campaign’inizin en yeni bölümlerinde erkenden kazanacaksınız.

“The Last Sigil” bölümünde yer alan bir görevi tamamladığınızda, Memories of Sunless Skies ile ödüllendirileceksiniz. Bu tüketilebilir eşya, hesabınızdaki Expert Riding‘e sahip tüm karakterlerin Bastion, Maldraxxus, Ardenweald ve Revendreth’te uçmasını sağlar! [DAHA FAZLA BİLGİ]

CHAINS OF DOMINATION CAMPAIGN GÖREVLERİ

Shadowlands 2. Sezonu

Shadowlands PvP

Shadowlands 2. Sezonu, 6 Temmuz’da başlıyor. Yeni sezonla birlikte, ödüller için eşya seviyelerinin arttığını, PvP için yeni sezonluk ödüller arasında yeni bir Arena unvanı olan Unchained Gladiator’ü, yeni bir silah illüzyonunu, Gladyatör bineğinin yeni rengini ve yeni Vicious bineklerini (Alliance ve Horde temalı Gorm) göreceksiniz

Yeni sezonluk Mythic+ dungeon affix’imiz Tormented: dungeon boyunca Servant of the Jailer’lar bulunur ve yenildiklerinde güçlü nimetler verirler. Bir hizmetkârla başa çıkılmazsa, son boss’u güçlendirir. Mythic+ için yeni sezonluk ödüller arasında yeni bir unvan olan the Tormented ve Mythic+ Deathwalker bineğinin yeni bir rengi yer alıyor.

Ayrıca, Torghast, Tower of the Damned’da 10. Layer, Tazavesh, the Veiled Market mega-dungeon ve Normal ve Heroic zorluklarda Sanctum of Domination’ın hepsi mevcut olacak. 13 Temmuz’da Sanctum of Domination’ın Mythic zorluğu ve Raid Finder Wing 1 bölümü açılacak.


Yeni Binekler, Petler, Başarımlar, Transmog Eşyaları ve Çok Daha Fazlası!

Shadowlands Mount

Sınıflar

  • Death Knight
    • Anti-Magic Zone‘un süresi 8 saniyeye düşürüldü (10 saniyeydi) ve artık kullananın sağlığının %150’sini emdiğinde yok olacak.
    • İki Death Knight Anti-Magic Zone kullandığında Anti-Magic Zone’un hasar azaltımının erkenden silinmesiyle ilgili bir sorun düzeltildi.
    • Blood
      • Tüm büyülerin ve yeteneklerin hasarı %6 arttırıldı.
    • Frost
    • Unholy
      • Phearomones‘tan (Runecarving Power) gelen Haste bonusunun Death Knight’ın Raise Dead Ghoul’una iki kez uygulanmasına izin veren bir sorun düzeltildi.
      • Festering Woundlar bir öldürücü darbeyle patladığında Convocation of the Dead‘in (Conduit) proclanmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Demon Hunter
    • Soul Rending (Talent) artık Leech’i %10 (%5’ti) ve Metamorphosis etkinken ek %20 (%25’ti) arttırıyor.
    • The Hunt‘ın (Night Fae Yeteneği) yolundaki gizli düşmanlara çarpmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Charm etkilerine karşı bağışıklığı olan hedeflerde Imprison‘ın kullanılmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • The Hunt (Night Fae Yeteneği) ile ilgili; Demon’s Bite, Shear ve Fracture‘ın Fury oluşumunu işaretli hedeflere karşı 30 saniye boyunca %25 arttıran bir sorun düzeltildi.
    • Havoc
  • Druid
    • Well-Honed Instincts (Conduit) cooldown süresi tüm ranklarda %50 arttırıldı.
    • Adaptive Swarm (Necrolords Yeteneği) etkinken Druid ölürse yeteneğin yayılmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Adaptive Swarm‘ın Regrowth’un ilk iyileştirmesini yanlış şekilde etkilemesine izin veren bir sorun düzeltildi.
    • Starfall ve Convoke the Spirits‘in (Night Fae Yeteneği) Turn Evil CC etkisi altındaki yaratıkları hedeflemesine izin veren bir sorun düzeltildi.
    • Balance
      • New Moon (Talent) artık 20 saniyelik yeniden şarja sahip (25 saniyeydi).
      • New Moon ve Half Moon hasarı %33 arttırıldı.
      • Solstice (Talent) artık Shooting Stars‘ın %250 daha sık düşmesini sağlıyor (%300’dü).
      • Stellar Drift (Talent) yeniden tasarlandı – Starfall hasarı %50 arttırıldı ve Starfall aktifken hareket halindeyken cast etmenize izin veriyor, ancak 12 saniyelik bir cooldown süresi var.
      • Oneth’s Clear Vision‘dan (Runecarving Power) gelen bedelsiz Starfall, Stellar Drift (Talent) Starfall cooldown süresini görmezden geliyor.
      • Balance of All Things (Runecarving Power) artık kritik vuruş şansını %24 arttırıyor (%40’tı) ve her 1 saniyede %3 azalıyor (1 saniyede %8’di).
    • Feral
    • Guardian
      • Ursine Adept‘in hasar azaltması artık yalnızca Bear Form‘daki Druidler için geçerli.
      • Guardian Druid’lerin Ironfur‘unun nadiren tam süresinin sürmemesine neden olan bir sorun düzeltildi..
      • Frenzyband‘ın (Runecarving Power) bleed’inin, hedef üzerindeki arttırılmış alınan hasar etkilerinden iki kez faydalanmasına izin veren bir sorun düzeltildi.
    • Restoration
      • Balance Affinity‘nin (Talent) Nourish (Talent) menzilini arttırmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
      • Druid başka bir oyuncu üzerinde kullanılan bir Innervate etkisi altındayken Regrowth‘un Clearcasting tüketmemesine izin veren bir sorun düzeltildi.
  • Hunter
    • Death Chakram (Necrolords Yeteneği) artık doğrudan Hunter’ın önünde olmayan hedeflere doğru şekilde sıçrayabilir.
    • Survival
    • Pets
      • Classic pterrordax petleri ve Mists of Pandaria python petlerinin boyutları artık daha büyük.
      • Mammoth Ailesi
        • Trample artık instant cast (6 saniyelik channel idi).
      • Pterrordax Ailesi
        • Yeni Yetenek: Updraft – Pet güçlü kanatlarını çırparak hem kendisinin hem de Hunter’ın düşme hızını 30 saniyeliğine yavaşlatır.
  • Mage
    • Kleptomania seçiliyken Shifting Power‘ın (Night Fae Yeteneği) Alter Time ve Spellsteal‘ın cooldown süresini düşürmesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Fire
      • Flamestrike hasarı %10 azaltıldı.
      • Flame Patch (Talent) hasarı %10 azaltıldı.
      • Combustion için Kindling (Talent) cooldown azaltımı 1 saniyeye düşürüldü (1,5 saniyeydi).
      • Infernal Cascade (Conduit) Fire hasar bonusu %20 düşürüldü.
      • Phoenix Flames, Mage hedefin görüş alanında değilken isabet ederse büyünün hasar vermesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
      • Blazing Soul tarafından uygulandığında Triune Ward‘ın (Runecarving Power) Blazing Barrier‘ın etkililiğini düşürmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
      • Ignite‘ın, Cloak of Shadows‘un etkisi altındaki Roguelar gibi büyülerle vurulamayan hedeflere yayılmasına izin veren bir sorun düzeltildi.
    • Frost
      • Ice Barrier‘ın cooldown süresini sıfırlamak için Cold Snap kullandıktan sonra Triune Ward‘ın (Runecarving Power) 3 Barrier’in tümünü uygulamasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Monk
  • Paladin
  • Priest
    • Clear Mind (Conduit) etkililiği %25 azaltıldı.
    • Discipline
      • Spirit Shell (Talent) cooldown süresi 90 saniyeye çıkarıldı (60 saniyeydi).
      • Hold Your Ground‘un (General Draven Soulbind) Spirit Shell‘in emilimlerini arttırmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
      • Schism‘in (Talent) hasar artışının, sıraya alınmış bir Penance‘tan gelen ilk hasar olayını etkilememesine neden olan bir sorun düzeltildi.
      • Power Word: Barrier‘ın hasar azaltımının, iki Discipline Priest’in Power Word: Barrier kullandığında istenenden daha erken kaldırılmasıyla ilgili bir sorun düzeltildi.
    • Holy
      • Symbol of Hope yeniden tasarlandı – 40 yarda içindeki parti veya raid üyelerinin moralini artırın. Her biri, büyük bir defansif yeteneğindeki 60 saniyelik cooldown süresini yeniler ve 5 saniye içinde eksik manasının %18’ini geri kazanır.
    • Shadow
  • Rogue
    • Feint süresi 6 saniyeye çıkarıldı (5 saniyeydi).
    • Serrated Bone Spike (Necrolord) bleed’i artık gerektiği gibi kritik vuruş şansından yararlanıyor.
    • Cloaked in Shadows (Conduit) kalkanı artık %50 daha büyük, 4 saniye sürüyor (önceden süresi yoktu) ve Rogue görünmezken artık bozulmuyor.
    • Shiv artık Poison uygulamasından bağımsız olarak Enrage etkilerini dispel ediyor. Shiv’i Numbing Poison ile kullanmak, hedefin cast ve saldırı hızını 5 saniye boyunca %25 azaltır.
    • Assassination
      • Doomblade‘in (Runecarving Power) periyodik hasarının, arttırılmış alınan hasar aurası olan hedeflere iki kez fayda sağlamasına izin veren bir sorun düzeltildi.
    • Outlaw
      • Outlaw Rogue’ların, Deep Insight (Guile Charm Runecarving Power) Rogue’dan kaldırıldıktan sonra ondan faydalanmasına izin veren bir sorun düzeltildi.
      • Shiv‘in Combat Potency ve Broadside‘dan (Roll the Bones) faydalanmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Subtlety
  • Shaman
    • Vesper Totem‘in (Kyrian Yeteneği) global cooldown’u artık 1 saniye (1,5 saniyeydi) ve artık diğer tüm totemlerin global cooldown’larıyla tutarlı.
    • Vesper Totem (Kyrian Yeteneği) artık can havuzu için kullananın maksimum HP’sinin %10’unu devralıyor.
    • Spiritwalker’s Grace etkisi altındayken, Door of Shadows‘un (Venthyr Yeteneği) hareket halindeyken kullanılabilir olmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Enhancement
      • Flametongue Weapon artık tüm hasarlardan tetiklenebilir (yalnızca off-hand saldırılardandı).
      • Windfury Totem‘in (Rank 2) parti üyelerine uygulanmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Restoration
      • Mana Tide Totem‘in silence haldeyken kullanılabilmesi sorunu düzeltildi.
  • Warlock
    • Shadow Bolt mana bedeli %1,5 temel manaya düşürüldü (%2’ydi).
    • Dark Pact‘in (Talent) ek absorb kalkanı %316 arttırıldı.
    • Affliction
      • Agony hasarı %20 arttırıldı.
      • Corruption hasarı %15 arttırıldı.
      • Seed of Corruption hasarı %25 arttırıldı.
      • Malefic Rapture hasarı %18 azaltıldı.
      • Dark Caller artık bir talent değil ve temel olarak 58. seviyede öğreniliyor.
      • Shadow Embrace artık 58. seviyede öğrenilmiyor ve artık seviye 45 satırında bir talent seçeneği.
      • Shadow Embrace artık 16 saniye sürüyor (12 saniyeydi).
      • Haunt (Talent) ve Shadow Embrace (Talent) artık petlerin ve guardianların hasarını da arttırıyor.
      • Sacrolash’s Dark Strike (Runecarving Power) yeniden tasarlandı – Corruption hasarı %25 arttırıldı (%15’ti) ve Corruption her hasar verdiğinde, hedefte aktif olan tüm Curse’lerinizin süresini 2 saniye uzatıyor (Corrupt edilen hedeflerin hareket hızı %50 yavaşlatılıyordu).
      • Yeni Conduit: Withering BoltShadow Bolt, hedefinizde aktif olan her DoT etkisi başına %10 (veya Drain Soul %5) daha fazla hasar verir.
      • Focused Malignancy (Conduit) etkililiği %53 azaltıldı.
      • Cold Embrace (Conduit) kaldırıldı.
      • Drain Life‘ı birden fazla düşmana channel eden Inevitable Demise‘e (Talent) sahip Warlock’ların ve bazı düşmanlar öldüğünde Drain Life’ın geri kalanının hasarının artık Inevitable Demise hasar artışından faydalanmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
    • Demonology
      • From the Shadows (Talent) artık petinizin Shadowflame hasarını da arttırıyor.
    • Destruction
      • Chaos Bolt hasarı %10 arttırıldı.
      • Incinerate mana bedeli %1.5 temel manaya düşürüldü (%2’ydi).
      • Eradication (Talent) artık petlerin ve guardianların hasarını da arttırıyor.
      • Shadowburn (Talent) hasarı %23 arttırıldı ve artık hedef 5 saniye içinde ölürse bir şarjı yeniliyor.
      • Corruption‘ın Warlock’un Havoc hedefine de saldırmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
      • Drain Life gibi channel edilen büyüleri kesintiye uğratmadan Havoc’un kullanılmasına izin veren bir sorun düzeltildi.
  • Warrior
    • Ancient Aftershock‘un (Night Fae Yeteneği) zemin etkisinin görünmez hedeflere çarpmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Bazı sınıfların AoE yeteneklerinin yanlış Spell Reflection tüketmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
    • Arms
      • Mortal Strike hasarı, PvP dışı durumlarda %10 arttırıldı.
      • Deep Wounds hasarı, PvP dışı durumlarda %10 arttırıldı.
      • Overpower hasarı %10 arttırıldı.
      • Execute hasarı %10 arttırıldı. Bu, Condemn (Ventyr Yeteneği) için geçerli değildir.
    • Protection
      • Execute hasarı %10 arttırıldı. Bu, Condemn (Ventyr Yeteneği) için geçerli değildir.

Covenantlar

  • Yeni Covenant Campaign Bölümleri
  • Renown
    • 40 yeni Renown seviyesi.
    • Kendilerini Renown’da geride kalmış bulan oyuncular, artık tüm ilgili aktivitelerden ödül olarak Renown alma şansına sahip olacaklar.
  • Soulbindlar
    • Yeni Soulbind Tierları
      • Var olan tüm Soulbind’lerin artık 4 yeni satırı var: 3 yeni Conduit yuvası (1 Potency, 1 Endurance ve 1 Finesse), 2 yeni Trait ve 1 Capper Trait.
    • Kyrian
      • Pelagos
      • Kleia
        • Pointed Courage‘in yakındaki her düşman veya müttefik için kritik vuruş yapma şansı, %6’ya (%5’ti) kadar olmak üzere %2’ye (%1’di) çıkarıldı.
      • Forgelite Prime Mikanikos
        • Bron’s Call to Action ile Bron’u çağırmak için gereken büyü ve yeteneklerin miktarı 75’e düşürüldü (90’dı). Ek olarak, Bron’un hasarı ve iyileştirmesi %10 arttı.
        • Soulsteel Clamps artık stun ve incapacitate etkilerinin süresini %15 azaltıyor (%30’du).
        • Sparkling Driftglobe Core cooldown süresi 1 dakikaya çıkarıldı (45 saniyeydi) ve artık %30 sağlıkta tetikleniyor (%35’ti).
    • Necrolord
    • Night Fae
      • Niya
      • Dreamweaver
        • Field of Blossoms süresi %20 arttırıldı ve Haste %15’e çıkarıldı (%12’ydi).
        • Oyuncu kendini iyileştirdiğinde Empowered Chrysalis‘in etkisini iki kez uygulamasına izin veren bir sorun düzeltildi.
      • Korayn
        • Hold the Line fiziksel hasar azaltımı %12’ye düşürüldü (%15’ti) ve PvP mücadelelerinde %6 fiziksel hasar azaltımına daha düşürülecek.
    • Venthyr
      • Nadjia the Mistblade
      • Theotar the Mad Duke
      • General Draven
        • Enduring Gloom absorb değeri maksimum sağlığın %20’sine çıkarıldı (%15’ti) ancak PvP mücadelelerinde maksimum sağlığın %10’una düşürüldü.
        • Hold Your Ground‘un Stamina bonusu PvP mücadelelerinde %50 düşürülecek.
        • Built for War artık her 2 saniyede bir birincil stat’ın %1’ini sağlıyor (3 saniyeydi) ve %80 sağlığın üzerindeyken 5’e kadar stack’leniyor (4’tü).
        • Service in Stone‘un PvP mücadelelerinde daha az hasar vermemesine izin veren bir sorun düzeltildi.
  • Conduitler
    • Var olan conduit’lerin çoğunun daha yüksek eşya seviyesi versiyonları artık dünyada bulunabilir.
    • Yeni bir Covenant’a geçmek artık var olan Conduit Energy’nizi yeniden dolduracak.
  • Sanctumlar
    • Adventurelar
      • Yeni companionlar ve adventure’lar eklendi.
      • Bir birimin veya o birimin yeteneklerinin üzerine gelindiğinde hedeflenen konumlar gösterilecek.
      • Birim tooltip’leri artık daha detaylı.
      • Adventure seviyesi artık adventure portresinde gösterilecek.
      • Birim cooldown süreleri artık tur değiştiğinde toplu olarak değil, her bir birimin dönüşünden sonra bağımsız olarak azalır.
    • Venthyr

Dungeonlar ve Raidler

  • Mythic ve Mythic+ zorluklarda düşmanların otomatik saldırı hasarı %10 azaltıldı.
  • Aşağıdaki değişiklikler, 7 Temmuz’da 2. Sezonla birlikte yürürlüğe girecektir:
    • Seviye 60 Normal, Heroic ve Mythic dungeonlarından gelen ödüllerin item level’ları 26 arttırıldı. Temel ödüller artık Normal’de item level 184, Heroic’te 197 ve Mythic’te 210.
    • Mythic+ dungeon ödüllerinin maksimum item level’ı 26 item level kadar artırıldı ve bazı ara Keystone seviyesi ödüllerinin item level ödülleri elden geçirildi.
    • Great Vault ödülleri 26 item level arttırıldı.
    • Heroic dungeonların düşman hasarı %6 ve düşman sağlığı %16 arttırıldı.
    • Mythic dungeonların düşman hasarı ve sağlığı %26 arttırıldı.
    • Mythic+ dungeonların düşman hasarı %35 ve düşman sağlığı %39 artırıldı.
  • Yeni Dungeon Işınlanmaları: Hero’s Path: Shadowlands – Her Mythic+ dungeon’ı Seviye 20’de zamanında tamamlamak, artık bir başarım ve tamamlanmış dungeon’ın girişine bir ışınlanma sağlayacak. Işınlanma, Mythic+ dungeon’ı tamamladıktan sonra sıfırlanan 8 saatlik bir cooldown süresine sahiptir.
  • Oribos’ta Hall of Holding’deki Ta’hsup, Mythic+ zorlukta en az 1 Shadowlands dungeon’ını tamamlayan ve Keystone’u olmayan oyunculara artık bir Keystone sunacak.
  • Ta’hsup artık zaman sınırına ulaşılmadan tamamlanan Mythic+ dungeonların sonunda spawn oluyor. Var olan Keystone’u kısa süre önce zamanında tamamlanan dungeon’ın seviyesinde veya altında olan herhangi bir oyuncuya bir kerelik Keystone değişimi teklif edecek. Kısa süre önce zamanında tamamlanan dungeon’dan daha yüksek seviyedeki Keystone’lar, run’ı başlatmak için kullanılan Keystone da dahil olmak üzere takas edilemez.
  • Mythic+ Affixleri
    • Haftalık affix rotasyonu güncellendi.
    • Bolstering
      • Bolster artık maksimum sağlığı %15 arttırıyor (%20’ydi) ve stack başına verilen hasarı %20 arttırıyor.
    • Necrotic
      • Seviye 61 düşmanlar artık diğer her otomatik saldırıda Necrotic Wound uygular (her otomatik saldırıdaydı).
    • Raging
      • Enrage artık verilen hasarı %75 arttıracak (%100’dü).
    • Storming
      • Storming hortumları artık her zaman aynı yönde hareket ediyor ve hareket hızı %30 düşürüldü.
      • Storming hortumları artık bir hedef vurulduğunda dağılıyor.
  • De Other Side
  • Halls of Atonement
  • Mists of Tirna Scithe
  • The Necrotic Wake
  • Plaguefall
    • Globgrog
      • Sağlık %10 azaltıldı.
    • Gauntlet event sırasında spawn olan Rigged Plagueborerlar artık sınırlı spawn’a sahip.
    • Gauntlet event’ın dışında bulunan Rigged Plagueborerlar Wretched Plagueborer ile değiştirildi.
  • Sanguine Depths
  • Spires of Ascension
  • Theater of Pain

Eşyalar ve Ödüller

  • Shard of Dominationlar
    • Sanctum of Domination içinde kol gezen bosslardan toplanan yeni bir tür güçlü gem olan Shard of Dominationlar ile eşyalarınızı güçlendirin. Runecarver’ın çalışmalarının bu kalıntıları uzun zamandır Jailer’ın silahlarını güçlendirmişti, ancak şimdi onları kendiniz ele geçirebilir ve durumu Sürgün Edilen’in tersine çevirebilirsiniz.
    • Shardlar üç farklı türde runic büyü yayar: Blood, Frost ve Unholy. Bu korkunç gemler, Domination yuvaları olan eşyalara yerleştirilerek karakterlerinizin hasar, mitigation veya iyileştirme yeteneklerini geliştirebilir.
    • Her bir Shard’ın gücü her yerde çalışırken, aynı türden üçünü eşyalarınıza eklemek bir Rune Word oluşturur ve size Maw, Torghast ve Sanctum of Domination’da savaş gücünüzü daha da artıran güçlü bir buff verir.
    • Her zırh türü, raidden yağmalanabilen bir Domination soketi bulunabilen beş farklı zırh parçasına sahiptir. Raid bosslarını yenmek, sizi ayrıca Shard’larınızı yükseltmek ve güçlü bonuslarını daha da artırmak için kullanılan Stygian Ember ile ödüllendirebilir.
    • PvP mücadelelerindeyken, her bir Shard’ın gücünün etkililiği %50 azalır.
  • Great Vault’un bir hafta boyunca kendisine sağladığı eşya seçiminden memnun olmayan oyuncular, artık Anima, Stygia ve Soul Ash de dahil olmak üzere bir dizi alternatif ödül arasından seçim yapmalarını sağlayacak bir token almayı seçebilirler. Bu yoldan gitmeye karar verirseniz, ödülünüzü seçmek için Great Vault’un yanındaki Ko’tul‘u bulun.
  • Dünya haritasındaki Great Vault simgesine tıklamak artık Great Vault panelini açıyor.
  • Great Vault’ta token ödülünün seçilmesi artık bir geri sayım onayı gösterecek.
  • Artık her shoulder ayrı ayrı transmogrify edilebilir.
  • Legion artifactları artık transmogrify edilmiş outfit’lerde destekleniyor.
  • Empyreal Ordnance trinket artık diğer on-use trinketları, kullanıldığında 40 saniyelik bir cooldowna sokuyor (20 saniyeydi).
  • Gladiator’s Emblem on-use sağlığı %30 azaltıldı.
  • Cardboard Assassin (Cataclysm Engineering Tinker) artık iksirlerle bir cooldown süresi paylaşıyor ve statları artık 35. seviyeyi geçmiyor.
  • Bazı kalkanlar orijinal boyutlarına geri döndü.
  • Tournament Favor oyuncağı artık PvP instance’larda kullanılamaz.
  • Bazı Engineering bombalarının oyunculara hasar verirken Stealth bozmamasına izin veren bir sorun düzeltildi.

Pet Savaşları

  • Korthia’da keşfedilecek ve yakalanacak yeni vahşi petler bulunuyor.
  • Sahip olunabilecek pet sayısı sınırı kaldırıldı.

Player versus Player

  • Sinful Flame Illusion ve diğer 1. Sezon ödülleri, Shadowlands 1. Sezon sona erdiğinde artık kullanılamayacak.
  • Sezon PvP eşyaları, Battleground, Arena ve War Mode gibi PvP senaryolarında artık 13 item level artıyor.
  • PvP eşyalarını yükseltmek artık haftanın en iyi rating’ine bağlıdır (geçerli rating’di).
  • PvP cloakları, necklace’leri ve crowd-control trinket’ları artık Great Vault’ta daha az görülüyor.
  • Great Vault’ta Shamanlar için artık PvP staffları görünmüyor.
  • Tekrarlanan Arena Skirmish galibiyetleri artık 3 Conquest kazandıracak (0’dı).
  • Artık her hafta planlanan bir Brawl var.
  • Comp Stomp bir kez daha Brawl programının bir parçası.
  • Temple of Kotmogu’da bir Orb of Power tutan oyuncular artık Invisibility iksirlerini veya Running Wild’ı kullanamaz.
  • Rated Eye of the Storm karşılaşmasında oyuncuların Eye of the Storm Domination ve The Perfect Storm başarımlarını almasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Soulbindlar, conduitler ve covenant yeteneklerinden gelen birçok absorb büyüsünün Dampening ve Focused/Brutal Assault’tan kaynaklanan iyileştirme azaltmasını görmezden gelmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Death Knight
    • Yeni PvP Talent: Spellwarden – Rune of Spellwarding size %100 artırılmış etki ile uygulanır.
    • Yeni PvP Talent: Death’s Echo – Death’s Advance, Death and Decay ve Death Grip’in ek 1 şarjı bulunur.
    • Strangulate (PvP Talent) artık tüm Death Knight spec’lerinde kullanılabilir (yalnızca Blood’dı) ve menzil 15 yardaya düşürüldü (30 yardaydı).
    • Necrotic Aura (PvP Talent) artık sadece Unholy spec’e açık (tüm spec’lerdi).
    • Decomposing Aura (PvP Talent) artık yalnızca Blood spec için geçerli (Blood ve Unholy spec’di) ve artık 8 yarda (10 yardaydı) içindeki düşmanları etkiliyor.
    • Strangulate (PvP Talent) süresi 4 saniyeye düşürüldü (5 saniyeydi).
    • Cadaverous Pallor (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Transfusion (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Death Strike’ın iyileştirmesi, PvP mücadelelerinde %75 etkililiğe düşürülecek (%50’ydi).
    • PvP mücadelelerinde Shackle the Unworthy’nin (Kyrian Yeteneği) petlere yayılmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Blood
      • Blood for Blood (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Pasif: Heart Strike artık %60 daha fazla hasar veriyor ama aynı zamanda maksimum sağlığınızın %3’üne mal oluyor.
      • Last Dance (PvP Talent) artık Dancing Rune Weapon’ın süresini %25 kısaltıyor (%50’ydi).
    • Frost
      • Yeni PvP Talent: Shroud of Winter – 8 yarda yakınınızdaki düşmanlar kış buzullarıyla sarılarak büyü ve yeteneklerinin menzili %30 azalır.
      • Yeni PvP Talent: Bitter Chill – Chains of Ice, hedefin Haste’ini %8 azaltır. Frost Strike, Chains of Ice’ın süresini yeniler.
      • Dead of Winter (PvP Talent) artık Remorseless Winter’ın yarıçapını azaltmıyor.
      • Remorseless Winter ile uygulandığında Deathchill’in (PvP Talent) yarıçapı 8 yardaya çıkacak (5 yardaydı).
      • Delirium (PvP Talent) artık yalnızca Howling Blast aracılığıyla uygulanabiliyor (Frost Strike tarafından da uygulanıyordu), hareket yeteneklerinin cooldown yenileme oranını %50 azaltıyor (%25’ti), 12 saniye sürüyor (15 saniyeydi) ve artık stack’lenmiyor ( 2 defaya kadar stack’lenebiliyordu).
      • Pillar of Frost’un Strength bonusu artık PvP mücadelelerinde azaltılmıyor (%66 etkililikteydi).
      • Breath of Sindragosa (Talent) artık PvP mücadelelerinde %66 hasar veriyor (%50’ydi).
      • Chill Streak (PvP Talent) hasarı %10 azaltıldı.
      • Heartstop Aura (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Unholy
      • Yeni PvP Talent: Necrotic Wounds – Festering Wound’u patlatmak onu Necrotic Wound’a dönüştürerek 12 saniye boyunca alınan tüm iyileştirmelerin %5’ini emer ve etki sona erdiğinde emilen miktar kadar sizi iyileştirir. Maksimum 6 stack. Stack eklemek süreyi yenilemez.
      • Yeni PvP Talent: Doomburst – Sudden Doom ayrıca bir sonraki Death Coil’inizin 2 Festering Wound’a kadar patlamasına ve hedefin hareket hızını patlama başına %45 oranında düşürmesini sağlar. 3 saniye sürer.
      • Life and Death (PvP Talent) artık sizi Virulent Plague’dan etkilenen hedeflerin aldığı iyileştirmenin %5’i kadar iyileştiriyor (Festering Wound’dan etkilenen hedeflerin aldığı iyileştirmenin %10’uydu).
      • Necrotic Strike (PvP Talent) kaldırıldı.
  • Demon Hunter
    • Yeni PvP Talent: Blood Moon – Consume Magic artık hedefin 8 yarda çevresindeki tüm düşmanları etkiliyor ve 5 saniyeliğine %5 Leech veriyor.
    • Yeni PvP Talent: Chaotic Imprint – Throw Glaive artık rastgele bir büyü havuzundan hasar veriyor ve hedefin havuzdan aldığı hasarı 20 saniyeliğine %10 arttırıyor.
    • Mortal Rush (PvP Talent) yeniden tasarlandı ve Mortal Dance olarak yeniden adlandırıldı – Blade Dance artık hedeflerin 5 saniye boyunca aldığı iyileştirmeyi %25 azaltıyor.
    • Imprison artık PvP mücadelelerinde 4 saniye sürüyor (3 saniyeydi).
    • Detainment (PvP Talent) artık Imprison’ın süresini 1 saniye uzatıyor (2 saniyeydi) ve artık Imprison’ın cooldown süresini artırmıyor.
    • Unending Hatred (PvP Talent) artık tüm hasar kaynaklarından Fury üretiyor (önceden yalnızca alınan büyü hasarındandı) ve Fury üretimi %50 arttırıldı.
    • Havoc
      • Yeni PvP Talent: Glimpse – Vengeful Retreat, kontrol etkilerinin kaybına karşı bağışıklık sağlar ve yere inene kadar alınan hasarı %75 azaltır.
      • Yeni PvP Talent: Isolated Prey – Chaos Nova, Eye Beam ve Fel Rush, 1 hedefe çarptığında bonus kazanır. Chaos Nova: Sersemletme süresi 1 saniye artar. Eye Beam: Hedef 6 saniye boyunca %10 fazladan hasar alır. Fel Rush: 35-45 Fury üretir.
      • Cover of Darkness yeniden tasarlandı – Darkness yarıçapı 4 yarda ve süresi 2 saniye artar.
      • Demonic Origins (PvP Talent) artık Metamorphosis’in süresini 10 saniye kısaltıyor (15 saniyeydi).
      • Blur artık PvP mücadelelerinde etkinken doğru şekilde %50 Dodge sağlıyor (düşük bir değer sağlıyordu).
      • Darkness artık PvP mücadelelerindeyken %50 hasardan kaçınma şansı veriyor (%20’ydi).
      • Eye of Leotharas (PvP Talent) kaldırıldı.
      • Mana Break (PvP Talent) kaldırıldı.
      • Mana Rift (PvP Talent) kaldırıldı.
  • Druid
    • High Winds (PvP Talent) artık mevcut etkisine ek olarak yapılan iyileştirmeyi azaltıyor. Artık Guardian Druidler tarafından kullanılabilir değil.
    • Frenzied Regeneration iyileştirmesi PvP mücadelelerinde %15 azaltılacak.
    • Balance
      • Yeni PvP Talent: Owlkin Adept – Owlkin Frenzy 2 defaya kadar stacklenebilir ve bir sonraki Cyclone’un veya Entangling Roots’un cast süresini %50 azaltır.
      • Yeni PvP Talent: Star Burst – Starfall, 15 saniye süren çöken yıldızı çağırma şansına sahiptir. Bir yıldızla temas eden düşmanlar, yıldızın patlamasına neden olarak yakındaki düşmanları havaya savurur ve Arcane hasarı verir.
      • Celestial Guardian (PvP Talent) inceden yeniden tasarlandı – Bear Form, büyülerden alınan Magic hasarını %10 azaltır ve artık Bear Form’dayken Moonfire kullanabilirsiniz.
      • Prickling Thorns (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Feral
      • Yeni PvP Talent: Wicked Claws – Infected Wounds artık 2 defaya kadar stacklenebilir ve her stack’te hedef tarafından alınan tüm iyileştirmelerin %12’sini azaltır. Infected Wounds artık Rip’ten de uygulanabilir.
      • Ferocious Wound (PvP Talent) artık 2 defaya kadar stack’lenebiliyor (3’tü).
      • Infected Wounds artık PvP mücadelelerinde 12 saniye sürüyor (8 saniyeydi).
      • Leader of the Pack (PvP Talent) artık büyülerle kritik vuruşlardan tetiklenebilir ve artık sadece 8 saniyede bir gerçekleşebilir (6 saniyeydi).
      • Wicked Claws (PvP Talent) artık alınan iyileştirmeyi stack başına %10 azaltıyor (stack başına %12,5’ti).
      • Savage Momentum (PvP Talent) artık Dash’in cooldown süresini 10 saniye azaltıyor (Stampeding Roar’dı).
      • Freedom of the Herd (PvP Talent) artık var olan etkisine ek olarak Stampeding Roar’ın cooldown süresini de 1 dakika azaltıyor.
      • King of the Jungle (PvP Talent) artık 4 kata kadar stack’leniyor ve hareket hızı artışı, diğer hareket hızı artırıcı etkilerle birikebiliyor.
      • Rip and Tear (PvP Talent) kaldırıldı.
      • Feral Druidler için PvP mücadelelerinde Regrowth iyileştirmesi %15 azaltıldı.
    • Guardian
      • Yeni PvP Talent: Emerald Slumber – Emerald Dream’i kucaklar, derin bir uykuya dalarsınız. Uyurken, tüm cooldown süreleriniz %400 daha hızlı yenilenir ve 40 yarda içindeki müttefikleriniz 8 saniye içinde iyileşir. Alınan doğrudan hasar sizi uyandırabilir.
      • Roar of the Protector (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Restoration
      • Yeni PvP Talent: Keeper of the Grove – Tranquility’nin iyileştirmesi %100 artar ve interrupt edilemez.
  • Hunter
    • Yeni PvP Talent: Tranquilizing Darts – Tranquilizing Shot, Muzzle ya da Counter Shot ile etkileri interrupt etmek veya silmek, yakındaki düşmanlara 8 dart fırlatır ve her biri faydalı bir Magic etkisinin süresini 4 saniye azaltır.
    • Yeni PvP Talent: Chimaeral Sting – Hedefi sokar, Nature hasarı verir ve bir dizi zehir başlatır. Her biri 3 saniye sürer ve bir sonraki etkiyi bir öncekinin bitiminden sonra uygular. Scorpid Venom: %90 azaltılmış hareket hızı. Spider Venom: Silence. Viper Venom: %20 azaltılmış hasar ve iyileştirme.
    • Yeni PvP Talent: Wild Kingdom – 10 saniye boyunca dismiss edilen Cunning petlerinizden birinden yardım isterseiniz. Var olan petiniz, dinlenmesi ve maksimum sağlığının %30’u iyileşmesi için dismiss edilir.
    • Hunting Pack (PvP Talent) artık 15 yarda içindeki müttefiklere tüm Aspect of the Cheetah etkisini veriyor (3 saniyeliğine %90 artırılmış hareket hızıydı).
    • Scorpid Sting (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Spider Sting (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Viper Sting (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Steady Shot artık PvP mücadelelerinde %40 daha fazla hasar veriyor (%10 daha fazla hasar veriyordu).
    • Mind Control’ün Spider Sting’in (PvP Talent) uygulamasını ve etkisini engellemesine izin veren bir sorun düzeltildi.
    • Beast Mastery
      • Yeni PvP Talent: Kindred Beasts – Command Pet’in benzersiz yetenek cooldown süresi %50 azalır ve ek etkiler kazanır.
      • The Beast Within (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Siz ve 40 yarda içindeki tüm dost petler, %15 saldırı hızı ve Fear ile Horror etkilerine karşı bağışıklık kazanırsınız.
      • Wild Protector (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Marksmanship
      • Yeni PvP Talent: Consecutive Concussion – Concussive Shot, hareketi ek %20 yavaşlatır. Consussive Shot’lanan bir düşman üzerinde 3 kez Steady Shot kullanmak onu 4 saniyeliğine sersemletir.
  • Mage
    • Kleptomania (PvP Talent) artık Arcane’e özel.
    • Dampened Magic (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Arcane
      • Yeni PvP Talent: Arcanosphere – 4 saniye boyunca güç kazanan bir Arcane enerjisi küresi oluşturur. Serbest bırakıldığında, küre tüm engelleri geçerek düşmanları geri savurur ve Arcane hasarı verir.
      • Arcane Blast artık PvP mücadelelerinde %20 daha fazla hasar veriyor.
      • Mirrors of Torment (Venthyr Yeteneği) Clearcasting proc’unun Arcane Empowerment (PvP Talent) ile çalışmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Fire
      • Yeni PvP Talent: Ring of Fire – Hedef konumda 8 saniyeliğine bir Ring of Fire çağırır. Halkaya giren düşmanların toplam sağlıklarının %24’ü 6 saniye boyunca yanar.
      • Controlled Burn (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Ignite, Combustion etkin değilken %100 daha fazla hasar verir.
      • World in Flames (PvP Talent) artık Flamestrike’ın Flamestrike’ın cast süresini %50 azaltmasına (1,25 saniyeydi) ve hasarını 3 saniyeliğine %30 arttırmasına neden oluyor (kalıcı olarak %20’ydi).
    • Frost
      • Yeni PvP Talent: Ice Wall – Line-of-sight’ı engelleyen 30 yarda uzunluğunda bir Ice Wall yaratır. Duvar, maksimum sağlığınızın %40’ına sahiptir ve 15 saniyeye kadar sürer.
      • Frostbolt artık PvP mücadelelerinde %100 daha fazla hasar veriyor (%15’ti).
      • Deep Shatter (PvP Talent) artık Frostbolt’un Frozen hedefler üzerindeki hasarını %75 arttıracak (%150’ydi).
      • Burst of Cold (PvP Talent) artık Cone of Cold’un hasarını %600 arttıracak (%400’dü).
  • Monk
    • Brewmaster
      • Yeni PvP Talent: Rodeo – Clash cooldown dışındayken her 7 saniyede bir, bir sonraki Clash’iniz ek bir düşmanla çılgınca kapışmak için hemen yeniden etkinleştirilebilir. Bu etki 3 defaya kadar stack’lenebilir.
      • Yeni PvP Talent: Nimble Brew – Nimble Brew ile hedeflenen alandaki müttefiklerinizi ıslatarak 8 saniye içinde bir sonraki kontrol etkisinin tamamen kaybolmasını önler.
      • Craft: Nimble Brew (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Mistweaver
      • Yeni PvP Talent: Peaceweaver – Revival’ın cooldown süresi %50 azalır ve 2 saniye boyunca Magic hasarına ve zararlı etkilere karşı bağışıklık sağlar.
      • Yeni PvP Talent: Dematerialize – Sersemletilmiş haldeyken sise dönüşürsünüz, alınan hasarı %40 azaltır, 3 saniye içinde yeniden şekil alırsınız.
      • Yeni PvP Talent: Thunderous Focus Tea – Thunder Focus Tea artık ek olarak Crackling Jade Lightning’in anında knockback’ine neden olabilir veya Essence Font’un hareket hızınızı %70 oranında artırmasına ve hareketi engelleyen etkilere karşı bağışıklık vermesini sağlayabilir.
      • Counteract Magic (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Bir hedeften kaldırılan her olumsuz Magic etkisi, sizden aldığı iyileştirmeyi 10 saniye boyunca %2 artırır ve 10 kata kadar stack’lenir.
      • Refreshing Breeze (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Soothing Mist tarafından yapılan iyileştirme, channel boyunca hedef üzerindeki bir sonraki Expel Harm’ın iyileştirmesini arttırır ve 1 Magic, Poison veya Disease etkisini ortadan kaldırmasını sağlar.
      • Eminence (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Transcendence: Transfer artık stun’lanmışken kullanılabilir ve stunsız kullanılırsa cooldown süresi 15 saniye azalır.
      • Life Cocoon için Chrysalis (PvP Talent) cooldown azaltımı 30 saniyeye düşürüldü (40 saniyeydi).
      • Surging Mist (PvP Talent) kaldırıldı.
      • Eminence’ın (PvP Talent) Transcendence: Transfer’in cooldown süresini azaltmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Paladin
    • Luminescence (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Bir müttefik tarafından iyileştirildiğinde, Auranızdaki müttefikler 6 saniyeliğine %4 daha fazla hasar ve iyileştirme kazanır.
    • Judgments of the Pure (PvP Talent) artık tüm specler tarafından kullanılabilir (Protection’a özel idi) ve yeniden tasarlandı – Bir düşmanı Judgment’lamak , Auranızdaki müttefiklere uyguladığı 1 Poison, Disease ve Magic etkisini temizler.
    • Holy
      • Holy Light iyileştirmesi, PvP mücadelelerinde %20 artacak.
      • Darkest Before the Dawn’ın (PvP Talent) stack başına iyileştirme bonusu %20’ye yükseltildi, 5 defaya kadar stack’leniyor (%10’du, 10 defaya kadar stack’leniyordu).
      • Divine Favor’ın (PvP Talent) sonraki Holy Light iyileştirme bonusu %50’ye düşürüldü (%100’dü).
      • Holy Light’ınızın hedefine verilen Light’s Grace (PvP Talent) hasar azaltımı artık 5 saniyeliğine %15 ve artık stack’lenmiyor (8 saniye boyunca %5 hasar azaltımıydı, 3 kez stack’leniyordu) ve artık Flash of Light iyileştirmesini %25 arttırıyor (Holy Light iyileştirmesini %50 artırıyordu).
    • Protection
      • Cleansing Light (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Retribution
      • Jurisdiction (PvP Talent) artık var olan etkisine ek olarak Blade of Justice’in menzilini 10 yarda ve Divine Storm’un yarıçapını 4 yarda artırıyor.
      • Aura of Reckoning’in (PvP Talent) sonraki otomatik saldırı için hasar bonusu %200’e düşürüldü (%250’ydi) ve Paladin artık kritik vuruşun kurbanıysa Paladin artık 1 ek stack kazanıyor (2 ek stack’ti).
      • Ultimate Retribution (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Retribution Aura’nızdaki bir müttefiki öldürdükten sonra bir düşman oyuncuyu intikam almak için işaretlersiniz. İşaretlenen düşman 8 saniye içinde katledilirse, ölen takım arkadaşınıza Redemption uygularsınız.
      • Lawbringer (PvP Talent) inceden yeniden tasarlandı – Hasar, maksimum sağlığın %10’una yükseltildi ve debuff süresi 1 dakikaya yükseltildi, ancak artık Judgment’inizin birincil hedefine hasarını vermiyor (maksimum sağlığın %5’iydi ve debuff 45 saniye sürüyordu ve o hedefe bonus hasar vermek için aynı hedefte tekrarlanmalıydı).
      • Vengeance Aura (PvP Talent) inceden yeniden tasarlandı – Stack başına kritik vuruş şansı bonusu %6’ya yükseltildi, 2 kata kadar stack’leniyor ve artık artırılmış Holy hasarı vermiyor (4 defaya kadar stack’lenen, stack başına %3 Holy hasarı ve kritik vuruş şansıydı).
      • Final Reckoning (Talent) Holy hasar artışı artık PvP mücadelelerinde %50 düşürülecek (%40 düşürülüyordu).
      • Healing Hands’in (Talent) Word of Glory iyileştirmesine yönelik artışı, PvP mücadelelerinde %50 etkililiğe düşürülecek (%70’ti).
      • Cleansing Light (PvP Talent) kaldırıldı.
  • Priest
    • Yeni PvP Talent: Improved Mass Dispel – Mass Dispel’in cooldown süresi 15 saniyeye ve cast süresi 1 saniyeye düşürüldü.
    • Thoughtsteal’ın (PvP Talent), Thoughtstolen olduktan sonra oyuncuların maruz kaldığı “Confused” büyüsü artık lockout süresini belirtmek için 20 saniyelik bir cooldown süresine sahip.
    • Discipline
      • Yeni PvP Talent: Inner Light and Darkness – Inner Light: İyileştirme büyüleri %15 daha az mana harcar. Inner Darkness: Büyü hasarı ve Atonement iyileştirmesi %10 artar. 12 saniyelik bir cooldown süresine neden olarak bir etkiden diğerine geçmek için etkinleştirilir.
      • Searing Light (PvP Talent), Blaze of Light olarak yeniden adlandırıldı ve yeniden tasarlandı – Smite ve Penance’ın hasarını %15 arttırır ve Penance, hedefinizin hareket hızını 2 saniyeliğine %40 arttırır veya azaltır (Smite hasarı %15 arttırılıyordu ve Penance’ın cooldown süresi 1 saniye düşürülüyordü).
      • Ultimate Radiance (PvP Talent) iyileştirmesi %150 arttırıldı (%250’ydi).
      • Trinity (PvP Talent) artık Atonement’ların iyileştirme transferine verdiği hasarı %20 artırmıyor ve Smite, Penance ve Shadowfiend’in kritik vuruş şansı %30’a çıkarıldı (%25’ti).
      • Atonement’ın iyileştirme transferine verdiği hasar, PvP mücadelelerinde %20 arttırılacak.
      • Sins of the Many (Talent) hasar bonusu artık PvP mücadelelerinde azaltılmıyor (%66 azaltılıyordu).
    • Holy
      • Cardinal Mending (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Prayer of Mending’in iyileştirmesini %50 ve atlama menzilini 10 yarda artırır.
      • Holy Word: Concentration, Sanctified Ground olarak yeniden adlandırıldı ve inceden yeniden tasarlandı – Holy Word: Sanctify artık var olan etkisini sağlıyor, süresi 5 saniyeye düşürüldü (8 saniyeydi) ve yarıçapı 10 yardaya çıkarıldı (8 yardaydı).
      • Miracle Worker (PvP Talent) Holy Word: Serenity cooldown süresi %20 azaltıldı (%25’ti).
      • Greater Heal (PvP Talent) cooldown süresi 12 saniyeye düşürüldü (15 saniyeydi) ve artık Dampening dışında iyileştirme azaltma etkilerini yok sayıyor.
      • Divine Ascension (PvP Talent) artık uçuş sırasında büyülerinizin menzilini %50 arttırıyor.
      • Greater Fade (PvP Talent) süresi 3 saniyeye düşürüldü (4 saniyeydi).
      • PvP mücadelelerinde Flash Heal iyileştirmesi %15 artırılacak.
      • Spirit of the Redeemer (PvP Talent) cooldown süresi 2 dakikaya düşürüldü (3 dakikaydı).
      • Divine Ascension (PvP Talent) aktifken bazı Holy büyülerin artan cast menzilinden faydalanmamasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Shadow
      • Yeni PvP Talent: Megalomania – Surrender to Madness talent’ını kazanırsınız. Surrender to Madness sizi öldürdüğünde, bunun yerine maksimum sağlığınızın %35’ine düşürülürsünüz. Zaten bu talent’a sahipseniz, aynı satırda başka bir tane seçebilirsiniz.
      • Yeni PvP Talent: Void Volley – Voidform’a girdikten sonra, 3 saniye boyunca her 0,5 saniyede bir rastgele bir konuma yavaş hareket eden bir Shadow enerjisi oku gönderir, 8 yarda içindeki tüm hedeflere Shadow hasarı verir ve 3 saniye boyunca dehşet içinde kaçmalarına neden olursunuz.
      • Psyfiend (PvP Talent) artık Priest’in maksimum sağlığının %10’u ile spawnlanıyor (10 sağlıktı).
      • Greater Fade (PvP Talent) süresi 3 saniyeye düşürüldü (4 saniyeydi).
      • Lasting Plague (PvP Talent) kaldırıldı.
      • Measured Contemplation (Runecarving Power) artık Shadow Priestler için PvP mücadelelerinde bir sonraki Flash Heal veya Shadow Mend’inizin iyileştirmesini stack başına %40 arttırıyor (%50’ydi).
      • PvP mücadelelerinde mana yenilenmesi %10 azaltıldı.
  • Rogue
    • PvP mücadelelerinde Mark of the Master Assassin (Runecarving Power) süresi %40 azaltıldı.
    • Dismantle (PvP Talent) artık tüm specler tarafından kullanılabilir (Outlaw’a özeldi).
    • Thick as Thieves (PvP Talent) artık tüm specler tarafından kullanılabilir (Outlaw’a özeldi) ve artık hedeflerin hasarını %15 arttırıyor (%10’du), ancak artık Rogue’un hasarını artırmıyor (%10’du).
    • Maneuverability (PvP Talent) artık var olan etkisine ek olarak etkinleştirildiğinde tüm rootları kaldırıyor.
    • Honor Among Thieves (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Assassination
      • Yeni PvP Talent: Hemotoxin – Shiv ayrıca hedefin aldığı iyileştirmeyi 9 saniyeliğine %40 azaltır.
      • Shadowstep için Intent to Kill (PvP Talent) cooldown azaltımı %80’e çıkarıldı (%66’ydı).
      • Neurotoxin (PvP Talent) kaldırıldı.
      • Mind-Numbing Poison (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Outlaw
      • Yeni PvP Talent: Float Like a Butterfly – Restless Blades artık Evasion ve Feint’in kalan cooldown süresini de azaltıyor.
      • Yeni PvP Talent: Enduring Brawler – Combat’ta kaldığınız her 3 saniyede bir, %1 Stamina ve Sinister Strike için ek bir kez daha vurma şansı kazanırsınız. Combat dışındayken her saniye 1 stack kaybedersiniz. En fazla 20 stack birikebilir.
      • Control is King (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Cheap Shot, 15 saniye boyunca Slice and Dice verir ve Kidney Shot, harcanan her Combo Point başına 10 Energy yeniler.
      • Drink up me Hearties (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Crimson Vial, maksimum sağlığın ek %5’ini yeniler ve bunun %60’ını 15 yarda içindeki müttefiklere iyileştirme sağlar.
      • Tek hedef saldırılarından aktarılan Blade Flurry hasarı, PvP mücadelelerinde %50 artırılacak.
      • Boarding Party (PvP Talent) yarıçapı 15 yardaya çıkarıldı (10 yardaydı) ve süre 6 saniyeye çıkarıldı (5 saniyeydi).
      • Take Your Cut (PvP Talent) yarıçapı 15 yardaya çıkarıldı (8 yardaydı).
      • Cheap Tricks (PvP Talent) kaldırıldı.
      • Plunder Armor (PvP Talent) kaldırıldı.
      • Sinister Strike artık PvP mücadelelerinde %20 daha fazla hasar veriyor (%10 daha fazla hasardı).
      • Between the Eyes (Rank 2) kritik hasar bonusu artık PvP mücadelelerinde %25 azaltılacak (%50 azaltılıyordu).
      • Control is King’in (PvP Talent) düşmanların Stealth etkilerini kaldırmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
    • Subtlety
      • Yeni PvP Talent: Distracting Mirage – Distract, etkilenen düşmanları %30 yavaşlatır ve bir düşmanı 8 saniye boyunca takip eden bir Mirage oluşturur. Mirage’inizin konumuna ışınlanmak için Distract’ı yeniden etkinleştirin.
      • Thief’s Bargain (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Shadow Blades, Vanish ve Feint’in cooldown süreleri %33 azalır, ancak her bir yeteneği kullandıktan sonra 6 saniye boyunca %10 daha az hasar verirsiniz.
      • Shadowy Duel (PvP Talent) süresi 5 saniyeye düşürüldü (6 saniyeydi).
      • Shadowstep için Silhouette (PvP Talent) cooldown azaltımı %67’ye çıkarıldı (%50’ydi).
      • Cold Blood (PvP Talent) kaldırıldı.
      • Smoke Bomb (PvP Talent) cooldown süresi yalnızca Subtlety Roguelar için 2 dakikaya düşürüldü (3 dakikaydı).
      • Shadowy Duel’in (PvP Talent) uygulamasının yanlış şekilde engellenmesine izin veren bir sorun düzeltildi.
  • Shaman
    • Yeni PvP Talent: Unleash Shield – Etkin Elemental Shield’ınızı tüketerek hedefinize salıverir: Lightning Shield: Onu uzaklaştırır. Earth Shield: Onu 3 saniyeliğine olduğu yere rootlar. Water Shield: 6 saniyeliğine bir girdap çağırır, içinde dururken hasarı ve iyileştirmeyi %40 azaltır.
    • Purifying Waters (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Elemental
      • Yeni PvP Talent: Static Field Totem – Hedef konuma, sağlığınızın %10’una sahip olan ve düşmanların geçemeyeceği bir elektrik devresi oluşturan 6 saniyelik bir totem çağırır.
      • Yeni PvP Talent: Seasoned Winds – Wind Shear ile bir büyüyü interrupt etmek, o büyü havuzundan aldığınız hasarı 12 saniyeliğine %15 azaltır.
      • Control of Lava (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Flame Shock’un periyodik hasarı %15 daha hızlı gerçekleşir. Flame Shock dispel edilirse, dispel edenin altında bir volkanik patlama fışkırır ve Fire hasarıyla patlar ve onu havaya savurur.
      • Elemental Attunement (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Enhancement
      • Yeni PvP Talent: Static Field Totem – Hedef konuma, sağlığınızın %10’una sahip olan ve düşmanların geçemeyeceği bir elektrik devresi oluşturan 6 saniyelik bir totem çağırır.
      • Yeni PvP Talent: Seasoned Winds – Wind Shear ile bir büyüyü interrupt etmek, o büyü havuzundan aldığınız hasarı 12 saniyeliğine %15 azaltır.
      • Ride the Lightning’in (PvP Talent) yanlışlıkla CC’lenen düşmanları hedeflemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
      • Healing Surge iyileştirmesi, Enhancement Shamanlar için PvP mücadelelerinde %12 %20 azaltılacak.
      • PvP mücadelelerinde mana yenilenmesi %22 azaltılacak.
    • Restoration
      • Yeni PvP Talent: Living Tide – Healing Tide Totem’in cooldown süresi 1,5 dakika azalır ve her vuruşunda %100 daha fazla iyileştirir.
      • PvP mücadelelerinde Healing Rain iyileştirmesi %20 artar.
      • Spirit Link (PvP Talent) kaldırıldı.
  • Warlock
    • Yeni PvP Talent: Shadow Rift – Hedef konumda 2 saniye süren bir Shadow Rift oluşturur. Rift içindeki düşman oyuncular, süresi dolduğunda Demonic Circle’ınıza ışınlanır.
    • Casting Circle (PvP Talent) yarıçapı 5 yardaya çıkarıldı (3 yardaydı), 12 saniye sürüyor (8 saniyeydi) ve şimdi doğrudan warlock’un altında spawn oluyor.
    • Rampant Afflictions (PvP Talent) seçildiğinde Unstable Affliction’ın Soul Leech’in absorbe edilmesine katkıda bulunmasını engelleyen bir sorun düzeltildi.
    • Affliction
      • Essence Drain (PvP Talent) artık 10 saniye sürüyor (6 saniyeydi).
      • Soul Shatter (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Demonology
      • Yeni PvP Talent: Fel Obelisk – Maksimum sağlığınızın %5’ine sahip olan bir Fel Obelisk çağırır. Sizi ve 40 yarda içindeki minyonlarınızı güçlendirir, saldırı hızını %20 artırır ve büyülerin cast süresini 15 saniyeliğine %20 azaltır.
      • Call Fel Lord (PvP Talent) artık her savurma başına kullananın Spell Power’ının %200’ünü verir (hedefin maksimum sağlığının %5’iydi). Yeteneğin cooldown süresi 2 dakikaya çıkarıldı (1,5 dakikaydı).
      • Singe Magic (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Destruction
      • Yeni PvP Talent: Bonds of Fel – Bonds of Fel ile düşman oyuncuları 6 saniye boyunca %50 snareleyerek kuşatırsınız. Herhangi bir hedef 8 yarda yarıçapını terk ederse, yakındaki tüm düşmanlar arasında bölünen Fire hasarı verir.
      • Chaos Bolt, PvP mücadelelerinde artık %40 daha fazla hasar veriyor (%15’ti).
      • Focused Chaos (PvP Talent) kaldırıldı.
  • Warrior
    • Yeni PvP Talent: Warbringer – Charge, düşmanları 2 saniyeliğine rootlar ve hedefin yanından bir şok dalgası yayarak 10 yardalık bir koni içindeki düşmanları rootlar.
    • Demolition (PvP Talent) artık Shattering Throw’un hasarını kalkanları emecek şekilde %500 arttırıyor.
    • Overwatch (PvP Talent) kaldırıldı.
    • Fury
      • Slaughterhouse (PvP Talent) yeniden tasarlandı – Rampage hasarınız, hedefin aldığı iyileştirmeyi 6 saniye boyunca %15 azaltır ve 4 defaya kadar stack’lenir.

Meslekler

  • Yeni Recipeler
    • Yeni Optional Reagent: Crafter’s Mark III – Craftlanan eşyanın item level’ını 200’e ayarlar.
    • Yeni Optional Reagent: Crafter’s Mark of the Chained Isle – Craftlanan eşyanın item level’ını 230’a ayarlar. Crafter’s Mark of the Chained Isle ile craftlanan tek seferde yalnızca bir eşya parçası giyilebilir.
    • Alchemy
      • Blossom Burst
      • Glory Burst
      • Marrow Burst
      • Torch Burst
      • Widow Burst
      • Coloration Powders
      • Transmute: Stones to Ore
    • Cooking
      • Bonemeal Bread
      • Porous Rock Candy
      • Twilight Tea
    • Enchanting
      • Formula: Anima-ted Leash
    • Inscription
      • Yeni Vantus Rune Technique: Sanctum of Domination
    • Jewelcrafting
      • Porous Stone Statue
      • Shaded Stone Statue
    • Leatherworking
      • Elusive Pet Treat
      • Pallid Bone Flute
      • Pallid Oracle Bones
    • Tailoring
      • Shrouded Hand Towel
  • Cataclysm Timewalking vendoru Kiatke artık şu Classic recipe’lerini satıyor:
    • Recipe: Greater Arcane Protection Potion
    • Recipe: Lean Venison
    • Recipe: Big Bear Steak
    • Recipe: Lean Wolf Steak
    • Schematic: Ice Deflector
    • Pattern: Robe of Winter Night
    • Pattern: Stormshroud Shoulders
    • Pattern: Stormshroud Gloves
    • Pattern: Stormshroud Armor

Runecarving

  • Runecarving Vessel recipe’leri artık yeni bir Optional Reagent yuvası aracılığıyla daha yüksek item level’lara yükseltilebilir ve Optional Reagentlara, Korthia’nın sırlarını açığa çıkararak erişilebilir. Oyuncular, bu daha güçlü Runecarving Vessel’leri var olan legendary eşyalarını yükseltmek veya yenilerini oluşturmak için kullanabilirler.
  • Yeni bir legendary currency olan Soul Cinders, Torghast 9 ila 12. layerlar arasından, Tormentors of Torghast etkinliğinden ve Maw Assaults’tan edinilebilir. Yeni Runecarving Vessel’ları kullanarak Legendaryleri daha yüksek item level’lara yükseltmek için kullanılabilir.
  • Her sınıfın Covenant Yeteneğini güçlendiren yeni Runecarving Powerlar eklendi.
  • Var olan bazı Runecarving güçleri güncellendi. Ayrıntılar için Sınıflar bölümlerine bakın.
  • Birkaç Runecarving Power için bir seçenek olarak ek bir Rune Vessel zırh yuvası eklendi.
  • Tüm yeni oluşturulan ve ya da yükseltilen Helm, Neck, Bracer, Belt ve Ring Runecarving zırh parçaları artık her zaman bir soket ile oluşturulacak.

Maw

  • Focusing the Eye görevini tamamlayarak Eye of the Jailer etkisini kalıcı olarak kaldırın.
  • Korthia’ya giriş hikâyesini tamamlayarak Maw ve Korthia’da binek bineklerinin kilidini açın.
  • Desmotaeron’da yeni rare’ler ve hazineler keşfedin.

Torghast, Tower of the Damned

  • Her run başına toplam Layer sayısı artık 5 (6’ydı).
  • Tarragrue, artık oyuncuları Sanctum of Domination’da korkutacak ve bu nedenle, run’ınıza devam etmek için artık bir ölüm engeli yok.
  • Bosslar artık sizi yendikten sonra sağlığını yenilemiyor.
  • Yeni Puanlama Sistemi ve Perkler
    • Artık bir run’ı başarıyla tamamladıktan sonra performansa göre puanlanacaksınız. Run’ın sonunda puanınız derecelendirilecek ve kalıcı Perkler elde etmek ve güçlenmek için The Box of Many Things’de harcayabileceğiniz ve Torghast’taki düşmanlarla bile daha hızlı savaşmanızı sağlayacak Tower Knowledge ile ödüllendirileceksiniz.
    • Ruhları kurtarın ve Jailer’ın güçlerini yenip Anima Empowered olarak, çeşitli savaşlarda düşmanlarınızı daha etkili bir şekilde ezerek bonuslar kazanın.
  • Yeni Layerlar
    • Dört yeni ve daha zorlu Layer eklendi: 9 ila 12. Layer’lar.
    • Layer’ların kilidi, önceki Layer’ın run’ında belirli bir dereceye ulaşılarak açılır.
  • Yeni Bonus Layer: Adamant Vaults
    • 9 ila 12. Layer’ları verimli bir şekilde geçen cesur maceracılara artık Torghast’ta yeni bir layer seti olan Adamant Vaults’a girme seçeneği verilecek. Orada, daha da büyük ödüller kazanma şansı için içlerinde yatan yeni yaratıklara ve tuzaklara karşı meydan okuyacaklar.
  • Tormentler
    • Layer’dan başlayarak, run’ın zorluğunu artırmak için Tormentler uygulanır.
    • Tormentler HUD’da görüntülenir ve üstesinden gelinmesi gereken ek bir zorluk sağlar.
    • Tormentler wing başına günlük olarak seçilir.
    • Var olan Tormentler artık uygulanmıyor.
  • Blessingler
    • Tower Knowledge aracılığıyla, run’ınıza bonus sağlayacak Blessing’lerin kilidini açabilirsiniz.
    • Tormentler gibi, Blessingler de wing başına günlük olarak seçilir.
  • Soul Ash
    • Herhangi bir Torghast Wing’i ve Layer’ı için haftanın ilk tamamlanan run’ına verilen Soul Ash miktarı artırıldı.
    • Daha önce tamamlanmış Torghast Wing’lerinin and Layer’larının tekrarlanan run’ları artık kısmi Soul Ash verecek.
    • Torghast’ın 9. Layer’ının kilidini açan oyuncular artık Korthia’da Bonesmith Heirmir’i bularak Soul Ash’i hesaplarındaki başka bir karaktere hafif bir kayıpla aktarabilecekler.

Kullanıcı Arayüzü

  • Yeni özellikler: Sohbette Metin Okuma, Ses Çevirisi ve Speak for Me.
  • Artık daha güçlü bir kontrast için Accessibility menüsünde Quest Text Contrast seçeneği seçilerek, görev bölmesi arka planı devre dışı bırakılabilir.
  • Color Blindness (Renk Körlüğü) seçenekleri artık kendi bölümüne sahip ve ana Accessibility menüsünden ayrılmış durumda.
  • Specular Lighting artık bir komutla ayarlanabilir:
    • Sohbete, 0.0 ile 1.0 arasında olacak şekilde “/console specular [çarpan]” komutunu girin. 0,5 çarpan değeri kısmen speküler etkiye izin verir.
  • Barbershop’a Randomize Appearance düğmesi eklendi.
  • Auction House seviye filtresi artık Battle Petler ile çalışacak.
  • Item Upgrade penceresi artık eşyanın gelecekteki ranklarını gösteriyor.
  • Newcomer Chat artık Chat Channels bölmesinde newcomer ve guide simgelerini gösteriyor.
  • Başarım bildirim penceresi artık iki satırlık metni destekliyor.
  • Projected Textures veya Particle Density devre dışı bırakılırsa artık ayrıntılı bir uyarı var.
  • Bağlantı kesildikten sonra aynı hesaba tekrar giriş yapmak için artık giriş ekranında bir yeniden bağlan düğmesi var.
  • Bir premade grup dolarsa, bekleyen tüm başvuru sahiplerine “Declined” yerine “Full” uyarısı gösterilecek.
  • Custom kategorisindeki gruplar artık War Mode durumuna göre etiketleniyor ve sıralanıyor.
  • Susturulan oyuncular artık aktif gruplarda arama yapamaz veya bunlara başvuramaz.
  • Grupta susturulmuş bir oyuncu varsa, grup otomatik olarak listeden çıkar ve Group Finder listesi oluşturamaz.

WoW Companion App

  • Adventure detay diyaloglarına ek bilgi eklendi.
  • Adventurerların yetenek cooldown süreleri iyileştirildi.
  • Bazı adventurer’ların hedefleme göstergeleri netleştirildi.
  • Maw Assaultlar için gösterge eklendi.
  • İlgili karakterin toplamaya hazır görevleri olduğunda karakter seçim ekranına gösterge eklendi.
  • Birden fazla hesap için destek iyileştirildi. Bu, bazı kullanıcıların ek cihaz izinlerini kabul etmesini gerektirebilir.
  • Düşük kaliteli cihazlarda haber makalesi performansı iyileştirildi.
  • Kilitli içeriklerle iletişime geçmeye karşı sunucudan veri bekleme için netlik iyileştirildi.

Tüm içerik güncelleme notlarını görmek için buraya tıklayın.

World of Warcraft müşteri desteği için lütfen Destek Sitemizi ya da Müşteri Desteği tartışma forumumuzu ziyaret edin. Bir hata bulduysanız, lütfen Hata Bildirim Forumumuzdan bunu bildirin.

Yukarı Git